Gå til innhold

Gratis fluefiskekurs i Renaelva sommeren 2008


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

I mange år har jeg tjent penger på fluefiske! Da jeg var i Renaelva i Sommer sådde jeg en tanke som flere ville huke seg på!!

Hva med et gratis fluefiskekurs med temaene FLUEKASTING...FLUEBINDING....ENTOMOLOGI....PRAKTISKE NYTTIGHETER.....

FISKETURER MED GUIDER......GJEDDEFISKE MED FLUE.......STANGMONTERING.......SE HVORDAN EN SPLITCANESTANG BYGGES.......FISKE FRA KAJAKK......er det noen flere temaer. Driver nå for å finne sponsorer slik at vi har råd til å leie oss husværet jeg nesten har kloa i. Deltagerene må bassere seg på å overnatte i telt, lavvu, i baksetet på bilen. Ja, sov hvor du vil, bare sov godt, for det trenger du!!!!!!

 

Du vil møte instruktører som Jostein Berg, Gunnar Bingen, undertegnede, men også andre har meldt seg på for å gjøre uka fullkommen. Maks. 20 deltagere!!!!!

 

Stilig! Flere opplysninger kommer, dette blir trivelig, ikke noe pengestyr for den som vil lære! Minimumsalder er satt til 16 år.

 

Deltagerene må skrive under på et skriv som arrangørene frigjør seg fra ansvar for helse og liv under arrangementet!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 205
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest staffan@epost.no

Jeg mener det som jeg skrev, jeg har nå konvertert til et mer satt yrke. Jobber i Lofoten med multimedia og reklame! Det er mange år siden jeg sluttet å like å tjene penger på hobbyen! Jeg har noen mennesker som jeg tenker meg som instruktører. Har også en annen modell, nær opp til den som praktiseres på Kvarven (Terje og gutta)! Alle bidrar med kunskap og erfaringer. 0 visking i krokene!! En gjeng med fluefiskere som samles for å dele med hverandre av det de kan!!!!!!!!!!!!

 

Temaene som jeg i innlegget jeg startet nevnte jeg temaer for uka, de skal selvsagt følges.

 

Hva synes dere??? Et fritt og sosialt opplegg, eller et stright timeplanopplegg??

 

Veldig hyggelig blir det, like hyggelig som for 14 dager siden på Kvarven!!!!!!!

 

 

Staffan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Jeg lærer mye samma hvordan vi gjør det. Vil iallefall være med. Kan ikke bidra med så mye, men jeg kan være den som røyker. Dette skal jeg IALLEFALL være med på. gler meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres sosialt og kult ut! Håper det blir et løst og ledig opplegg, med gode faglige innlegg, kollokviediskusjoner og praktiske øvelser i vanskelighetsgrad C - som gjør at mange, også vi med litt erfaring, driter oss skikkelig ut. Innimellom kommer jeg til å stikke av fra klassen og fiske litt på egenhånd, men det håper jeg ikke gjøre noe  ;)

 

Jeg blir med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...