Gå til innhold

WJ vest/sekk-Julegaveønske


Stig Vivelid-Nilssen

Anbefalte innlegg

Denne, samt 40+ og Sharkskin-tråden havner stort sett i samme gata (for å ta noen eksempler)..... Sider opp og ned i mente om greie produkter som på ingen måter er revolusjonerende. Ender opp som rene parodier.

Et par stykker har prøvd produktet, 100 stykker gjentar i det nitidige om hvor mye de gleder seg til å prøve vidunderet...

Kanskje 3 av disse kjøper det!

 

Føler nok at enkelte produkter blir "hypet" vel mye opp!

Det virker også som at noen på forumet tar helt løs når de brenner for noe, ja faktisk så mye at det virker som reinspikka reklame...

Men for all del... WJ vest/sekk er sikkert et knallfint produkt                         -til noe nytt og bedre dukker opp ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ser ikke helt bort i fra at mine og et par andre forumedlemers innlegg i denne tråden er en smule sarkastiske.

 

Mer enn en side om en sekk som dette burde egentlig ikke vere aktuelt, og er det mulig å ikke ta med absurde anntall smilefjes i hvert innlegg? og er det mulig å teste ut et produkt før man skryter det opp i skyene?

 

Det er alt for mange tråder her inne som blir forferdelig interne og ufattelig usaklige, jeg ønsker meg et litt mere skalig forum, uten absurde mengder smilefjes.

 

Unskyld at jeg har brukt denne tråden til å statuere et eksempel. [move]:);):D;D>:(:(:o8)???:rolleyes::P:-[:-X :-\ :-* :'([/move]

 

Forstår ikke helt hva du skal med ammepute Stig, når du allerede har en fantastisk flott WJ "vest" (les BH)  ;) ;) ;) ;)

 

Øøøøhh.. Stein i glasshus? (smileblunkefjes)

 

Jepp har overdrevet bruken av smilefjes også, (sarkasme/ironi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne, samt 40+ og Sharkskin-tråden havner stort sett i samme gata (for å ta noen eksempler)..... Sider opp og ned i mente om greie produkter som på ingen måter er revolusjonerende. Ender opp som rene parodier.

Et par stykker har prøvd produktet, 100 stykker gjentar i det nitidige om hvor mye de gleder seg til å prøve vidunderet...

Kanskje 3 av disse kjøper det!

 

Føler nok at enkelte produkter blir "hypet" vel mye opp!

Det virker også som at noen på forumet tar helt løs når de brenner for noe, ja faktisk så mye at det virker som reinspikka reklame...

Men for all del... WJ vest/sekk er sikkert et knallfint produkt                         -til noe nytt og bedre dukker opp ;-)

 

Hva i svarte ??? Er det galt å nå at noen gleder seg stort over produkter, opplevelser etc. som man selv har troen på ??? Finnes mange forskjellige mennesker ;) Og like mange måter å vise entuiasme og glede over de små ting i hverdagen ;) Ikke alle er like A4, og det er jeg farken meg glad for :D

ps. Skjønner ikke helt problemet ditt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er knallbra at noen brenner for noe...

 

at noen kommer meg tilbakemelding og skryter av produkter som de liker veldig godt er noe jeg setter stooor pris på.

 

mange av de produktene jeg er i besittelse av idag hadde jeg ikke hatt nå hvis jeg ikke hadde hørt om dette på forumet her.

 

mange av de produktene jeg har er godt likt av andre og selvfølgelig meg...

 

Hvis du brenner for et produkt, så kom med det!!  det kommer iallefall jeg til å gjøre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne, samt 40+ og Sharkskin-tråden havner stort sett i samme gata (for å ta noen eksempler)..... Sider opp og ned i mente om greie produkter som på ingen måter er revolusjonerende. Ender opp som rene parodier.

Et par stykker har prøvd produktet, 100 stykker gjentar i det nitidige om hvor mye de gleder seg til å prøve vidunderet...

Kanskje 3 av disse kjøper det!

 

Føler nok at enkelte produkter blir "hypet" vel mye opp!

