Gå til innhold

Sv: "Gjemme bort" uleste innlegg?


Gjest Storevann

Anbefalte innlegg

sniiip

Fluefiskesiden satser på å dekke alle typer fluefiske og har som mål å være helt i toppen i Skandinavia når det gjelder: Innhold, aktivitet og kvalitet.

 

Vi ønsker å presentere en fluefiskeside som tar for seg alle sider ved fluefisket. Formålet er å bygge opp en side hvor du som fluefisker finner alt det du trenger av informasjon for å ha et godt fiske.

 

http://www.fluefiskesiden.no/modules.php?name=About

 

Tolk det som du vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke sagt at det bare skal være ørret her inne... jeg sier bare det att jeg syns det begynner og bli litt mange tråder om fiske i saltvann, sjøørret, fotball og masse annet off topic...

 

jeg syns ikke dette forumet skal bli helt slukt av disse emnene.....

 

jeg syns denne siden burde ha mest om fiske i ferskvann og elver etter ørret.

 

er dere ikke enig.... stikk inn og meld dere på en annen side

 

Det eneste vi kan gjøre er å bidra mer innen ørretfiske, fluer, taktikk etc her på forumet. Å sette begrensninger på sjø-delen pga liten aktivitet rundt brunørret blir litt for dumt synes nå jeg. Hvis brunørretpraten kommer på høyde med sjø-praten tror jeg nok vi nærmer oss et komplett forum! ;D

Jeg er i alle fall ferdig med sø-fluene for i år så snart blir det tørrfluebinding.

 

Ferdig å binde sø-fluer men langt fra ferdig med å fiske med de. ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonen her inne var en HELT annen før, og den savner JEG. bit dere merke i den.....JEG.

Jeg sitter her og klager meg over ditt og datt, men det er selvfølgelig en kjangse for at det er kun JEG som har tenkt på dette. Vist det IKKE er kun jeg, så hadde det passet ganske så bra om de som er enige med meg hadde komt med en kommentar her også.

 

 

Jeg vil understreke at jeg ikke har imot at det er Sjøfisketråder her inne!! Det er ikke vits å hakke på etterpå. Jeg VIL ha litt sjøfiske her, MEN ørretstoffet......og dets folk forsvinner, og vi har kun sjøfiske igjen......... Det er vel andre fora som har det som "hovudtema"? Her inne VAR det imitasjonsfiske......håper det, og folkene som hører til kommer tilbake!!!

 

Men det er jo flott da Storevann at du som har lurt i kulissene nå stikker hodet fram og bidrar. Du har jo tydelig fått med deg hvem som har vært aktiv på forumet i lang tid. Vært gjest her lenge? ;)

 

....og hvor er Lillevann ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilsammen har du over 400 innlegg i offtopic, generelt og sjøfiske, Lasse.

Kanskje på tide å feie litt for egen dør?

Enig i det du sier, men start med deg selv er du grei :)

 

 

innlegg ja... men jeg syns det er og blir for mange emner....

 

jeg vill ha en likevekt...

 

 

Uten innlegg - ingen emner, gode mann :)

MEN - er fremdelses enig i ditt "korstog"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rimelig bak mål å sutre på at det er mye sjøfiske og laks.

Flott spør du meg! Det har kommet mye bra i de trådene, ganske mye friskt og nytt faktisk.

 

Litt av poenget med å dele opp et forum ulike tråder og avdelinger er for å sortere emner.

Man klikker seg inn på det som er interessant. Langt smidigere enn å henvise folk til andre nettsteder.

 

Jeg skjønner godt at folk tar seg en liten pause innimellom. Mange av oss har også andre interesser enn fluefiske.

Akuratt nå så er fiske en fjern tanke for meg, gidder ikke å bry meg så mye om det. Ikke ofrer jeg det så mange tanker heller.

Greit med en pause. Men det pleier ikke å vare så lenge. Etter nyttår begynner jeg å titte i flueboksene for å se om jeg har fluer.

Etter det så er jeg i gang med å planlegge en ny sesong.

 

Det ligger selvfølgelig en begrensning i hvor mange ganger man gidder å skrive om det samme eller delta i de samme type diskusjoner.

Se på siden! Hvor mange innlegg og tråder er det ikke her? Bøtter + moms!

