Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Gjest storfemti

...Og etter å ha sett denne videoen,så husker jeg hvorfor denne var populær også :P!!!!!

 

Egentlig jæ... dårlig.........

 

http://www.youtube.com/watch?v=CUvg7Empjfg&feature=related

Håhå :D

 

Gromlåt fra nittitallet det der ;D

Husker jeg hadde en 12" DC Cerwin-Vega sub i den tiden ;D

 

Kongelåt! Finnes mye bra/dårlig musikk fra den tiden, har selv flere gb med den slags på stasjonæren. Var tider det ;D

 

Hadde selv en 15" DC Cerwin Vega i en 160 liters kabinett, romlebass uten like. Har også hatt en JBL GTi 15" og 2x 12" GTi, fy flate. Så dobbelt og fikk problemer med å puste når 12 tommerne satte igang. Rått! ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må snart Robban komme på banen å redde denne tråden fra total ødeleggelse snart .

 

Robben, det kan du ta som et kompliment :)

 

 

Akkurat som jeg ikke har nok ansvar fra før med kone , særdeles krevende kone , barn og lang vei til jobben???

Ok bare for deg deg Henning, godt å se liv av deg igjen hehe ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må snart Robban komme på banen å redde denne tråden fra total ødeleggelse snart .

 

Robben, det kan du ta som et kompliment :)

 

 

Akkurat som jeg ikke har nok ansvar fra før med kone , særdeles krevende kone , barn og lang vei til jobben???

Ok bare for deg deg Henning, godt å se liv av deg igjen hehe ;D

 

 

ahhhh :) Takk Robban :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre!! :rolleyes: På grensen til fantastisk.....Ja, negativt ment!

 

Ok, tar det med en gang, så slipper jeg senere: Beklager at jeg var negativ til musikksmaken din. Kan ikke regne med at alle liker samme musikk som meg :) Sånn....nå har jeg bedt om unnskyldning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...