Gå til innhold

WJ vest/sekk-Julegaveønske


Stig Vivelid-Nilssen

Anbefalte innlegg

  • Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

No hard feelings, Stig!? Innleggene mine er ikke ment som sure oppstøt (beklager hvis de gjør det).

Flott at folk viser entusiasme for gode produkter, noe WJ Exodus helt sikkert er.

Synes bare at enkelte produktomtaler blir vel lange uten at det dukker opp nevneverdig ny verdifull info om produktet (litt hakk i plata).

 

Såfremt det er mulig ville det vært flott om vi fikk vite essensen allerede i første innlegg.

 

 

Vil berre nett skriva eit par ord her som eg syns e litt morsomt :) Folk snakke om at det blir for mange sider med tull ??? ??? Viss det som begynte denne NEGATIVE debatten, ser tilbake to sider, so handler faktiskt desse ingeting om produktet " WJ Vest/ Sekk " som Stig begynnte :rolleyes: Da vil faktisk sei at de begynnte ein debatt som ligger weyy off topic ;) E ikkje rart det blir mange sider med tull då;D ;D

 

Ellers so skal eg avgårde idag og prøve denne sekken/vesten som denne siden egentlig handler om, og kanskje det blir kjøp ;D:D Skal sei ka eg meine om den etter på ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter vi en konstruktiv tilbakemelding ;-)

 

Skulle komme med ein tilbake melding om dette, men dei var tomme :-\ Men neste gong so kommer det ;D ;D

 

Er det noen som gidder å legge en sixpack i sekken + VG og en pølsepakke, og lage en filmsekvens der det kastes med denne sekkeløsningen på ryggen. Er litt bekymret for at ølet legger seg for dypt i sekken og at overkroppen kan vippe litt langt tilbake med den konsekvens at bukta åpner seg unødig mye i bakslengen. Har ikke noe bevis her, men har tenkt på problemstillingen i et par dager.  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...