Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Heftig låt, som de ikke fremfører så ofte live :

http://www.youtube.com/watch?v=ucsjrodctZs

Lars du Lars, jeg har vært særdeles gretten og utrolig sur idag , noe som er særs uvanlig for meg. Ikke er jeg full heller i denne tråden, noe som grenser til perverst til meg å være. Begynner å bli litt blid igjen nå. Litt på grunn av musikken, og litt fordi  det avatarbildet ditt er bare helt latterlig. Jeg klarer ikke å være sint når jeg ser det bildet, må trekke på smilebåndet når jeg vet hvem som skjuler seg bak, thx :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og jeg, 55 mil for å treffe Igor og fiske Lyr. Rett etter Atna så begynte vi med nightvisionfunksjonen på Sony'n haha. Det så ut som jeg var like drita som jeg ofte er her ;D ;D ;D ;D

Marius du Marius, say no more ;D

En annen låt Marius , men................... :) :) :) :) Min sønn ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For you my friend ;)

Ingunn skjønner jo ikke et kvekk av oss ;D Jo det gjør hu, men.............. Nå våkna hu, og det kommer sikkert ikke som en surprise. Dette kommer meg tilgode ;) ;)

La du merke til hvor fint jeg kamuflerte ordet PULE der? Jeg er et geni  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker for lenge , lenge lenge siden da våkna Lars på en lørdagskveld dark-smiley.

Jeg finner fortsatt ikke noen bedre kvalitet, men detaljer som de nydelige sort bh-stroppene, ja selve toppen, den nydelige perfekte passa olabuksa med beltespenner og ikke minst stemme, låtas oprinnelse osv osv osv.

Beklager, men i minnearsenalet ;D ;D ;D  cccheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...