Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Bathory hadde jeg på penalet, på skolesekken, på alle permene mine, overalt i gotisk skrift, ble ganske habil på skrifttypen den gang. Litt sært kanskje, men kuult å mimre når man sitter å synes synd på seg selv. Må øke alkoholinntaket nå og drepe mest mulig fremmedlegmer i kroppen :)

Fete gitar riffs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å scrolla gjennom my musicmappa, og fant the The grid, F..  hva var det igjen haha, jo her en litt småkul låt.

http://www.youtube.com/watch?v=P__H5RyJOKo

Musikken fikk meg til å tenke på et spill fra den tiden (15 år siden) som hetet "wipeout". Dritkult!! Playstation var da kommet og var meget bra!

Den grafikken og greier. Noen som husker dette spillet? og var dette musikk som var med i spillet?

Skulle likt å spilt det i dag faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CauseForAlarm

DESVERRE >:( >:(>:(

Jeg var borte, men noen kompiser var der!!!

Mente det var jævlig fett!!!

Var du der?

var borte selv! . folk mente det var den beste konserten de hadde  gjort i norge. så det var maks kjipt og ikke få med seg den.

men så dem for 1 år på john dee.  så får leve med det ihvertfall:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg leita og leita i årevis etter Marius på youtube og det har blitt mange ny videor i det siste , men,,,,,

Nå tok jeg saken i egne hender og lasta opp en egen med låta jeg ikke finner. Youtubekontoen er forsømt men la den på vimeo.

Bare et bilde men låta er der, en gromlåt. Skynd deg å høre for den blir sikkert fjerna og jeg blir straffeforfulgt , slengt i fengsel og voldtatt av tvilsomme typer, men det er værdt det

Han andre Marius blir ihvertfall sikkert fornøyd, til deg Ørreten ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...