Gå til innhold

hardy


iverjon

Anbefalte innlegg

Hardy lager ikke møkk, men spørsmålet er om du får så mye som du betaler for. For meg er Hardy litt sånn som Jaguar. Flotte saker - sikkert, men ikke akkurat noe som appellerer til meg. Lukter litt for mye gamle dager.  Ikke akkurat noe matnyttig råd dette, men det kunne være artig å høre om andre har praktiske erfaringer med Hardy. Har inntrykk av at det går mye i G. Loomis, Sage, Loop, Winston, Guideline, Scott og kanskje spesielt Diamondback (  ;) ) osv. her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tittet litt på den, 8) så falt øynene mine på zane igjen og må bare si at den ser ut til å ha en nydelig finish, ::)må prøve, bare må prøve,men hvor?det er det store spørsmålet?

 

Har prøvd en Hardy Zane 8', nydelig stang, og med snella åsså så er det lite på markedet som er like lekkert ;D: Mener Gero har en 7' Zane som jeg mysa litt på her tidligere i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det jeg også har en mistanke om men må innrømme at det er ett eller annet med jaguarer også.

er vel egentelig av den oppfattning at de nevnte stenger er litt"kjedelige" og har lyst på noe utenom det aller mest vanlige,men det må holde en viss kvalitet. :rolleyes:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke love deg at han har den inne nå, så ikke bli skuffa. ;). Kjente akkurat på en Hardy marksman 3' istad , synd at mine feriepenger allerede er "brukt opp" ;D.

Hardy har virkelig hevet seg de siste åra når det gjelder stenger og sneller synes jeg, det ytre har jo allttid vært lekkert, men synes de har tatt et skritt inn i dette århundre med sine nye modeller nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Demon i kl.5. Etter min mening ei kanonstang, og du får MYE stang for pengene. I tillegg til de gode kasteegenskapene som kan måle seg med langt dyrere stenger (det der hørtes nesten ut som en salgs-klisje ;D), er finishen særdeles bra. Det eneste jeg stussa på var prisen. Tenkte at dette måtte jo være noe "drit" når det het Hardy og var så billig, men etter å ha prøvd stanga måtte jeg nok bite i meg disse ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd stanga selv,men det danske fiskebladet Fiske feber mente Hardy Demon var best i test. Testen gikk på beste stang i snøreklasse 6 til sjøørretfiske. Hardy Demon slo blandt andre Loop, G-Loomis og Scierra så det er sikkert vært å gi den en kjangs.

 

Hilsen Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...