Hvor er folk ja? Det er det nok andre grunner til at flok trapper ned enn bare påstått miljøskifte her.

Ting endrer seg på privaten og man må bruke tiden på andre ting enn forum....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rimelig bak mål å sutre på at det er mye sjøfiske og laks.

Flott spør du meg! Det har kommet mye bra i de trådene, ganske mye friskt og nytt faktisk.

 

Litt av poenget med å dele opp et forum ulike tråder og avdelinger er for å sortere emner.

Man klikker seg inn på det som er interessant. Langt smidigere enn å henvise folk til andre nettsteder.

 

Jeg skjønner godt at folk tar seg en liten pause innimellom. Mange av oss har også andre interesser enn fluefiske.

Akuratt nå så er fiske en fjern tanke for meg, gidder ikke å bry meg så mye om det. Ikke ofrer jeg det så mange tanker heller.

Greit med en pause. Men det pleier ikke å vare så lenge. Etter nyttår begynner jeg å titte i flueboksene for å se om jeg har fluer.

Etter det så er jeg i gang med å planlegge en ny sesong.

 

Det ligger selvfølgelig en begrensning i hvor mange ganger man gidder å skrive om det samme eller delta i de samme type diskusjoner.

Se på siden! Hvor mange innlegg og tråder er det ikke her? Bøtter + moms!

Hvor er folk ja? Det er det nok andre grunner til at flok trapper ned enn bare påstått miljøskifte her.

Ting endrer seg på privaten og man må bruke tiden på andre ting enn forum....

 

 

!00% på linje med Rune her. Jeg tar en tur innom fordi jeg kjenner mange her og skal på tur med en del til sommeren, men for tiden er jeg mer opptatt av jobb, barn, kone, fotball, ishockey, amerikansk fotball, julebord og film/bøker enn hva jeg er av fluefiske. Så da blir det å svare på noen off topic tråder, bare for å ha gjort det. Men ellers tenker jeg lite på fluefiske så lenge det er mørkt og vinter... Suget kommer som regel når jeg får en eller annen fluefiskejulegave, og da øker sjansene for at jeg setter meg ned foran stikka for å fylle opp boksene.  :) Prates til våren. God jul.  :):D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde?? Hvor ble de av??......... Er det bare en forbigående trend og ikke noe å bekymre seg om eller er det andre grunner?......... kanskje er det bare slik man må regne med på ett nettsted. Folk kommer og folk går....... kanskje bare det går i perioder og så dukker de opp igjen.......vi får håpe det.....

 

Da jeg så at Henning kasta inn håndkledet var jeg milimeter fra å gjøre det samme, men så kom jeg til å tenke på alle de gode fluefiskevennene man har fått her inne  og som jeg ikke har lyst til å miste kontakten med........ så da får man bli en liten stund til iallefall.

Skal innrømme at jeg får litt angst jeg også, ikke minst når jeg ser at det etterhvert kommer tråder om fiske etter lyr og torsk, men da klikker jeg meg bare raskest mulig inn på noen gamle, artige tråder, eller finner på noe helt annet  ;D

Dette med å melde seg ut fordi sjø-fiskerne bøtter på med innlegg her, eller at man føler at verden går en litt imot, har jeg imidlertid litt problemer med å forstå . . .

Dvs, jeg hadde skjønt det om det kostet penger å være registrert her, men det gjør det jo ikke, så da minner det mest om trass  ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg for en tid tilbake trakk meg tilbake og ble mindre aktiv, er anntallet pisspreik tåder/innlegg og det at absolutt alle trådene på forumet på død og liv skal ende opp i en haug med vås, selv de mest seriøse trådene blir bombadert med tull etter bare noen få innlegg, det er svært få medlemmer som bidrar konstruktivt og alt for mange som ikke klarer å la være å skrive.

 

Greit nok det at man kan luke ut tråder med fotball/lyr/torsk men det er vanskelig å luke ut tråder med et intresangt tema som har sklidd ut i vås.

