Gå til innhold

Videosnutter


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

Jeg har laget en avd. for filmsnutter på siden. Det er ikke link til den på hovedmenyen ennå, men dere ser jo klippene på forsiden. I tillegg legger jeg opp linker til de fluebinderelaterte på bindesidene på menyen der. Og dersom det er mønstre på siden fra før så oppdateres de.

 

Siden tilbakemeldingene på testklippene var så gode, eller kanskje det bare var for å være snill  ;D

Uansett.. Jeg kommer til å lage mer fluebinding framover. Cdc Comparadun er ønsket og kommer. Det er lov å ønske seg flere fluer  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørreten

Jeg ønsker en video av streaking caddis!

Vet ikke om det er meg det er noe galt med eller hjortehårene, men vingen ender opp med å sprike på mine SC..  >:(

Veldig Off topic, men det hjelper at du klemmer vingen hardt sammen og ned mot kroken mens den bindes inn.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå er ikke jeg noen datanerd , ei heller flink med pc`n .....

Kan noen fortelle meg hvordan jeg får sett disse videoklippene  ??? ???

Er bare en hvit firkant med en liten firkant i øverste venstre hjørne med noen symboler på .

Klikker på alt som er jeg ........ :P  , men det skjer ingen ting  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra videoer! Inspirerende!

 

Hvis jeg skal komme med et flue-for-Finnmark-forslag, hva med en velfungerende og enkel stankelbeinimitasjon, med gode krokingsegenskaper? Slenger meg ellers på han som foreslo Streaking Caddis, en skikkelig utfordring å få til et fint hode av hjortehår. Jeg har faktisk delvis gitt opp å jobbe med hjortehår til fordel for rakkelhanen og cdc vårfluer...

 

Ellers funker også vlc mediaplayer til å spille av film etter å ha lastet den ned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med videoer er en kjempidé! Det kommer til å heve FFsiden til nye høyder. Blir mye enklere å anbefale diverse fluemønster til engelsktalende fluefiskere fra andre forum også. Steg for steg fluebinding er jo mye enklere med et godt videooppsett, slik du har vist med filmene dine, Rune.

 

Jeg har også en haug med råmateriale jeg kan bidra med når det gjelder fluefiske generelt. Tror dette skal bli artig jeg  ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Meget bra Rune. Dette kommer til å bli morro på sikt :) Gode bilder, godt forklart, og et enormt hjelpemiddel for de som er litt nyerei gamet. Fine småtips til de som har vært i gamet en stund ;)

 

Men du surrer jo fluer feil vei  :-[ Blir litt forvirra av det, men det går jo greit da :)

 

 

Keep èm comming  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Yes .....  ;D ;D Takk Rune

Endelig fikk jeg sett klippene  ;D

Supert dette her , men som kommentert før ...... snurring feil vei  :rolleyes: hmmm  . Hva betegnes som rett vei da  ???

Skal prøve med chenille kropp å se om jeg får kroket fisken jeg også  :-\

 

 

Hei Sten,

 

Du må ha Quick Time fra Apple for å se rett på sia.

http://www.apple.com/quicktime/download/ last ned her.

 

Eller du kan lagre den til disken og se på windows media player.

Det tar litt tid å laste ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett fluebinde-videoene. Må bare si: Flott! Veldig ryddig, oversiktlig og ikke minst fantastisk flott flue :D

Gi oss MER! :)

 

Og en ting til, kanskje bittelitt OT, men jeg prøver meg. Fikk meg en veldig overraskelse når jeg hørte stemmen til Rune. Har jo aldri hørt stemmen hans før, bare lest innlegga hans. Jeg hadde vel forestilt meg en autoritær monoton data-stemme ell no ;D ;D Artig :D

Samme som skjedde når jeg hadde lest harry potter og plutselig hørte skuespilleren i filmen, ganske rart, hehe ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...