Gå til innhold

Jeg spår kanon fiske på østlandet I MORRA!


Pål H

Anbefalte innlegg

Nå regner det på østlandet, noe det ikke har gjort så mye i vår. + i morra er det meldt vind fra sør og sporadisk regn..Da må det jo bli bra.. Kan jo være greit å få noen rapporter her i morra, for å se om jeg ikke tar helt feil??Skitt fiske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedriver feltøvelser i faget Artskunnskap i disse dager, med insekter som tema. I ei myrtjønn 2 mil nord for Rena (ca 300 moh) ble det i går funnet vulgata-nymfer som vår faglærer anslo til å være ca 10 dager unna klekking...

 

Hadde planlagt fiske i ettermiddag, men nå har sørlig bris snudd til nordlig STERK bris. Får vel lese til eksamen i stedet... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=D> Pål H fikk rett han! Skikkelig klekking i går! Fiska til 01.00 i natt med flere

fine ørretter som resultat.

Et skår i gleden var det forbaska "froskehåert" som jeg testa for første gang.

Mista 3 fortommer + noen fluer ved tillslag.Knutene holdt ikke.

Er det noen som vet om det er noe spesiellt med dette froskehåret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg fælt til helgen. Skal inn på Øyerfjellet på hytta med noen kamerater. Øyer er nabokommunen til Lillehammer. (Nord). Alt ligger ann til kjempefiske forstår jeg :) Målet med turen er ihvertfall for meg kilosgrensen. Har akkurat begynt med flue, blitt totalt hektet :)

 

Tatt en del harr i Lågen til nå, men på fjellet er det dårlig med den :) Full rapport søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...