Gå til innhold

HVA FÅR DEG TIL Å LE............


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Onelinere er ganske morsomt, når man er i det rette humøret  ;D :

 

Hørt om mannen som tjuvfisket ?

Han måtte møte i ør-retten !

 

 

Kanskje kommer kongen, tenkte Sonja, og sugde videre på tåballen til Harald . . .  :o

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Two men are out just fishing quietly and drinking beer.

Almost silently, so as not to scare the fish, Bob says, 'I think I'm gonna divorce my wife.

She hasn't spoken to me in over 2 months.'

Earl continues slowly sipping his beer then thoughtfully says,

'You better think it over, Bob. Women like that are hard to find

 

 

Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Hva som får meg til å le? Kunne jo sagt VIF-supportere, men det er stygt å sparke noen som ligger nede så jeg skal la det være. Ufrivillig morsomme er jo heller ikke de artigste... Bortsett fra de kvinnene som kjørte bil da. Det var umulig å ikke le av dem. Godt var det også.  ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.

Jeg ler svært sjelden, men gleder meg mye. De stundene jeg har vært mest glad lo jeg faktisk ikke. Ikke sikkert jeg smilte en gang. Glede og latter er ikke avhengige av hverandre. Jeg tror jeg satser på gleden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som får meg til å le er tamilene som demonstrerer midt i påskeferien....har de ikke skjønt hva påsken er for nordmenn?

 

Ser for meg halvbrisne politikere som sitter og gapskratter på påskefjellet når de ser en haug med illsinte nye landsmenn som står i regnet utenfor stortinget og tror de skal få utrettet noe.

 

Jeg ler meg også ihjel...latterlig ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som får meg til å le er tamilene som demonstrerer midt i påskeferien....har de ikke skjønt hva påsken er for nordmenn?

 

Ser for meg halvbrisne politikere som sitter og gapskratter på påskefjellet når de ser en haug med illsinte nye landsmenn som står i regnet utenfor stortinget og tror de skal få utrettet noe.

 

Jeg ler meg også ihjel...latterlig ;D

 

... og hva tror du resultatet hadde vært dersom de demonstrerte i en annen uke - en uke der det er flust av poltiske saker i media?

Demonstrasjoner BØR nettopp finne sted i "stille" perioder som midt på i fellesferien, i påska og andre tider det ikke skjer mye annet politisk. Da får man mest mediedekning. Jeg kan ihvertfall love deg at de poltikerne JEG har kontakt med i øyeblikket, de har DEFINITIVT fått med seg hva som skjer. Ikke på tross av ferien, men FORDI det er det eneste (bortsett fra Aker-saken) som skjer på den politiske arena i øyeblikket.

Ikke le av folks kamp for å redde sine slektningers liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og hva tror du resultatet hadde vært dersom de demonstrerte i en annen uke - en uke der det er flust av poltiske saker i media?

Demonstrasjoner BØR nettopp finne sted i "stille" perioder som midt på i fellesferien, i påska og andre tider det ikke skjer mye annet politisk. Da får man mest mediedekning. Jeg kan ihvertfall love deg at de poltikerne JEG har kontakt med i øyeblikket, de har DEFINITIVT fått med seg hva som skjer. Ikke på tross av ferien, men FORDI det er det eneste (bortsett fra Aker-saken) som skjer på den politiske arena i øyeblikket.

Ikke le av folks kamp for å redde sine slektningers liv.

 

- Om regjeringen ikke gjør noe, bryter helvetet løs!

Dette er en trussel..

Frem med tåregassen! ;D

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...