Gå til innhold

Årets bilde 2008


Gjest øystein

Anbefalte innlegg

  • Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

I denne tråden kan vi nominere kandidater til årets bilde 2008.

 

Regler.

1. Man kan ikke nominere egne bilder.

2. Bildet må være lagt ut på forumet i år.

 

Premie :D

 

Jeg gir 5 tørrfluer til årets vinner, håper mange flere melder seg frivillig til å binde noen fluer til en premie så får vi en skikkelig motivasjon til å legge ut mange flotte bilder som kommer til å varme godt i tida vi går inn i nå.

 

 

Frivillige premiebindere til nå :D

 

Øystein

Jan Haukaas

Igor

Henning

btholvik

Robban

 

Sjur bidrar med en Ari T Hart 2009 kalender

 

Staffan bidrar med alpakka dubbing :)

 

Bare å melde seg dersom dere har lyst å bli premiebindere, håper på mange fler :)

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bilde har så mange aspekter, Bildene som har dokumentert historien i alle år og satt sitt merke i tidens tann handler mere om selve historien enn å formidle ens fotografiske egenskaper. Bilde suger BIGTIME men det setter en standard for iherdighet og pågangsmot utenom det vanlige, og for de av oss som har fulgt med en liten stund, så beviser det at det er værdt strevet å trosse motgang, bli akseptert og bevise at det går ann. Lua til idioten sjarmerer ikke , men dette bilde leverer for meg gjennom 200og70milliarder detaljerte rapporter det ekte med det vi driver med. Det ligger litt historie bak dette bildet. Ja det er Toggi. :)

 

index.php?action=dlattach;topic=5706.0;attach=31342;image

 

Edit: Litt senere , dette bildet ga meg en klump i halsen, og en sann følelse for å være glad på andres vegne , ingen missunelse, bare yes, yes yes.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...