 

Etter at jeg klaget over for mange pisspreik innlegg på forumet for noen dager siden, fikk jeg en pm fra en av pisspreikerene hvor det sto:

At dersom det ikke var for alle de vås/søppel innleggene de la inn i div tråder så ville det jo bli skrevet veldig lite i de aktuelle trådene (som om det er et problem at det blir skrevet for lite :rolleyes:)

 

Fluefiskesiden er i ferd med å bli en fluefiske i sjøen side, på samme måte som fluefiske.net ble lakseside og fiskersiden ble meiteside, og det er kun vår egen feil, hadde vi som elsker ørretfiske vært mere aktive så ville ikke dette skjedd, men så skal det litt til å overgå sjø fiskere med 7 innlegg i snitt pr dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hva skjedde?? Hvor ble de av??......... Er det bare en forbigående trend og ikke noe å bekymre seg om eller er det andre grunner?......... kanskje er det bare slik man må regne med på ett nettsted. Folk kommer og folk går....... kanskje bare det går i perioder og så dukker de opp igjen.......vi får håpe det.....

 

Da jeg så at Henning kasta inn håndkledet var jeg milimeter fra å gjøre det samme, men så kom jeg til å tenke på alle de gode fluefiskevennene man har fått her inne  og som jeg ikke har lyst til å miste kontakten med........ så da får man bli en liten stund til iallefall.

Skal innrømme at jeg får litt angst jeg også, ikke minst når jeg ser at det etterhvert kommer tråder om fiske etter lyr og torsk, men da klikker jeg meg bare raskest mulig inn på noen gamle, artige tråder, eller finner på noe helt annet  ;D

Dette med å melde seg ut fordi sjø-fiskerne bøtter på med innlegg her, eller at man føler at verden går en litt imot, har jeg imidlertid litt problemer med å forstå . . .

Dvs, jeg hadde skjønt det om det kostet penger å være registrert her, men det gjør det jo ikke, så da minner det mest om trass  ;)

 

 

Sjøørret folket må bare poste stoff om sjøørret så mye de bare vil for meg, det er ikke noe jeg bekymrer meg for i det hele tatt. Mange dyktige folk blant sjøørretfiskerene, ingen tvil om det.

Men når folk som har inspirert meg melder seg ut eller blir mer og mer borte da blir jeg bekymra i den forstand at inspirasjonen og gløden forsvinner og da begynner iallefall jeg å lure på hvorfor det har blitt sånn. Hva som er årsaken skal jeg ikke spekulere i, det vet den det gjelder best selv.

Kanskje det har noe med trivsel å gjøre, eller sagt på en annen måte at man følte at forumet hadde en annen profil og innhold tidligere som passet den enkelte bedre.

Men jeg tror det er grunn til å stille seg noen spørsmål når folk trekker seg fra forumet eller blir gradvis mindre aktive over tid. Et forum som fluefiskesiden trenger ressurser av det kaliber de allerede nevnte personer sto for.

 

Som jeg har sagt tidligere så endrer verden seg hele tiden så også ett forum hvor hver enkelt av oss har sitt ståsted i forhold til fluefiske.

Jeg har ikke på noe som helst tidspunkt forventet at forumet skal være skreddersydd for mine behov, og kommer aldri heller til å forvente det. Skulle bare mangle.

 

Fortsatt er det heldigvis sånn at det er flere pluss en minus på dette forumet og det håper og tror jeg fortsatt det vil være. Ting går i bølgedaler og før man vet ordet av det så er det brunørretfiske som igjen er på topp.

 

Men en ting er sikkert, trekker jeg meg fra forumet noengang så er det ikke på grunn av trass men fordi forumet ikke dekker de behovene som skal til for at det er verdt å bruke tid på.............. dessuten er det rimelig åpenbart at jeg som tørrfluefisker aldri hadde meldt meg inn på ei side som handla om Laksefiske, ei heller hadde jeg valgt å bli medlem på ett forum for Jegere, blomsterdekoratører, frimerkesamlere, snowboardere eller hva det måtte være av tema/interesser/hobbyer som ikke interesserer meg.

 

Heldigvis er det fortsatt slik at jeg vurderer fluefiskesiden som det forumet i Norge som ivaretar imitasjonsfiske best noe jeg fortsatt tror det kommer til å gjøre, og så lenge det er slik og troen på at det vil bli enda mer om imitasjonsfiske etterhvert gjør at jeg blir ei god stund til :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg for en tid tilbake trakk meg tilbake og ble mindre aktiv, er anntallet pisspreik tåder/innlegg og det at absolutt alle trådene på forumet på død og liv skal ende opp i en haug med vås, selv de mest seriøse trådene blir bombadert med tull etter bare noen få innlegg, det er svært få medlemmer som bidrar konstruktivt og alt for mange som ikke klarer å la være å skrive.