Det virker også som at noen på forumet tar helt løs når de brenner for noe, ja faktisk så mye at det virker som reinspikka reklame...

Men for all del... WJ vest/sekk er sikkert et knallfint produkt                         -til noe nytt og bedre dukker opp ;-)

 

 

Når "spøkemannen" Auriville sier noe så er det flott, men når andre (meg) mener noe som bør deles, så er det litt overdreven entusiasme???

 

He-he, tar egentlig ikke dette på alvor som kritikk, men enda et eksempel på at det finne ca 1567 "wanna be" der ute som seiler under skjult identitet.

Hvorfor det egentlig ???

Synest også "Øystein" skal tolke antall smiletegn slik som han vil.

 

men som eller i livet, bedre å være glad enn dritsur ;)

 

Reklame for produktene er det selvsagt når god omtale.....det er jo helt åpenlyst!!!

(og nå har jeg ikke master grad i markedsføring heller ;D ...ooops...se bort fra det smilet)

 

Selvsagt er det stort sett masse gode produkter der ute..mine anbefalinger er selvsagt subjektive, ingen har hevdet annet.Og det fortsetter jeg selvsagt med.....Jeg har ingen å stå til ansvar for, kun min hellige overbevisning :D

Kom gjerne med konstruktiv tilbakemelding, igjen gutter ;) ;)

 

Fritt frem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne tråden var artig og nyttig jeg. Det samme synes jeg med 40+ tråden. Er på jakt etter ny vest og syntes denne så kjekk ut. Synes også det er artig å høre andres inntrykk av produkter. At noen synes tråden blir vel lang får så være. Jeg kommenterer ikke i tråder jeg synes er uinteressange. Hvis alle skulle gjøre det blir de ihvertfall ikke kortere.  Her på FF det meg bekjent heller ikke noe påpud om å lese alt og heller ikke påbud om å skrive i andres tråder. At vi får noen morsomheter i tråder synes jeg bare er artig (selv om de da blir lengre).

Trådstarter kan i alle fall ikke lastes for utviklingen av tråden. Vil gjerne at flere kommer med sine erfaringer og inntrykk av produkter slik som Stig gjør her :) :) :)

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, fredagskveld og enkelte er på krigsstien..

 

Dette er en egen tråd om et produkt som trådstarter vil anbefale. Hvis man er interessert leser man, er man ikke interessert lar man være. Har man egne erfaringer, både positive og negative, kommer man med de. Har man erfaringer med at andre produkter er bedre er det rom for å komme med det også. At det sklir ut er det sikkert flere som bør ta selvkritikk på, og antall smilefjes burde være opp til hver og en.

 

Men et innlegg langt inn i en tråd som kun kommer for å fucke opp stemningen, det blir for dumt! Jeg selv setter stor pris på alle anbefalinger som kommer, og har mange ting som direkte følge av det, og er godt fornøyd med alt. Anbefalinger jeg ikke har troen på, lar jeg vær å kjøpe. Enkelt. Ser ingenting galt i å anbefale produkter man selv liker, det er jo uansett opp til hver enkelt om man vil kjøpe det. Man gjør seg selvsagt sine vurderinger, kanskje er noe annet bedre, kanskje er wj-sekken best. Hadde jeg ikke sett denne tråden, hadde jeg ikke visst om produktet engang.

 

Enig med RaymondDH her, fortsett å anbefale gode produkter! At noen gidder å lese seks sider i en tråd for så å komme med sure oppstøt om hele greien, det skjønner jeg ikke. (ingen fjes av noen slag her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er unødvendig å legge inn flere 10-talls innlegg om hvor genialt produktet er, støttet opp med hundrevis av smilefjes.

En bør i alle fall teste produktet før det kan kalles genialt. Mye som funker bra i butikken ;-)

 

BTW... Kan ikke finne en eneste test av WJ exodus?! (Vet det står testvinner på siden til leverandøren) Kan noen hjelpe til å finne denne? Kan jo være greit å se hvilke egenskaper/ funksjoner og detaljer som gjør denne så gjev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen enkelte medlemmer her inne, som snakker MYE om utstyr, har jeg IKKE sett teste noe de mener er dårlig. ALT som testes er bra......... Tolk det som dere vil :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet tråden med info.

