Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Det hadde blitt orkester i særklass Rob. ;D

fant en syngedame til deg ;D

Ops, Ops ;D Nå hadde jeg sverga på at jeg ikke skulle utbrodere i typisk Robban style ;D

I korte trekk.... trur ikke jeg trenger å si noe, og det er kanskje best.

Kort og godt, takk Gisle  ;D ;D ;D ;D <<l

[move]Bookmarked, Bookmarked , Bookmarked[/move]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur livet er over nå jeg ;D

Denne tråden dør sakte ut desverre, ja sesong, men vært tendens hele vinteren :-\ :-\ :-\ :-\.

Hvis jeg får avslutte med nok et vulgært innlegg, sorry for alle andre, så måtte dette bli et tilbakeblikk til en av de damene jeg har hatt høyest ønske å ta på.......... <<l

Det er henne, eller Kate Beckingsale, ferdig med det. <<l <<l <<l

sorry, sorry

http://www.youtube.com/watch?v=n1wr0HuriXY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde jeg ikke fått med meg Robban. Sweet <<l

Jeg har bestilt billett , Meg,  Marius , Ingunn.  Du gikk glipp av forrige, du vil ikke angre denne gangen, bare meningløst bra <<l

Å gi deg råd har jeg aldri forestilt meg, men nå gjør jeg det <<l <<l.  Du må........

Ps. Litt brisen, men du må <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg som trist jeg Gisle <<l

Bauta i denne tråden har du alltid vært <<l. Ikke noe spesielt , bare spesielt bra, i mitt hodet. Jeg vil tilbake til Island.

Beklager for sitering osv, men Gisle denne er bra.

Tru du liker denne/henne ;D;)<<l

at det er noe galt med meg har jeg vist lenge, men........................ <<l:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Marius <<l

Hører på den engang til mens jeg slaffer'n litt etter grei dag i skauen. <<l Nygamlebilen klarte brasene he he he he he ;D

Engsta meg fælt for den hjemturen selv om du kanskje ikke merket det;D ;D ;D

Hehe, nybilen bestod prøven med glans. Greit å vite at bilen holder  ;D ;D ;D Ble nystyla med fartsstriper på siden også på tur hjemover  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...