Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Hehe denne husker jeg godt. Denne ble spilt til rulleteksten til en av fredag den 13 filmene og vi spolte frem til rulleteksten for å høre denne låta :D

hehe...Den fikk meg til å tenke på platesamlinga mi. Måtte ned å sjekke. Har den på maxi-single. Den var sjelden når jeg kjøpte den. Du skal se jeg sitte på en gullgruve  ;D

Maxi singler ja...Det var tider det  :D For ikke å prate om Picture disk. Har flere fra Metallica jeg hadde glemt også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe denne husker jeg godt. Denne ble spilt til rulleteksten til en av fredag den 13 filmene og vi spolte frem til rulleteksten for å høre denne låta :D

hehe...Den fikk meg til å tenke på platesamlinga mi. Måtte ned å sjekke. Har den på maxi-single. Den var sjelden når jeg kjøpte den. Du skal se jeg sitte på en gullgruve  ;D

Maxi singler ja...Det var tider det  :D For ikke å prate om Picture disk. Har flere fra Metallica fikk jeg se  :D

Og enda råere ; shaped picture-disc  :D Har masse sånne, og husker det var stor stemning i stua da jeg kom hjem med w.a.s.p's Animal (F**k like a beast) i en slik utgave  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda råere ; shaped picture-disc  :D Har masse sånne, og husker det var stor stemning i stua da jeg kom hjem med w.a.s.p's Animal (F**k like a beast) i en slik utgave  ;D

hehe...Ja, det vil jeg tro  ;D Alice Cooper hadde også noen rå shaped picture-disk`s som ikke falt i så god smak for håpefulle foreldre  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...