Fikk noe spørmål underveis, prøvde å illustrere svar.

Noen har støttet min påstand.

 

Testen skal jeg prøve å få deg i hende....og alle andre...

mao: tråden om den mystiske, deilige og praktiske sekken fortsetter...

William Joseph er sikker glade i slike etterlysninger, enda flere ord om produktet...

Sorry Arivilli, bare må gjøre det....her kommer den:  ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen enkelte medlemmer her inne, som snakker MYE om utstyr, har jeg IKKE sett teste noe de mener er dårlig. ALT som testes er bra......... Tolk det som dere vil :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 

Jo Henning, massevis som jeg holder tilbake, fordi jeg ikke finner grunn til å skryte...av rein subjektivitet selvsagt.

Men vil ikke skrive negative tanker...er så lite konsrtuktivt :D

Og direkte ufint, faktisk ;)

 

Se bla på tråden om Vision Extreme line (spørsmål om minne fri intermediate line)

Jeg sier ikke noe negativt om akkurat Vision linen, ikke noe positivt heller (enten har jeg ikke erfaring med den, eller den var altfor svak i mine øyne)¨

Hva som er riktig unnlater jeg å nevne, men på spørsmål om anbefalinger, ja så svarer jeg de produkter jeg har årevis med erfaring fra å bruke.

Jeg vil kalle dette å ha "sosiale antenner"....fremfor å være en "hype bajas" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å se hva det er som er så revolusjonerende med denne WJ-greia jeg, men det er forsåvidt mitt problem.

Egentlig er jeg litt overrasket over den voldsomme hallelujah-stemningen div utstyr kan fremkalle hos enkelte, for jeg har personlig ikke kommet over noe som helst revolusjonerende nytt på utstyrsfronten siden de pustende vadebuksene kom.

Jeg har prøvd et utall stenger, sneller, snører, vester osv . . . Noe trives jeg med, andre ting er så som så, men de helt store utslagene er det desverre langt imellom .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No hard feelings, Stig!? Innleggene mine er ikke ment som sure oppstøt (beklager hvis de gjør det).

Flott at folk viser entusiasme for gode produkter, noe WJ Exodus helt sikkert er.

Synes bare at enkelte produktomtaler blir vel lange uten at det dukker opp nevneverdig ny verdifull info om produktet (litt hakk i plata).

 

Såfremt det er mulig ville det vært flott om vi fikk vite essensen allerede i første innlegg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er flott at noen legger ut tester og synspunkter på utstyr.

det gjør det lettere for de som ikke er så oppdatert på utstyrsfronten å følge med.

når en i tillegg er i tvil om å gå til innkjøp av produktet, kan nettopp slike tråder som dette gjøre at en kan bestemme seg lettere utifra andres mening.

 

støtter Stig og alle andre utstyrstestere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen enkelte medlemmer her inne, som snakker MYE om utstyr, har jeg IKKE sett teste noe de mener er dårlig. ALT som testes er bra......... Tolk det som dere vil :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 

Da har du ikke lest mine synspunkter om Sage-sneller, og 2550 spesielt.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen enkelte medlemmer her inne, som snakker MYE om utstyr, har jeg IKKE sett teste noe de mener er dårlig. ALT som testes er bra......... Tolk det som dere vil :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 

Da har du ikke lest mine synspunkter om Sage-sneller, og 2550 spesielt.  ;)

Joda, jeg har det :)  Men så er heller ikke du den som snakker mest om utstyr heller da ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror nok at jeg snakker for de aller aller fleste her inne når jeg sier at det er lettere å snakke (mer) om et produkt som er bra.

 

lettere å sette seg ned å skrive litt om det når man liker det.

 

 

når man har testet et dårlig produkt, så ja, da Snakker man mest med de rundt seg om det, men heller få orker å ta seg tiden til å skrive om det...

 

mye av dette kan være fordi det er nok mer dårlig der ute enn det er bra (entusiastisk bra)

 

 

et enkelt eksempel..