 

Greit nok det at man kan luke ut tråder med fotball/lyr/torsk men det er vanskelig å luke ut tråder med et intresangt tema som har sklidd ut i vås.

 

Etter at jeg klaget over for mange pisspreik innlegg på forumet for noen dager siden, fikk jeg en pm fra en av pisspreikerene hvor det sto:

At dersom det ikke var for alle de vås/søppel innleggene de la inn i div tråder så ville det jo bli skrevet veldig lite i de aktuelle trådene (som om det er et problem at det blir skrevet for lite :rolleyes:)

 

Fluefiskesiden er i ferd med å bli en fluefiske i sjøen side, på samme måte som fluefiske.net ble lakseside og fiskersiden ble meiteside, og det er kun vår egen feil, hadde vi som elsker ørretfiske vært mere aktive så ville ikke dette skjedd, men så skal det litt til å overgå sjø fiskere med 7 innlegg i snitt pr dag.

 

Du er farken ikke sann mann :o Skal du først sitere PM'er du har fått så kan du i det minste sitere riktig, og "pisspreiker" kan du selv være :P Makan til syting :rolleyes:

 

Her er PM sendt til Øystein og det er meg Dagbjørn Syrstad som i Øysteins øyne er "pisspreikern" :P

 

Hei Øystein

 

Leit å høre at det plager deg med mye off topic prat og smilefjes, men når sant skal sies så hadde det ikke blitt skrevet mye på de omtalte sidene du refererer til heller :-\ Vi har tatt selvkritikk når det gjelder off topic praten og derfor startet "Torsdagsklubben på Vestlandet"  :D

Før denne ble startet tok jeg kontakt med moderator og fikk tillatelse derfra ;)

Men hvis det plager deg så er det vel bare å styre unna :rolleyes: Er vel ingen hjemme som tvinger deg til å se tv-program du ikke selv ønsker å se på 8)

 

Mvh Dagbjørn Syrstad

 

ps. Bor du på Vestlandet forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo også denne tråden sklidd ut. Når vi likevel er havnet der, kan jeg fortelle hvorfor jeg en gang meldte meg inn i forumet.

 

Fluefiskesiden.no hadde simpelthen norges beste web-utvalg på bindemønstere for ørret. (Det mener jeg faktisk den fremdeles er). Her fant jeg en tilgang på entomologi som jeg ikke hadde funnet andre steder. Tilsvarende forum har aldri vært oppe på støvleskaftene i så måte. Men så er det slik at folk som frekventerer et slikt forum også setter sitt preg på det. Jeg ser at andre forum utvikler seg til rene lakse og sjøørretforum. Salvannsfiske er populært og hipt. På forumsiden har denne trenden tydeligvis blitt brunørretfiskerens "Bend Over". Fluefiskesiden.no har vært prisgitt at man i medlemsmassen har hatt og har utrolig mange dyktige og kreative ørretfluebindere og ørretfiskere.

 

I vår spurte jeg i en tråd om du var ørretpurist? 77 svarte.  32,5% fisket stort sett bare brunørret. 53% fisket ørret og sjøørret. M.a.o. 47% fisker alt fra laks til torsk. Tro hva svarene ville vært for 3 år siden? Og ikke minst hvordan vil svarene være i 2011?

 

Jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen: Jeg synes det er viktig å holde på særegenheten til forumet. Hva skal vi med fluefiskesiden.no dersom det tilnærmelsesvis er likt f.eks fluefiske.net?

 

Samtidig sliter jeg litt med dilemmaet inkludering og raushet. Er det spesielt inkluderende, rekruterende eller for den saks skyld raust og hakke på saltvannsfiskere? Nei, jeg vet ikke jeg - får gå noen runder med meg selv her........

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia skal jeg være ærlig.

Hva skjer med utviklingen? Joda, flere fisker i sjøen. Det har blitt mer og mer vanlig.

For 15 år siden fisket svært få sjøørret med flue, utviklingen har vært enorm.

