Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

I den anledning vipper jeg meg en øl hentet fra min gode nabo <<l.  Han er totalt uvitende om at han reddet min kones liv idag fordi hu glemt å kjøpe, selv etter strenge instrukser, og hu var i butikk når jeg ringte, god damned ;D ;D ;D

Hadde F.B.I lest tekstmeldingen jeg sendte da jeg nektet å godta unnskyldningene per telefon så hadde jeg blitt skutt på stedet p-offlllol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestekompisen til J.Becker.  :D God damned ;D Søk, and the Lord will........... whatever.

Mye bra  ;D  Eller begge sammen: Cacophony

Til deg Marius. ;D

Kult Rob :) Den låta var ny for meg. Marty Friedman er helt klart også blant de store fra 80-tallet ;) Fett!!

Her over til noe helt annet:

Er det ei dame jeg virkelig har sansen for som virkelig kan synge, er det Pink. John Legend er heller ikke så hakkandes gæli til å synge for å si det mildt ;)

En litt annen sjanger det her, men gåsehudmusikk iallefall for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver mens jeg hører jeg Marius. Holy jiiisess.

Vet ikke hva det er med meg, men akkurat som du skrev, gåsehuden kom etter 20 sek.

Nå skal jeg ikke skrive mere , men bare høre 2-3 ganger til trur jeg.

Konas fadese er glemt, takk :D

Myk mann er best ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D<<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver mens jeg hører jeg Marius. Holy jiiisess.

Vet ikke hva det er med meg, men akkurat som du skrev, gåsehuden kom etter 20 sek.

Nå skal jeg ikke skrive mere , men bare høre 2-3 ganger til trur jeg.

Konas fadese er glemt, takk :D

Myk mann er best ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D<<l <<l

;D ;D ;D

Du kan jo høre om du kjenner igjen gitaristen på gitarsoloen ;) Jepp det er Jeff Beck, han er en magisk mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver mens jeg hører jeg Marius. Holy jiiisess.

Vet ikke hva det er med meg, men akkurat som du skrev, gåsehuden kom etter 20 sek.

Nå skal jeg ikke skrive mere , men bare høre 2-3 ganger til trur jeg.

Konas fadese er glemt, takk :D

Myk mann er best ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D<<l <<l

;D ;D ;D

Du kan jo høre om du kjenner igjen gitaristen på gitarsoloen ;) Jepp det er Jeff Beck, han er en magisk mann.

Jeff Beck er magisk, men det klarer jeg ikke å høre som deg :D  Du er gitar-guru, jeg kan luftgitar, hehe he he

Men takk for en grisefin låt som helt sikkert redder litt action ikveld ;D

Denne er "Sure Thing", he he he he  ;D

Jeg forteller hu om de nye ripenene i den gamle opel'n i morra <<l

Thx, det blir mere en gåsehud som reiser seg i kveld bbboobies bbboobies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som hører på musikk idag heller ???

Intet nytt her i gården heller, det blir "kanskje" puling, og et par låter som det vanligvis gjør.

Lader bare opp til et par timers kjøretur til nytt vann med bestis Marius og leid hytte. Maten er sikret ihvertfall. Tiden vil vise om det blir bomtur eller ikke.............. ;D ;D

Vi har i de minste musikk <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Rob rock er mitt liv.  

Hør på denne rockeren ! kjøpte den  da den kom i 84....   Metallicafan siden..... uavhengig av det Metallica har gjort siden da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rob rock er mitt liv.  

Hør på denne rockeren ! kjøpte den  da den kom i 84....   Metallicafan siden..... uavhengig av det Metallica har gjort siden da...

Fredrik:

Du vet at jeg er en av de store raringene. Takk for nydelig låt som jeg ikke har hørt på et par  år <<l

Hvis du noen gang skulle finne deg i position at du måtte dra til feks finnmark alene eller i de områdene så er jeg i nærheten.

Robban har aldri vært i finnmark da han synes alene turer er skummelt. Han er tøff på utsiden , men myk inni. ;D ;D

he he godt at du er tilbake med god musikk <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...