Gå til innhold

Fiske på kryss og tvers i Hallingdal


slate

Anbefalte innlegg

For mitt vedkommende har det blitt altfor lite fjelltur, men ønsket er jo der hele tiden...

Mitt fiske er først og fremst i Oslomarka, men det blir også noen turer i distriktene rundt Hønefoss/Ringerike da jeg kommer derfra og har familie der. På Vikerfjell ovenfor Ådal skal det visst være noen bra vann, er ikke så kjent der selv, men planen er og prøve å få tatt seg noen turer dit etterhvert... Vet ikke helt om det var konkrete tips du var ute etter, i såfall har jeg ikke så mye å bidra med, er vel ikke så mange "hemmeligheter" i Nordmarka/Østmarka!? Hvis vestlandet er interessant vet jeg om ett par "gromvann" som nok ikke er så altfor godt kjent, send en pm om du vil vite mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som fisker noe på fjellet og ikke bare i den kjempe gode gjedde elva?

 

mvh lokalkjent nedre hallingdal

 

 

Er det gjedde fra Gol og oppover også?

 

Jørn

 

 

Gjedda har kommet seg opp til Svenkerud ovenfor Nesbyen. Så svaret er nei, ingen gjedde fra Gol og oppover.

 

TM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste ett sted på nettet om at det var slept ut gjedde i Ål også .Så da kommer jo den seg ned til Svenkerud og pang!! All øretten er oppspist.

 

Noen gode tips for å få bort denne forbanna Gjedda?

 

Dette burde det vært alvorlig straff for. Gjedde har ødelagt de nederste delene av elva helt. Mange år siden jeg har sett vak i elva i Flå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gode tips for å få bort denne forbanna Gjedda?

 

Det er da ikke gjeddas skyld..!!

Si heller; Noen gode tips for å få bort denne vakre gjedda som noen forbanna fiskere har satt ut?   ;D ;D

Nei Henning først knekke nakken på gjedda så fiskeren som satte den ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Öringen

Jag har vart en del på fjället i hemsedalsområdet,många fina vatten där.Har sett ut ett vatten som ligger lååååååångt från väg och folk som jag ska till i sommar det ligger hmmmm ja ni får höra mer när jag har vart där. Ser ut som ett killervatten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...