 

Rune og co endret vel navnet på forumet til fluefiskeiden, derav et forum allment for kasting, ørret, sjøørret, utstyrsprat, off-topic  med mer. At det er mye fokus på fisket som skjer akkurat nå er rimelig naturlig siden det er kun i sjøen det er muligheter nå samt noen få steder hvor klima er generelt mildt.(brunørret)

 

Det er vel bare å ignorere tråder man ikke har noen interesse av enn å hele tiden skulle nevne sjøfiske i flere tråder.

 

Jeg synes alle som kommer med kritikk til at alt var så mye bedre før bør gå i seg selv å finne på nye ideer slik at ventetiden til brunørret sesongen blir LITT mindre. Jeg digger dette fisket selv, men sesongen er dessverre så kort.

 

Har jeg noengang kommet med syting mot brunørretfiske og alt annet som gjelder det? NOPE!

Klager jeg på andre tråder som ikke interesserer meg? NEI IGJEN.

 

Grunn enkel: Jeg respekterer alle uansett fiskeform, silkesnører, cane og alt annet.......

Jeg leser det meste, følger med på inspirasjonstråder. Har ikke sett en sjøørretfisker som "syter" når brunørretsesongen tar til.

 

Jeg vet at noen stort sett kun fisker i sjøen og har til nå aldri sett noen klage.

 

Synes fluefiskesiden er akkurat like bra nå som før, og når jeg ble medlem var det for å lære mer om brunørretfiske. Jeg har lært masse av mange medlemmer her, og lærer like mye enda. Takk skal dere ha!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Men herregud da folkens, er jo nettopp blitt desember og tørrfluesesongen er over for i år. Om noen vil fiske i sjøen for å slå ihjel tid til sesongen starter opp igjen, bør de slippe å få mas for det? Tørrfluefisket vil ta seg opp kraftig når sesongen starter opp igjen, i mellomtiden må man bare finne seg i at folk fisker i sjøen etter hva det måtte være. Skal man være så kravstor at man slutter fordi folk fisker etter lyr og SØ, har den personen et problem, ikke dette forumet spør du meg. Vi er ikke alle like, så derfor må vi tolerere at flere har andre interesser som eks. å fiske i sjøen. For min del er det bare for å slå ihjel tid til april/mai kommer og for å trene på kasting. Hva er mere morro enn å trene kasting og få fisk samtidig?

 

Jeg er rimelig fersk på dette forumet, men ser tendensene som dere oldtimere beskriver. Tror at dette er bare en off season hendelse, ting vil bli bedre. For skal flere ressurssterke personer forsvinne herfra, blir det lite guruer igjen. Vi trenger de vi har er nå, så vennligst hold ut til april er her, da skal dere få se at ting tar seg opp. Tålmodighet er en dyd sies det.. :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Storevann

Kommer med en positiv tilbakemelding i denne tråden. Jeg har hatt en FIN opplevelse på ffs idag :)

For det første, så er Andrè Brun tilbake. Helt konge :)

Gisle....som er en luuring har engasjert seg i en bindetråd og to, sammen med Rune og flere. DETTE liker vi.

Sjur har lagt ut inspirerende ørretbilder i bildetråden.............Ja....dette kommer seg utrolig :)

Kanskje folk HAR rett....kanskje det er bare leiavfluefiskeettersommeren som gjør at gutta ikke er aktive her inne lenger?

Kanskje ffs blir superbra igjen iløpet av vinteren? :)

 

I alle fall..... En fin start på dagen for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mig er det fine ved denne side, at den er delt op i så mange emner,

det gør det nemt at sortere, jeg springer eks.v. off tropic tråde over lideledes tråde vedr. video og laksefiskeri, torsdagsklubben er for intern for mig, osv.

 

men jeg læser meget gerne alt vedr. fluebinding, ørredfiskeri både sjøfiske og brunørred, udstyrssnak, ferskvandsfiskeri, og tror at mængden af indlæg i de forskellige emner er seson bestemt? hvis man gerne fisker året rundt, så kaster man sig over sjøfiske når sesonen for brunørred er over, og om et par måneder melder indlæg om brunørred sig igen, og der vil stadig være mange indlæg om SØ det er meget populært,

man må vælge hvad man læser, og give plads til det andet, 

 

at folk er meget aktive i perioder er naturligt, vi er alle på forskellige stadier i livet, i nogle perioder tager jobbet meget tid, så skal huset pusses op :( der jo kun 24 timer i døgnet,

 

at nogle tråde udvikler sig uheldigt med personlige indlæg kan nok ikke forhindres, der må moderatorne sige stop, og det er da også mit indtryk at de gør det,

på et forum må alle bidrage med det de kan og godt at vi på FFS har mange meget dygtige fluebindere, de er til meget stor inspiration,

håber jeg selv kan bidrage lidt på fluebindings trådene efter jul, konen har lovet mig et kamera med makro :)

 

et forum er ikke bedre end de indlæg brugerne bidrager med.

