Gå til innhold

Hemsil


Gjest Öringen

Anbefalte innlegg

  • Svar 241
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

That søkkks!

Mistet en av mine bokser der for to helger siden, men viste heldigvis sånn ca. hvor jeg mistet den, så når jeg kom tilbake så lå den der fremdeles. Flaks! Lykke til med letingen :) håper ikke det var døgnflueboksen?!

Nå er vel tiden inne for auri, så må komme meg oppover til dalen - 3 dager igjen. Snakkes ved elven people.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

TIL ALLE SOM SKAL TIL HEMSIL I NERMESTE FREMTID!!

 

Jeg har mistet en flueboks ved elven, hvor, aner jeg ikke.. men, om dere finner en hvit C&F boks som er rimelig full av godsaker, ring meg gjerne!

 

tlf: 92647459

 

mvh desperat!

Noen finner den nok. Vi får bare håpe at det er en person som har vett nok til å sette seg inn i situasjonen eieren er kommet i. Man kan miste mye, men flueboksen med de aller beste godsakene er vel bortimot det aller verste å erstatte.

 

Finner jeg boksen din så vær sikker på at alle fluene vil komme uskadd tilbake til eieren. Men hvor var du å fisket da? Du trasket vel ikke nedover/oppover hele elva? Og hvor åpnet du boksen sist?

 

Og gi beskjed til Hemsedal Sport, Kiwi på Ullsåk og Tor Grøthe. Sånn i tilfelle noen skulle snakke med dem om en hvit c&f boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Öringen

Först komm det äntligen regn sen skulle jag byta plats och då var det en jävel som hade tagit mina stanghållare.Fräcka folk,man blir så besviken som plåster på såret så fick jag denna på 900g så kvällen blev inte så tokig.

post-0-13949849877955_thumb.jpg

post-0-13949849878674_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Först komm det äntligen regn sen skulle jag byta plats och då var det en jävel som hade tagit mina stanghållare.Fräcka folk,man blir så besviken som plåster på såret så fick jag denna på 900g så kvällen blev inte så tokig.

 

Har folk begynnt å stjele alt de ser nå eller?  Fy faen! Ikke en ting man får ha ifred lenger..

Pen fisk da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Först komm det äntligen regn sen skulle jag byta plats och då var det en jävel som hade tagit mina stanghållare.Fräcka folk,man blir så besviken som plåster på såret så fick jag denna på 900g så kvällen blev inte så tokig.

 

Stangholderne våres ble ikke stjålet, men det ble stengene som satt i holderne. Kliss ny Scott G2 med Ula snelle og Scott SES med maken snelle. Røyk på 20 laken der.

Var bare 10 min. inne på Kiwi'n, så vær forsiktig folks og ikke sett fra dere stenger eller sekker uten sikker tilsyn. Det er kjeltringer over alt.

PS: Får inderlig håpe det ikke er fluefiskere som er så råtne.

 

mvh Kyrre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Öringen

Ha ha ha..Nej fotboll kan jag inte spela,jag har så dårligt bollsinne att jag måste dela köttbullarna när jag äter dom.Per Moen heter jag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle om min perfekte tur til Hemsil fra mandag til onsdag uke 25. Dro fra Oslo så jeg var fremme i 1500. Siden jeg reiste alene denne gang, så var det fritt fram for valg av fiskeplass. Valgte område rund avløpet, og det angret jeg ikke på. Det var ikke så mange vak, så jeg gikk og jaktet på vakende fisk. Fant fisk som vaket på mygg. Endte opp med fisk på 1,1, 1,3 og 1,5 kilo. Den største fikk jeg ikke veid, fordi det var fullstendig kaos når jeg skulle håve den, så den digitale vekta ligger igjen i elva ett sted. Den målte 51 cm, så jeg tipper at 1,5 kilo ikke er så mye galt. FIsken var utrolig fin, og hadde faktisk krokkjeft. Det har jeg aldri fått før, bare sett på bilder. Fikk også mange på 6-8 hg. Alle fisk ble satt pent tilbake.

Takk så mye til Mister Kim Skjerve. Hadde en del runder på PM før jeg bestemte meg for å reise. Beste turen til Hemsedal noen gang for min del.

post-162-139498498815_thumb.jpg

post-162-13949849881866_thumb.jpg

post-162-13949849882156_thumb.jpg

post-162-13949849882535_thumb.jpg

post-162-13949849882775_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er Windows xp eller vista-bruker, er nok det enkleste å åpne bildene i Microsoft Office Picture Manager !

Der klikker du bare på "Bilde" på verktøylinjen og velger "endre størrelse" ! Derfra kan du velge egendefinerte eller forhåndsdefinert størrelse !

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...