Gå til innhold

Flyteringstreff til våren 2008 - Hadeland


Morten M

Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Det vil komme noen bilder etter helgen. beklager at min Pc er nede.

 

Men snittet på søndag var på 1,3 kilo.

 

Der vi kommer til å ha det i år, er på samme sted som på lørdag. der ble det tatt ørret på 1,3 og en røye på 1,1 av en grunneier og og en ørret på 1,5 kilo.

 

Håper det blir en suksess til våren:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil jeg gjerne være med på (og regner med jeg får med meg en til)! Leste vel om dette i AoF tidligere i år, og dette arrangeres vel rimelig tidlig om jeg ikke husker feil. I hvert fall før elvefisket har kommet i gang.

 

JB

 

 

PS! Fint om du har en mobilkran i nærheten, slik at jeg kan løftes ut av belly-boaten. Pleier som regel å pådra meg krampe under begge lår etter ca. to timers "svømming". I våres ble jeg liggende i en halvtime med beina rett ut i sivkanten. Hadde heldigvis snus innen rekkevidde.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei på dere.

 

Etter som vinteren er på annmasj har jeg begynt å planlegge flyteringtreff til våren. Det var vellykka i år. Håper det blir bedre til nesteår...

 

Er dette av inntresse?

 

Hei, det høres jo bra ut. Har du noe mere info ang. tidspunkt, sted, pris og er det lov med pontongbåt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørreten

Det er hyggelig!

 

Fant et bilde på min minnepenn her...

 

Hehe tror det der er hånda mi, når jeg holdt fisken din i våres Morten? Kult :)

På avataren min er den jeg fikk den kvelden, men den var jo litt mindre enn din da :)

Jeg er hvertfall interesert!

Hilsen

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hyggelig! Det vil bli bra utover satt 0ver 1000 fisk i år! Kun en-somre. Så det blir vel bedre å bedre for de som blir med... Kanskje noen nye rekker også etter vært:-)

 

Jeg regner med at det blir helgen etter 17 mai!

 

OBS!!!  for dere som leser det!  Det er ikke Put and Take sjøer! Det er kun bare god næring i disse sjøene... Å mye av innteketen går til fiskekultuvering og videre FoU på området!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

OBS!!!

 

Glemte en ting!!!

 

Hva er det hvite på bilde på bunden?

 

 

 

Hva mener du ?

 

 

 

Nei, men der var du igjen Henning. Alltid hyggelig å se deg!  ;D ;D

 

he he :) Takk i lige så JB. Det er meg en glede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...