Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Nå har jeg leita og leita i årevis etter Marius på youtube og det har blitt mange ny videor i det siste , men,,,,,

Nå tok jeg saken i egne hender og lasta opp en egen med låta jeg ikke finner. Youtubekontoen er forsømt men la den på vimeo.

Bare et bilde men låta er der, en gromlåt. Skynd deg å høre for den blir sikkert fjerna og jeg blir straffeforfulgt , slengt i fengsel og voldtatt av tvilsomme typer, men det er værdt det

Han andre Marius blir ihvertfall sikkert fornøyd, til deg Ørreten ;D ;D ;D ;D

 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Den er rååååå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg leita og leita i årevis etter Marius på youtube og det har blitt mange ny videor i det siste , men,,,,,

Nå tok jeg saken i egne hender og lasta opp en egen med låta jeg ikke finner. Youtubekontoen er forsømt men la den på vimeo.

Bare et bilde men låta er der, en gromlåt. Skynd deg å høre for den blir sikkert fjerna og jeg blir straffeforfulgt , slengt i fengsel og voldtatt av tvilsomme typer, men det er værdt det

Han andre Marius blir ihvertfall sikkert fornøyd, til deg Ørreten ;D ;D ;D ;D

http://vimeo.com/10488638

Ja det var fan meg gromlåt!!!

Aldri hørt før :o

Leiter etter noen fete låter fra Krohn og Co, men finner ingen :-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slayer -  Postmortem

At hodet ikke tok kveld etter all den headbang ingen i 80' årene skjønner jeg ikke

Så du liker Bathory Robban ;D

kun Judas Priest har lagd flere bra album enn Quorthon

Hehe , savner det lange håret fra den perioden ja, jeg som var så fin åsså da ;D ;D ;D En djeveldyrker som mutter'n pleida å kalle meg med et smil om munnen.

Slayer ja, huff, blir ydmyk av musikkkunnskapen i denne tråden. nå må jeg surfe etter noe Judas  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...