Gå til innhold

Årets bilde 2008


Gjest øystein

Anbefalte innlegg

  • Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest øystein

Takker for nominasjon Lasse, men for guds skyld ikke forstørr det lille bildet, send meg epost adressa di på pm så skal jeg sende deg bildet i høy oppløsning, da er det ca A3 størrelse :D å forstørre bildene vi legger ut på forumet vil bare gi et grovtkornet stygt bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Terje Refsahl

Synest dette bildet er fasinerende, Nominerer Terjes bilde.

 

64160_s.jpg

 

Takker så mye, Thepurist........det artige er at det er tatt i totalt stummende mørke med hinsides lang lukkertid :D

Desverre så er det bildet ett arkivbilde, det vil si at det ble tatt for ett par sesonger siden..........så det passer nok dårlig i og med overskriften "Bildetråden 2008".

 

Takker allikevel for nominasjonen, det var hyggelig gjort :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Sitti å titta gjennom mange bilder nå og har bestemt meg. Øystein er rett å slett ute av konkuransen for min del, da han konkurerer på et annet plan enn oss vanlig dødlige. Hvis det er noen trøst så ville "bass finne" bilde ditt vært førstevalg ;D(begge to)

 

I redsel for innhabilitet og geografiske likheter så må mitt valg forklares litt nærmere. Kun nylig stiftet bekjenskap med denne herren, selv om vi bor ganske nærme hverandre. Trur jeg nevnte til han at dette bildet var flott på vår første fisketur sammen, så jeg håper jeg har mitt på det tørre.

 

Kritikk for teknisk utførelse osv er jeg ikke den rette til å gi, men synes dette bildet på både godt og ondt ga meg en følelse å virkelig ha lyst til å være der. På ondt, det at det begynner å bli mange fiskere på fine plasser(trangt om plassen), på godt at det nødvendigvis ikke er noen ulempe , og at det sosiale ved bredden åsså har sine klare fordeler.

Helt enkelt en stemmning som ikke kan beskrives. Føler nesten at jeg står der sjøl :)

 

 

skarpen. JPG.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitti å titta gjennom mange bilder nå og har bestemt meg. Øystein er rett å slett ute av konkuransen for min del, da han konkurerer på et annet plan enn oss vanlig dødlige. Hvis det er noen trøst så ville "bass finne" bilde ditt vært førstevalg ;D(begge to)

 

I redsel for innhabilitet og geografiske likheter så må mitt valg forklares litt nærmere. Kun nylig stiftet bekjenskap med denne herren, selv om vi bor ganske nærme hverandre. Trur jeg nevnte til han at dette bildet var flott på vår første fisketur sammen, så jeg håper jeg har mitt på det tørre.

 

Kritikk for teknisk utførelse osv er jeg ikke den rette til å gi, men synes dette bildet på både godt og ondt ga meg en følelse å virkelig ha lyst til å være der. På ondt, det at det begynner å bli mange fiskere på fine plasser(trangt om plassen), på godt at det nødvendigvis ikke er noen ulempe , og at det sosiale ved bredden åsså har sine klare fordeler.

Helt enkelt en stemmning som ikke kan beskrives. Føler nesten at jeg står der sjøl :)

 

 

 

 

 

 

Takker så mye for det Robban, Det var utrolig  flotte farger og lys den kvelden. Og ja Ruffen, det er ved hengebrua.

Og takk Øystein for nominasjonen av lynbilde.(Ren flaks av en amatør som meg :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Henning

Nominerer dette fra Plind.

 

 

 

 

Henger meg på den Skarpen. Bildet gir meg virkelig godfølelsen av fluefiske. Hvordan i h..... kunne jeg en gang i tiden slenge en plaskende sluk ut i noe så stille og vakkert???  ???:)

Som å kaste stein på den peneste dama i klassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

For å nominere så høyre klikker dere på bildet dere vil nominere, deretter så kopierer dere url den ser vanligvis slik ut http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?action=dlattach;topic=9279.0;attach=31072;image denne linja limer dere inn i mellom disse symbolene som dere får opp når dere trykker på "sett inn bilde knappenimg.gif"[ img]url[/img ]

 

Bildene som ligger i denne tråden allerede er allerede nominert, avstemmings tråden kommer på slutten av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...