Jump to content

HVA FÅR DEG TIL Å LE............

Guest Terje Refsahl
 Share

Recommended Posts

Guest Terje Refsahl

Etter at Sigve kom inn på Trond Kirkevåg i dag i en tråd hvor menn tørr å vise følelser

/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> :D

Derfor synes jeg vi trenger enn tråd hvor vi kan legge ut noen snutter fra folk som får oss til å le. Vi mennesker trenger å le av og til, det gjør sabla godt.

/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> :D

Her er tre av mine absolutte favoritter med Trond Kirkevaag. Den Første er etter mitt syn en av de aller største med skræmmer`n. Litt i underkant av 3 minutter ut i denne kommer tidenes beste skræmmer`n sketsj, ikke minst takket være Otto Jespersen som en litt treig å pratsom trønder som lurer på om han skal ta 100 lappen eller ikke...........

De to neste er Trond Kirkvaag på sitt beste som imitator, men man får ekstra ut av det hvis man kjenner godt til Frank Saksvig og Sølve Grotmol. Den første står for meg som noe av det artigste jeg noensinne har sett, men så har jeg også sett det samme programmet med Frang Saksvig

Grotmol er en klassiker " at Guljajev ikkje hadde medvete om at Krosby ikkje på............."

Terje!

Guest Terje Refsahl

Mens jeg er i farta, kliner jeg til med min største komiker helt gjennom alle tider, John Cleese.

Her er en snutt fra en av tidenes beste Monthy Pyton sketsjer: THE MINISTRY OF SILLY WALK

;D

Dette er å spille med kroppen

/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" />

Terje!

Guest Terje Refsahl

Min all time favoritt sid com er å blir: FAWLTY TOWERS

Her er en snutt med høydepunkter fra serien. BASIL OG MANUEL får meg til å le hver jævla gang

;D

Terje!

Guest Terje Refsahl

Må legge til denna jeg da, Kirkvaag selvfølgelig

/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Denne er knakende god.

å fytte grisen, jeg ler så jeg får krampe i magan. Knall bra, Ørreten

;D

Terje!

Kirkevaag var en levende legende, han er savnet.  :'( Men han er "ikke borte" han fyren her eller

[attach=#]

Per M

Guest Terje Refsahl

Her er en best of snutt fra min nr 1 favoritt komedie film: A FISH CALLED WANDA

;D

Digger Kevin Kline som OTTO og selvfølgelig John Cleese som litt upperclass advokat.....

Terje!

Guest Anders80

NRK har gitt oss mange gode, og i de senere årene har jeg ledd meg skakk av disse gutta her. Dette er min favoritt med en Dagsrevy veteran i hovedrollen. 

;D

[attach=#]

Per M

denne gjengen er disse tiders komikere /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" />

Guest Ørreten

Her kommer to til.

Mye bra her nå.

Her er høydaren fra filmen "Bruce Allmighty"

Bye og Rønning med en god Arne Næss parodi:

Guest Henning

Der har du den Terje!!! Det er akkurat sånn jeg ser på dere "tørrfluefilosofer" 

;D.

Skulle bare vist hvordan vi ser på deg

/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" /> )

Guest Terje Refsahl

Der har du den Terje!!! Det er akkurat sånn jeg ser på dere "tørrfluefilosofer" 

;D.

Er nok mer den første snutten "the fish slapping dance" som gir meg assosiasjoner

/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" />.....den lille mannen med de små fiskene representerer

undervannsfiskeren, mens den lange mannen med den store fisken reperesenterer TØRRFLUEFISKEREN.........det er jo ikke til å ta feil av

hvem av de to som går av med seieren

;D

Terje!