Gå til innhold

Fantastisk Magasin


lars p

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Satan for noen bilder :)

Såg vakbildet av Yngve Ask. Skikkelig bra, men jeg mener helt bombastisk at noen av bildene du har lagt ut her i slutten av sesongen er like bra Øystein. Send dem bilder, og se om du får lagt de ut der. Noen av bildene du har tatt "closeup" av ørret, og bassfinner er skikkelig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

Satan for noen bilder :)

Såg vakbildet av Yngve Ask. Skikkelig bra, men jeg mener helt bombastisk at noen av bildene du har lagt ut her i slutten av sesongen er like bra Øystein. Send dem bilder, og se om du får lagt de ut der. Noen av bildene du har tatt "closeup" av ørret, og bassfinner er skikkelig bra.

 

Takker for tilliten Henning men det er veeeldig lenge til jeg tar bilder som er i nærheten av disse!!!!

 

Noen som hae en anelse om hvilke objektiver som egner seg godt til å ta slike vakbilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan for noen bilder :)

Såg vakbildet av Yngve Ask. Skikkelig bra, men jeg mener helt bombastisk at noen av bildene du har lagt ut her i slutten av sesongen er like bra Øystein. Send dem bilder, og se om du får lagt de ut der. Noen av bildene du har tatt "closeup" av ørret, og bassfinner er skikkelig bra.

 

Takker for tilliten Henning men det er veeeldig lenge til jeg tar bilder som er i nærheten av disse!!!!

 

Noen som hae en anelse om hvilke objektiver som egner seg godt til å ta slike vakbilder?

 

Bassfinnen og ørretfinnenbildene hadde passet fint inn der. ( ;em pass på å signere fotoet vist du skal sende noen inn ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

×
×
  • Opprett ny...