Gå til innhold

Sjøørretfiske i sjøen


Toggi

Anbefalte innlegg

Fisket du øst i fjorden Morten?      Ingen 87;har den biocraftstanga sjøl i 5#,veldig fin stang til en rimelig penge! Kjørte sjøørret på 3-4kg i våres på den,no problemo ;D Trenger ikke stenger til bruktbilpris"for å fiske godt....Grattis med fisk by the way"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt og veide havabbor og sjøørret fiske i en brakkvanns elv opp mot hverandre og valget falt på SØ fiske av en eller annen grunn....  det angrer jeg ikke på, landa 5 stk fra 1,5- 2,7kg samt mista et par på rundt 1,5kg. en god 4 timers økt  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt og veide havabbor og sjøørret fiske i en brakkvanns elv opp mot hverandre og valget falt på SØ fiske av en eller annen grunn....  det angrer jeg ikke på, landa 5 stk fra 1,5- 2,7kg samt mista et par på rundt 1,5kg. en god 4 timers økt  ;D

Gratulerer :)

Auli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Pattegrisen!

Ikke ofte det kommer slike fangstrapporter.  :)

hehe! går et til to år mellom hver gang det smeller slik der, har mange timer og kast uten fast fisk der! må legge til at alle selvfølgelig svømmer videre og er klare for gyting senere ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en norrlänning här som undrar om någon har ett bra tips till en nybörjare på sjöörret som befinner sig på nötteröy nu och fram till mitten av augusti och skulle gärna få lite silver på kroken. hur mycket ska man bry sig om tidvatten, tid på dygnet och vindar? någon plats som är bra här i närheten?

tacksam för hjälp

jonte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en norrlänning här som undrar om någon har ett bra tips till en nybörjare på sjöörret som befinner sig på nötteröy nu och fram till mitten av augusti och skulle gärna få lite silver på kroken. hur mycket ska man bry sig om tidvatten, tid på dygnet och vindar? någon plats som är bra här i närheten?

tacksam för hjälp

jonte

Synes ikke du skal tenke så mye på det. Har du tid til å fiske, så fisker du. :) Hvis man lar være å fiske den tiden man har siden vannet er på vei ned, det er på dagen osv får man hvertfall ikke fisk. Men må du velge, så er nok natta best ja, kanskje spesielt tidlig morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halo godtfolk. Jeg er nå i Sverige igjen, på Rossö. :) På fredag fikk jeg min første SØ! ;D Rapporter vil komme til slutten av uka. Jeg skal være her til lørdagen. Nå har jeg fisket både dag og kveld, både lørdag og i dag. Ikke kjent noe til noe mer fisk. Noen som er litt kjent her? Har en plass og anbefale e.l.? Står SØen dypere nå? Har selvfølgelig prøvd der jeg fikk den første. Og skal tilbake dit i morgen. :) Men hvis noen har noen tips, spytt ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute en tur idag.

Det resulterte i 2 SØer, en på ca. 300g og en på ca. 500g. Eller mistet jeg en på rundt kiloen i selve håvingen. Det head and tail vaket en ganske brun en på rundt 1,5kg. Kastet i vakeringen og fikk et hogg på flua, så var den borte.

Ellers var det en fin tur, med en del hogg og jaging på flua.

Drittværet gir uttelling =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...