Gå til innhold

HVA FÅR DEG TIL Å LE............


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Hahahaha!

- Hvis musikk fortsatt blir stjålet, vil den ikke bli laget lenger. Slik kommenterer Bruce Springsteens gitarist Little Steven rettsaken mot nettpiratene i fildelings-portalen the Pirate Bay som startet idag.

 

For en idiot :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra msn sport:

 

Steve Sedgeley var kjent som den drøyeste fyren i to fotballsko under sine dager i Tottenham. En gang Gazza dro av seg alle klærne og skiftet foran ham, boret han med full kraft fingeren oppi skøyerens anus. Gazza føk til lege for å få en salve som kunne bøte på smerten, og alt så ut til å være på bedringens vei. Skaden ble imidlertid kraftig forverret dagen etter, da Sedgley blandet tigerbalsam i salven mens Gazza sto i dusjen.

 

;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hentet fra det store intetnettet.

 

En dybde analyse av en fotballkomentator 

 

Jeg har sett på fotball i kveld. Landskamper på TV er egentlig ikke min stil, men i dag ble utbyttet stort.

 

Først og fremst på det verbale planet:

 

"Det er synd. Det er Riseth. Det er en mulighet for Norge." Høres ut som en spoiler for en dårlig Hollywood-film.

 

Leses med mørk og dyster stemme.

 

"Og der er jeg helt enig med dommeren."

Det var sannsynligvis det som gjorde at han blåste, ja.

 

"Belgia kommer med spillere bakfra."

Jeg har vanskelig for å se alternativet.

Hvor skulle de ellers komme fra ?

Fra sidelinjen ? Ovenfra ?

 

"Men keeperen er der."

Av alle tenkelige steder i og utenfor dette universet befant han seg altså i akkurat det målet på akkurat den fotballbanen der laget hans

tilfeldigvis spilte kamp på det aktuelle tidspunktet. Virkelig et utrolig sammentreff.

 

"Hvis det skuddet hadde truffet mål, kunne det ha blitt skummelt." Og hvis det rant gull ut av kranene mine, ville jeg ha vært en rik mann.

 

"Henning Berg er våkent med der."

Arne Scheie snakker stadig om å dempe forventningsnivået.

Men at spillerne holder seg våkne på jobben kan da umulig være ekstraordinært ?

 

"Der forsøker han seg på en luring, men det går jo selvfølgelig ikke fra 40 meter."

Jeg forsto ikke umiddelbart kausaliteten i dette utsagnet. Jeg gjør det forsåvidt ikke ennå heller, men det er sikkert min feil.

 

"Lur ball til Nilis."

Her er det på sin plass å minne om at ballen består av syntetisk, oppblåst kulær.

Hvis _den_ er lur, er jeg interessert i en beskrivelse av _mitt_evnenivå fra de samme herrer.

 

"Der vinner vi ballen."

Nei, det gjør "vi" ikke.

"Vi" sitter i henholdsvis kommentatorboks og

godstol. Vet ikke hvordan det står til med Arne, men jeg har ikke hatt ballkontakt siden jeg tømte lommen for småpenger. Det er sikkert like greit. For alle parter.

 

Konklusjon: Enkelte av aktørene la for dagen stor ballfølelse. De var til tider dristige, men ikke flinke nok til å støte oppi. Dessuten kom de én og én, og ikke som et lag. Sånt blir det ikke resultater av. Har jeg hørt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...