Gå til innhold
  • 0

Vannkast


Drammensfiskern

Spørsmål

Anbefalte innlegg

  • 0

med tanke på videoer...fra feks youtube...er det mulig og få dem over på mobilen?  Hadde vært kjekt og hatt det på mobilen mens man trener på vannkast :)

 

Noen som har peil på hvordan man gjør det? :D

 

Kjøp iphone eller annen telefon med youtube mulighet.

 

Men laste ned fra youtube går heller dårlig, må streame direkte, dvs over 3g eller edge om man er ute i bushen. Edge fungerer imidlertid raskt nok til bruk på youtube med iphone, men det tar 2-3 minutter å laste ned filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

imponerende kasting, men som Preben Anker som kan slike kast.....for mye fiksfakseri og mye bevegelse show off....snakeroll....

slowly lift kastet burde vel være greit nok

 

Henger meg på denne... jeg fikk et aldri så lite lynkurs av Preben i Rena for noen dager siden, og med noen bittesmå justeringer, så legger jeg ut 5 meter til på vannkastene mine!  Og vellykkede kast har gått fra 3 av 10 til 7-8 av 10 på noen få timers terping! Han er rå på vannkast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0
Gjest staffan@epost.no

Preben Anker er den av mine kaste elever jeg er mest stolt av....han er eminent og svært entustiastisk....jeg husker det katekurset jeg hadde med han da han var 15 år.....han og en kompis ble stående utover natta.....øvde og lyttet....øvde og lyttet.....idag må han være en av de beste kasterene i Norge.....men han konkurer ikke......han er ikke beskjeden.....men han er det ikke heller......Her i aksjon med den billige stanga til Sølckroken "Team junior........legg merke til < bukta!!!

 

[attachimg=1]

post-0-13949866298519_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...