Gå til innhold

Hemsil


Gjest Öringen

Anbefalte innlegg

  • Svar 241
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Öringen

Fina bilder Espen och fint att du fick bra fiske. Även är  mycket stor nu,följer spännt utvecklingen på väderfronten.Ska visst bli nederbörd till veckan också.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Först komm det äntligen regn sen skulle jag byta plats och då var det en jävel som hade tagit mina stanghållare.Fräcka folk,man blir så besviken som plåster på såret så fick jag denna på 900g så kvällen blev inte så tokig.

 

Stangholderne våres ble ikke stjålet, men det ble stengene som satt i holderne. Kliss ny Scott G2 med Ula snelle og Scott SES med maken snelle. Røyk på 20 laken der.

Var bare 10 min. inne på Kiwi'n, så vær forsiktig folks og ikke sett fra dere stenger eller sekker uten sikker tilsyn. Det er kjeltringer over alt.

PS: Får inderlig håpe det ikke er fluefiskere som er så råtne.

 

mvh Kyrre

 

Og gutta i nabohytta på Fossheim ble frastjålet vaderne sine på fredag. De var hengt til tørk utenfor hytta...

At folk kan synke så lavt....  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dere får si ifra hvis dere ser noen som trasker rundt i elva med rivertekvader og dynatrak vadesko! :o Helt utrolig. Plukket ned fra rekkverket på hytta mens vi var 5 stykker inne i hytta.Våkne. Noen er helt klart frekkere en f.. menmen, turen var bra på alle andre måter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Påskenøtteknekker
Og gutta i nabohytta på Fossheim ble frastjålet vaderne sine på fredag. De var hengt til tørk utenfor hytta...

At folk kan synke så lavt....  >:(

 

Kanskje de synker enda lavere når de tester dem...

 

Jostein Berg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Öringen

Det får vi verkligen hoppas,detta är en mycket tråkig utveckling.Nån som har en bra ide hur man kan få stopp på detta? Det är mycket tråkigt för er som har rest långt och kanske sparat pengar för att komma hit och fiska,jag lider verkligen med er!

Jag börjar på att bli riktigt förbannad kan man säga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får vi verkligen hoppas,detta är en mycket tråkig utveckling.Nån som har en bra ide hur man kan få stopp på detta? Det är mycket tråkigt för er som har rest långt och kanske sparat pengar för att komma hit och fiska,jag lider verkligen med er!

Jag börjar på att bli riktigt förbannad kan man säga.

 

skal oppover torsdag, og irriterer meg over utviklingen som har skjedd!

 

hvordan kan vi stoppe det, og hva har vi lov til? Er det mulig å legge ut utstyr litt tilfeldig, men under oppsyn for så å gruse ordentlig?

 

det vi kanskje kan bli enda flinkere til er å fortelle hverandre både privat og på forumet om en skulle hvert utsatt for tyveri. Slik at vi alle kan være oppmerksomme på om noen i "kretsen" plutselig har urimelig mye nytt utstyr..

 

og en annen ting..  er vi sikre på at det er fiskere? det er jo gaske mye turister og utenbygdsfolk der oppe om dagen..

 

vi kan sørge for at det blir opplyst og skiltet, på alle campingplasser og overnattingssteder slik at det blir vanskeligere for pakket å ta med seg tilfeldig utstyr.

 

om alle er opps og passer på det som står ubevoktet så hjelper også det..

 

får håpe dette er engangs tilfeller som fosvinner like fort som det kom!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å tro at det er andre fiskere som nedlater seg til noe sånt, men man vet jo aldri !

Kanskje har noen sett potensialet i at veldig mange fluefiskere hoper seg opp her, og at det dermed følger med en god del dyrt utstyr  ???

Hører jo om slikt ved godt besøkte lakseelver fra tid til annen også !

Nå er vel ikke slikt utstyr det enkleste å omsette på en trygg måte heller, så jeg syntes det er litt rart at noen har latt det gå sport i dette  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Öringen

Man vill ju inte tro att det är andra fiskare,men vad ska dom med all utrustning? Det måste vara svårt att sälja tycker jag.Jag blev av med en helt ny scierra och guidlinesnöre och en danielsson nu har jag beställt ny danielsson med gravyr med mitt namn på rullen.I fortsättningen ligger allt utstyr i bilen när jag inte är i närheten.Jobbigt men så får det bli,jag som inte ens har låst bilen på natten och huset har stått olåst.Men i morgon ska jag fiska och ha det riktigt fint vid älven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra hvor folk har blitt frastjålet utstyret, som utenfor Kiwi'n og utenfor hyttene på Fossheim (rett ved hovedveien) som blir nevnt tidligere i tråden, er det vel ikke så mye som tilsier at det er andre fluefiskere som står bak. Jeg har ikke hørt om noen som har blitt frastjålet noe på grusveien bak til sirkuset/flaket f.eks.. Mye rart som ferdes i Hemsedal nå i feriesesongen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut noen bilder fra Hemsila turen vår 20-25 juni.

 

01.jpg

Pen utsikt fra stuevinduet.

 

02.jpg

Undertegnede på Sirkuset.

 

03.jpg

Are kjører fisk!

 

04.jpg

Håving...

 

05.jpg

Nils in action!

 

06.jpg

Tormod

 

Dette var min første tur i Hemsila, og jeg hadde ikke mye lyst til å dra hjem søndag. Blir garantert flere turer til Hemsila :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Sneis

Fine bilder Mortenvp,

lurer nesten på om ikke jeg får ta meg en tur opp til Hemsil en gang snart også gitt. Merker lysten øker i takt med at det rammler inn med bilder/rapportet i denna tråden  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...