Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Vannvittig kuul låt av Metallica. For de som blir lei sjekk ut overgangen fra 6 min  i låta, jeg får lyst til å løpe naken i snøen og det blir vanskelig, for den er tung og kommer helt sikkert til å skrape opp pungen i prossesen, men so what ;D bare jeg som brukern denne uka :P pungen alså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk denne Robban ;D

Haha vi har mere felles enn bare fluebinding, det er helt klart ;D ;D Nå måtte jeg lukke døra mellom stuedøra og datarommet hahahahahahaha.

Hørt en del på disse takket være O store høvding Gisle. :)

Slipnot er fett ;D

Opeth er kult. litt i overkant på vrælinga innimellom, men pytt pytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius, marius , marius marius marius marius ,huff,  med mitt halvfeite gode gutten i gata utseende og dine gitartalenter så kunne vi nådd langt. jeg hadde blitt skjedelig i lengden med bare tamburin , men det har sin sjarm det åsså ;) på gjeddetreffen i år så er gitar et must, oki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettop lest om pappegøyen som ble skutt på Nz, ikke morro lesing, men ,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg bryr meg sikkert like mye som alle andre, men det er jo betenkelig, jeg blir ihvertfall flau på mine egne vegne, men jeg er brisen og da teller det ikke. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=qBe-cNyUx0M&feature=PlayList&p=2D0C800BBCB8BB8A&playnext=1&playnext_from=PL&index=21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...