 

sett opp en liste over de beste filmene du har sett og vil anbefale og sett opp en liste over de dårligste filmene du IKKE vil anbefale...

 

hva foretrekker du å skrive om?

 

hvilken liste blir lengst...?

 

jeg for min del tror nok ikke at jeg kommer til å skrive så mye om dårlige produkter...

 

KANSKJE en linje eller 2 om at jeg har prøvd "XXXXXX" og anbefales ikke pga xxxxxxx.....

 

så gidder jeg ikke nevne mer om det...

 

men skriver jeg om et bra produkt som jeg er KNALLfornøyd med så tar jeg meg heller tiden og skriver endel om det....hvor testa jeg den, hvor kjøpte jeg den osv osv osv...

 

det gidder man ikke med et dårlig produkt....

 

 

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gutter.

 

Problemet er ikke at noen viser frem et produkt og sier at det er spennende, det er jo det vi har et forum til,

 

MEN les innleggene i denne tråden fra starten og til Sjurs "seriøse" innlegg så ser dere hva jeg vil frem til.

 

Disse trådene starter som regel med et helt greit innlegg for så å bli en intern greie med masse opphausing, for så å ikke handle om produktet lenger i det hele tatt.

 

Smilefjes sykdomen dette forumet har fått i det siste kan også illustreres med denne tråden http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=10112.0

 

Intern prat sykdomen kan illustreres med denne tråden

http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=9601.360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å se hva det er som er så revolusjonerende med denne WJ-greia jeg, men det er forsåvidt mitt problem.

Egentlig er jeg litt overrasket over den voldsomme hallelujah-stemningen div utstyr kan fremkalle hos enkelte, for jeg har personlig ikke kommet over noe som helst revolusjonerende nytt på utstyrsfronten siden de pustende vadebuksene kom.

Jeg har prøvd et utall stenger, sneller, snører, vester osv . . . Noe trives jeg med, andre ting er så som så, men de helt store utslagene er det desverre langt imellom .

 

 

Svidt meg bekjent trenger ikke produkter være "så innmari" revolusjonerende for å få bra kritikk/omtale.

Bare et "obs" for de som ikke visste..

 

Jeg visste foreksempel at diesel motorer, og kombi biler med 7 seter var oppfunnet for mange herrens år siden..

Ble likevel gjort "obs" på bobla Touran...er jeg glad for. Jeg kjøpte èn jeg, gitt. Angrer ikke ennå :D

Men den er ikke revolusjonerende altså...det får så være.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gutter.

 

Problemet er ikke at noen viser frem et produkt og sier at det er spennende, det er jo det vi har et forum til,

 

MEN les innleggene i denne tråden fra starten og til Sjurs "seriøse" innlegg så ser dere hva jeg vil frem til.

 

Disse trådene starter som regel med et helt greit innlegg for så å bli en intern greie med masse opphausing, for så å ikke handle om produktet lenger i det hele tatt.

 

Smilefjes sykdomen dette forumet har fått i det siste kan også illustreres med denne tråden http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=10112.0

 

Intern prat sykdomen kan illustreres med denne tråden

http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=9601.360

 

Du va med her du også, Øystein...og hvem som er ironsik og ikke , er ikke godt å lese utifra tekst....

med mindre man utdyper det.

Da burde du ha gjort nettopp det slik at ikke folk av høflighet kvitterte dine kommentarer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og der var man OT igjen, synest at de som synest produktomtaler er noe unødvendig, bør holde seg borte. og de som ikke liker smiley og interne tråder holde seg vekk fra slike. er ikke de enklest? (ps!! trenger ikke svar på det)

 

og stig jeg syns du bør stå på :) og finne mere artig fattige studenter kan sikle over  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er vel at mange føler vel at sånne tråder som dette er forsøk på skjult reklame på en eller annen måte, følte hvertfall det selv, men etter den Geniale vidoesnutten med håv-festet så så velger jeg å tro at det dreier seg om ren idealisme fra din side Stig!

 

Stå på, disse trådene er morsommere en div andre trøtte s..ørrett tråder ;D ;D

 

Henta meg en øl og poppa popcorn jeg nå, og gleder meg til fortsettelsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...