Gå til innhold

Årets bilde 2007


Gjest Kenneth Sneis

Anbefalte innlegg

Gjest Kenneth Sneis

Bilder er jo alltid artig (synes nå jeg da) så kom til å tenke på en ting.

Hadde vært moro å kåret årets bilde.

Hva om vi nominerer bilder som blir lagt ut her på forumet, ikke lov å nominere egene bilder.

I slutten av året kan vi jo ta en avstemming å kåre årets bilde 2007.

Har vi (eller vinneren da) flaks kan det jo hende at fluefiskesiden sponser en liten premie, om ikke så kan jo jeg by på ære og berømmelse som årets fotograf  :D

 

God eller dårlig ide  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Bilder er jo alltid artig (synes nå jeg da) så kom til å tenke på en ting.

Hadde vært moro å kåret årets bilde.

Hva om vi nominerer bilder som blir lagt ut her på forumet, ikke lov å nominere egene bilder.

I slutten av året kan vi jo ta en avstemming å kåre årets bilde 2007.

Har vi (eller vinneren da) flaks kan det jo hende at fluefiskesiden sponser en liten premie, om ikke så kan jo jeg by på ære og berømmelse som årets fotograf  :D

 

God eller dårlig ide  ???

 

veldig fin idé! 

burde det være noen kriterier eller er det fritt vilt, bare det er fiske/natur relatert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørreten

Da nominerer jeg et bilde av Hostil'n (hvis det er i orden for han), som jeg synes var utrolig kult.  :)

 

Bilde nr. 2 i konkuransen av Hostil'n:

26458_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Påskenøtteknekker

Da nominerer jeg bildet av kopien og originalen fra "Fisketur med bikkja" av Ole Marius Ekeberg.  Ett av mange flotte bilder fra den kanten!

 

Bilde nr.3

28242_s.jpg

 

Jostein Berg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert dette her!

Og når nominasjonene er ferdig, kan jeg godt sette opp en avstemming for å kåre vinneren.. ;)

(sett på nominasjon 1, 2, 3....etc, så blir det lettere å skille bildene)

 

Må bildet være tatt i 2007, eller bare publisert på ffs i 2007?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Sneis

Supert dette her!

Og når nominasjonene er ferdig, kan jeg godt sette opp en avstemming for å kåre vinneren.. ;)

(sett på nominasjon 1, 2, 3....etc, så blir det lettere å skille bildene)

 

Må bildet være tatt i 2007, eller bare publisert på ffs i 2007?

 

Er vel greit om bildene er tatt i 2007 vel, da det er årets bilde 2007 :o:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Sneis

Hva om vi nominerer bilder som blir lagt ut her på forumet, ikke lov å nominere egene bilder.

 

;)

 

Betyr det da at bilde 5 og 6 ikke er med, og at bilde 7 egentlig er bilde 5  ??? ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva om vi nominerer bilder som blir lagt ut her på forumet, ikke lov å nominere egene bilder.

 

;)

 

Betyr det da at bilde 5 og 6 ikke er med, og at bilde 7 egentlig er bilde 5  ??? ???

 

Dette får dere bestemme selv, men siden trådstarter oppfordret alle til å stemme på ANDRES bilder, som er tatt og publisert på denne siden i 2007, så kan man vel egentlig bare la være å stemme på de to bildene... ;)

 

 

Grommeste bildet på hele fluefiskesiden :):)

 

Har du begynt å bole nå, Flemming?? :D

 

 

Trist å se at det som en gang var 100kg muskelmasse har lagt seg pent inn under haka på det bildet...  :rolleyes:

 

Har slutta å røyke, og søker trøst i matskapet!!  :D

(bare til skrekk og advarsel til de som har tenkt på å slutte... ;D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det vel bare å starte en ny tråd hvor alle kan nominere egne bilder! Er vel mange der hjemme som har noen flotte bilder som de desverre ikke har lagt ut på dette forumet, men likevel som har ett potensielt bidrag til årets bilde. Få opp øynene her!!!! :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kenneth Sneis

Mulig jeg har vondt for det, men fatter og begriper ikke at man ikke kan nominere egne bilder.

 

Får man et blinkskudd når man er ute alene, så må man altså sende det til noen, eller legge det ut et annet sted på forumet, og håpe på at noen "napper".....

 

Her er en forklaring til min intensjon bak denne tråden;

Det hele startet som en ide i forbindelse med diverse fiskerapporter. Synes det er spennende lesestoff, bilder er noe som er med å gjøre dette enda mere interresant. Mange av de bildene som blir lagt inn synes jeg er utrolig fine/bra og tenkte da at det hadde vært moro å kåre årets bilde 2007.

Takk til alle dere som gleder meg med utrolig fine bilder, fortsett med det  :D

 

Videre falt det seg naturlig for med at bildene burde vært lagt ut på siden for å kunne bli nominert, dette litt naturlig da det er årets bilde på fluefiskesiden.no (på fluefiskesiden.no falt så naturlig for meg at jeg ikke tenkte på å nevne dette).

At man ikke kan nominere egene bilder faller også for meg naturlig, bilde bør være av en slik karrakter at andre (enn deg selv) synes dette bilde er spessielt og fortjener å være med på denne "leken".

 

Denne tråden var/er ment som et høyst uformelt og moro tiltak, hvordan "reglene" skal utformes er for meg likegyldig bare alle smiler, ler, er glade, får masse fisk, har fine turer med venner og bekjente og legger inn bilder fra turene sine (for da blir jeg glad)  :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...