Gå til innhold

Gratis fluefiskekurs i Renaelva sommeren 2008


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Jeg å,tar med farveutstyr, cdc fjær og hårføner :)

Og jeg handler :D

Og jeg er han litt irriterende fyren, Nr 20, somm alltid er sent ute . . .

Dukker først opp når det begynner å bli mørkt om kvelden, med oter-fjøla under armen og dårlig hjembrent på saftflaske  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 205
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Henning

Jeg har gratis cdc fjær for de som vil binde cdc fluer en kveld :)

 

hehe. Regner med at du er Reidar som var der når vi varder, og da har jeg CDC fra deg i bindeskrinet mitt..Toppers CDC. Pluss at vi har ja kasta sammen om vi.......Nedenfor campen til Johny og frua. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gratis cdc fjær for de som vil binde cdc fluer en kveld :)

 

hehe. Regner med at du er Reidar som var der når vi varder, og da har jeg CDC fra deg i bindeskrinet mitt..Toppers CDC. Pluss at vi har ja kasta sammen om vi.......Nedenfor campen til Johny og frua. :)

Det stemmer det Henning ,jegern smakte den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

For en respons dette ble!!! I samtale med Jostein her forleden fant vi ut at renaelva kunne bli et slikt sted hvor alle hjelper alle og det er gratis. Tenk den tanken!!!!! Når man møter en eller annen så sier man: "Er du ny her", kom skal jeg vise deg noe, det er bare noen 100 meter lengre nedi her. Tenk hvilket trekkplaster denne elva vil være. Med de nye reglene vil det fungere slikt. Man bør vite som fisker i Rena at denne elva er en vanskelig nøtt, nesten som å knekke kokosnøtt å regne.

 

En elv hvor man reiser til for å få gratis hjelp for å få gedigene griseromper bort.Under den uka vi skal ha vil jeg konsentrere meg om å lære bort hvordan man analyserer kastefeil slik at man kan hjelpe andre videre i sitt fluefiske!

 

Er dette bra eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg ønsker selvfølgelig forslaget til Staffan velkommen og åpner gjerne opp sletta ved Kvarven for folk som

trenger overnatting. Plass til mange telt der.

Kanskje vi kan legge "Kvarven Cup" 2008 til samme helga ;D ;D ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Hyggelig beskjed av Vidar Steimler! Han blir med på opplegget, og HAN, HAN kan bygge stenger!!!! Cane selvsagt!!!

Er det noen som har et spesialfelt, skriv dere på!!!!! Trenger filmer (Arnt Mollan) Fotograf og skribent kanskje!!!!! Dette blir en happening av de skjeldne!!!!!

 

Staffan gliser rundt seg sjøl!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig beskjed av Vidar Steimler! Han blir med på opplegget, og HAN, HAN kan bygge stenger!!!! Cane selvsagt!!!

Er det noen som har et spesialfelt, skriv dere på!!!!! Trenger filmer (Arnt Mollan) Fotograf og skribent kanskje!!!!! Dette blir en happening av de skjeldne!!!!!

 

Staffan gliser rundt seg sjøl!!!!

 

Sier vel seg selv hvem det bør være :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Tror det nærmer seg sponsorkontakt! Altså en som vil betale for husvære. Dette er selvsagt en bedrift innen fluefiskebransjen som ser sitt snitt i å presentere seg sjøl. Er det noe galt i det??? Ønsker respons fordi dette kan være litt kilent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke nødvendigvis noe problem med det så lenge det ikke er klare etiske dilemma :)

jeg er såpass frisinnet at jeg ikke vegrer meg noe for at en aktør innen bransjen vil profilere seg på et prosjekt / tiltak som du setter igang her Staffan! ;)

 

Har da vært på magn et opplegg betalt av div firma uten å skamme meg over det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Sneis

Tror det nærmer seg sponsorkontakt! Altså en som vil betale for husvære. Dette er selvsagt en bedrift innen fluefiskebransjen som ser sitt snitt i å presentere seg sjøl. Er det noe galt i det??? Ønsker respons fordi dette kan være litt kilent!

 

Ser ikke noe feil med dette. Bare positivt at bransjen vil være med å støtte ett slikt arrangement. Nå er jo også dette nevnt på et åpent fora, slik at andre (konkurenter) har muligheten til å ta kontakt / delta de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Ikke noe problem her. Det viktigste er å blir at vi får til dette arrangementet. Er ikke noe galt i å ha noen som hjelper oss med markedsføringen,

greit slik at vi kan gjennomføre dette uten kostnader for den enkelte.

Gleder meg som en unge allerede.

Virkelig noe å se frem til gjennom en trøstesløs vinter. ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...