Gå til innhold

WJ vest/sekk-Julegaveønske


Stig Vivelid-Nilssen

Anbefalte innlegg

Her er noen små bilder til de som fortsatt lurer på hvor håv skal gjøres av..

Gjør obs på at smartere patenter sikker finnes...men duger for meg.. :)

 

Og en liten video sekvens. Dette er selvsagt hvis fiske uten vadejakke på eller annen bekledning som har D-ring,

 

http://www.vimeo.com/2361379

 

 

 

Dæven.. skulle jobba som pr-ansvarlig for fiskeutstyr du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Her er noen små bilder til de som fortsatt lurer på hvor håv skal gjøres av..

Gjør obs på at smartere patenter sikker finnes...men duger for meg.. :)

 

Og en liten video sekvens. Dette er selvsagt hvis fiske uten vadejakke på eller annen bekledning som har D-ring,

 

http://www.vimeo.com/2361379

 

 

 

Dæven.. skulle jobba som pr-ansvarlig for fiskeutstyr du ;)

 

Ja, av og til føler jeg at jeg skulle drevet fiskebutikk selv...men da hadde jeg ikke fått holde på slik.

Heller være ute å bruke utstyr enn å stå bak disken ;)

 

Gøy å få nyss i flotte ting gjennom andres anbefalinger synest jeg, også gøy å bidra tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen små bilder til de som fortsatt lurer på hvor håv skal gjøres av..

Gjør obs på at smartere patenter sikker finnes...men duger for meg.. :)

 

Og en liten video sekvens. Dette er selvsagt hvis fiske uten vadejakke på eller annen bekledning som har D-ring,

 

http://www.vimeo.com/2361379

 

 

 

Ultranice videodemonstrasjon  ;D ;D ;D ;D ;D

faen for en genial sekk det der er :D :D :D

Self kan en jo bruke jakkas ryggfeste for håven fordi om en har sekken på seg, men går en uten jakke, så er jo denne metonen på grensen til fantastisk  ;D ;D ;D ;D

Helt konge :)

Keep up the good shit  ;D ;D :o8):rolleyes::P:-*;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men hva i all verden er det som ligger oppå sofaen i hjørnet der? :o :o ???:-X

 

Trodde du hadde barn i huset sjøl...

Dette er nok for lille Anna å kose seg på...når matslusene åpnes.

Beklager å ha tøyset med fantasiene dine ;D ;D

 

Ok, ammeinnretning. Har vært borti noe lignende ja.

 

Fantasiene var det imidlertid Tore som stod for! ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dar e ein genial måte og feste håven på :D Ein trenger jo ikkje håven festa på ein perfekt måte so lenge ein får fatt i den, og den gjør nytte får seg ;) Men eg syns du kunne lagt i frå deg mobilen når du driver på med nåke so viktigt arbeid Stig!!! ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, hvis jeg ikke får råd til sekkevesten så satte du meg på en ide Stig  :).

 

Låne kona sin bh slik at jeg har noe å feste hoven i på en varm sommerdag  ;D ;D ;D. Hehehe ser for meg en gjeng med slike på Renatreffen til sommeren  ;D ;D ;D

 

bjorni

 

Ho-ho, ja det skal bli syn for guder og andre skruer til sommeren ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 sider om en vest/sekk, det er smått imponerende  ;D

 

"Vest/sekk" synes jeg var snevert definert. Dette er vel mer snakk om en slags livsstil.... Håper Stig og et par andre vil ta initiativ til opprettelsen  av The WJ International Back Pack Group i The William Joseph Supporters Union.  Så kan vi møtes, fiske, brenne bål, ta en klunk og snakke om sekkene våre, samt vise frem modifiserte utgaver med oppheng for håv og diverse.   ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt bort i fra at mine og et par andre forumedlemers innlegg i denne tråden er en smule sarkastiske.

 

Mer enn en side om en sekk som dette burde egentlig ikke vere aktuelt, og er det mulig å ikke ta med absurde anntall smilefjes i hvert innlegg? og er det mulig å teste ut et produkt før man skryter det opp i skyene?

 

Det er alt for mange tråder her inne som blir forferdelig interne og ufattelig usaklige, jeg ønsker meg et litt mere skalig forum, uten absurde mengder smilefjes.

 

Unskyld at jeg har brukt denne tråden til å statuere et eksempel. [move]:);):D;D>:(:(:o8)???:rolleyes::P:-[:-X :-\ :-* :'([/move]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt bort i fra at mine og et par andre forumedlemers innlegg i denne tråden er en smule sarkastiske.

 

Mer enn en side om en sekk som dette burde egentlig ikke vere aktuelt, og er det mulig å ikke ta med absurde anntall smilefjes i hvert innlegg? og er det mulig å teste ut et produkt før man skryter det opp i skyene?

 

Det er alt for mange tråder her inne som blir forferdelig interne og ufattelig usaklige, jeg ønsker meg et litt mere skalig forum, uten absurde mengder smilefjes.

 

Unskyld at jeg har brukt denne tråden til å statuere et eksempel. [move]:);):D;D>:(:(:o8)???:rolleyes::P:-[:-X :-\ :-* :'([/move]

 

Forstår ikke helt hva du skal med ammepute Stig, når du allerede har en fantastisk flott WJ "vest" (les BH)  ;) ;) ;) ;)

 

Øøøøhh.. Stein i glasshus? (smileblunkefjes)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...