Gå til innhold

Nye polaroid briller


Sigve

Anbefalte innlegg

Tilpasning til "oss" med mye vett i skallen er et problem med briller av og til ;D

 

Disse anbefales på det sterkeste, ferdig "fortollet" ;)

Har ikke brukt Oakley brillene mine på en stund etter disse kom på hodet.

Høykvalitetsprodukt så det monner....Jeg bytter dem ihvertfall ikke bort. Etter over et års meget hard bruk, uten å ligge i stoffpose (ut og inn av div lommer på vester/vadejakker/bil.....ikke en ripe i lakken :)

 

http://www.streamstix.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=73&category_id=24&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilpasning til "oss" med mye vett i skallen er et problem med briller av og til ;D

 

Disse anbefales på det sterkeste, ferdig "fortollet" ;)

Har ikke brukt Oakley brillene mine på en stund etter disse kom på hodet.

Høykvalitetsprodukt så det monner....Jeg bytter dem ihvertfall ikke bort. Etter over et års meget hard bruk, uten å ligge i stoffpose (ut og inn av div lommer på vester/vadejakker/bil.....ikke en ripe i lakken :)

 

http://www.streamstix.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=73&category_id=24&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=173

Der er jeg helt enig.

Jeg har hatt mine i over 2år og de har fått tøff behandling , men de er like bra i dag.

Disse kan anbefales på det sterkeste. :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har i allefall jeg bestilt nye briller etter å ha godt totalt lei mine gamle "alt om fiske" briller. Valget havnet tilslutt på Smith Opticks "Maverick". Tror det skulle bli bra, mange gode ord å lese om disse. Fra tidligere hadde også jeg et par fra Flying Fisherman briller, disse var veldig gode, men dem ligger igjen på fjellet en plass ;)

 

http://www.smithoptics.com/Maverick_86_274.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i mange år kjøpt billige briller som viste seg å bli utslitt etter en sesong(plastglass).De kosta sine kroner de åsså. Gjorde en investering for 10 år siden i et par polaroide "rayban" med glass(kobberfargaglass), og de har virkelig holdt mål. De var dyre ja , men ergo du tar vare på de. Har de ennå, men byttet ut dem med et par actions optics(smith) denne sesongen,husker ikke farge på glass , men for tropisk og de funker særdeles bra her hjemme åsså. Uansett for meg så passer jeg bedre på et par briller som er dyre , ergo har jeg dem lengre. Letteree vekt og sikkerhet ved valg av plast(tilfelle du tryner, hvor ofte skjer det?) kan aldri rettferdiggjøre at de fort blir ripete. Svette,myggspray osv skitner ofte til brilleglass uten at du har noe annet en skjorta til å tørke med, og det fører ofte til riper i billige plastbriller. Kjøp glass og bli fornøyd. Merke er vel uvesentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Tror jaggu det var de der jeg så på Shell i morges når jeg var på vei hjem fra nattvakt, 395 skulle de ha.... Så "polarized" klistremerke over alt på solbrillestativet, så jeg tittet litt nærmere på de med bånd rundt... 100% kliss like iallefall... skal sjekke senere om det var samme produsent.

 

drar opp denne igjen jeg..hehe..

fant du disse brillene på shell stasjon i norge sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...