 

just my 5 cents

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går bølger, eller pendelbevegelser om du vil. Sommer\vinter, dag\natt, flo\fjære, saltvannsfiske\ferskvannsfiske, imitasjonsfiske\attraktorfiske, listen er endeløs. Tenk litt over dette. Slik vil det  være med fluefiske også. Jeg er på ingen måte bekymret for at fokus på tørrfluefiske etter ørret i ferskvann vil bli borte. Etterhvert så vil den kollektive interessen her på forumet dreie tilbake dit igjen. Det er flott og det er jeg 100% sikker på. Tror faktisk ikke det er mange SØ fiskere som vil klage da. De fleste av dem er jo også  ørretfiskere i årstidene ørretfiske er mulig.

 

Vi er veldig opptatt av nyheter, nesten sykelig opptatt vil jeg påstå. Alt skal ha høy puls, vi skal ha nytt hele tiden. Nye fluer, nytt utstyr, nye meninger, mere, mere, mere. For meg er fluefiske faktisk en motvekt til alt dette. Det er ingenting som får meg til å koble mere av enn å følge tørrflua ned mot der vaket åpenbarte seg. Eller å finne kasterytmen og se utover en uendelig horisont. Det er disse opplevelsene, som gjorde at jeg fant veien til fluefiskesiden.no. Det er for å forsterke disse opplevelsene at jeg leser og følger med på forumet.

 

Jeg kan forstå dem som syter litt over at det blir for lite nytt stoff om det som opptar dem mest. Det er deilig å få alt servert på fat. Men, å si at forumet har blitt dårligere, fordi det fokuseres mere på andre deler av fluefiske synes jeg blir feil. Det ligger fremdeles mye verdi i alt som er skrevet her tidligere. Det er bare å bla litt bakover.

Det som er skrevet her tidligere, av meget dyktige fiskere, er stort sett ikke mindre aktuelt i dag enn før. Verdien i dette materialet, synes jeg på ingen måte forringes, av at det kommer til nye emner innen sjøfiske, eller annen ferskvannsfiske med flue.

 

Det er få mennesker, om noen, som er uutømmelige kilder til inspirasjon hele tiden. Vi må alle få tid til å lade opp litt innimellom. At det blir stille en periode betyr ikke nødvendigvis at de er borte. La dem få lov å ta denne pausen uten å mase på at de skal bidra hele tiden. Så er det bare å glede seg stort når de er tilbake.

 

 

Så noen direkte kommentarer:

 

Terje

Du viser stadig hvorfor du, etter mitt syn, er en av bærebjelkene her på forumet. Hos deg er det høyt under taket og du greier å se ting fra flere sider. Dette, uten noen gang å skape tvil om hvor kjernen for dine interesser ligger. Du makter å hente inspirasjon i tråder som ligger utenfor ditt kjerneområde i perioder hvor det er stille på overflaten. Dette omformer du til skapertrang innenfor ditt eget felt, som igjen gir inspirasjon til oss alle. Du bidrar i bøtter og spann til at jeg får enda mer glede av den hobbyen jeg er mest glad i. Keep on!

 

Dagbjørn

Du kom inn som en frisk pust og synes å ha turboen skrudd på hele tiden. Gløden, gleden og humoren du viser inspirerer i alle fall meg. Synes på ingen måte dine innlegg er ødeleggende på noen som helst måte. Keep on!

 

Toggi

Som fiskekompis sitter jeg vel litt i glasshus når jeg kommenterer dine innlegg. Jeg gjør det likevel. Du åpnet SØ fiske for meg og det er en sann glede å få holde på med det.

Får følesen av å fiske litt hver dag gjennom dine innlegg. Ikke alle forum forunt å ha slike medlemmer. Keep on!

 

Dan

Veldig hyggelig med litt god dansk refleksjon. Totalt enig i det du skriver!

 

Storevann

Velkommen (tilbake)  ;)

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...