Gå til innhold

Nye Fluefiskesiden - Gammel Legges ned


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Nå starter jeg å pakke ned den gamle siden med artikler o.l. Innhold på denne delen av fluefiskesiden.no kommer til å bli borte nå for en stund.

Forumet blir selfølgelig uberørt.

 

Om få timer skal det være en ny side på plass, forhåpentligvis uten komplikasjoner.

Wish me luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at dere liker det. Men jeg må si her som jeg gjør på forsiden: Det er ikke 100% ennå. Måtte bare legge ut ettersom Gisle er på NZ og er ivrig med bloggen  ;D

Det kommer nok til å bli en del endringer etterhvert. Jeg har ikke ferdigstilt alle artikler som jeg har liggende heller og ikke alt fra forrige side er med over ennå. Men det kommer! Og mye nytt kommer til å komme  ;)

 

Det skal bli en bedre integrasjon med forumet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som du sitter klistret til skjermen Rune kunne du kanskje ha vurdert en kommentar-løsning til artiklene i forumet  :)

Legger ved en screenie fra hw.no

Fortell meg hvor jeg finner modden så skal jeg legge den inn.

 

Vet ikke om det finnes mod til akkurat det. Men man kan jo bare lage en link i artikkelen til en tråd på forumet rett før man publisererer artikkelen. Kan umulig ta mer enn ett minutt :)

 

edit: Da kunne det ha vært en idè å lage en underkategori ala "Diskuter artikler" der kun du kan starte tråder :)

edit2: Det er jo ikke noe man "må" ha, jeg selv synes den funksjonen er kjekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som du sitter klistret til skjermen Rune kunne du kanskje ha vurdert en kommentar-løsning til artiklene i forumet  :)

Legger ved en screenie fra hw.no

Fortell meg hvor jeg finner modden så skal jeg legge den inn.

 

Vet ikke om det finnes mod til akkurat det. Men man kan jo bare lage en link i artikkelen til en tråd på forumet rett før man publisererer artikkelen. Kan umulig ta mer enn ett minutt :)

 

edit: Da kunne det ha vært en idè å lage en underkategori ala "Diskuter artikler" der kun du kan starte tråder :)

edit2: Det er jo ikke noe man "må" ha, jeg selv synes den funksjonen er kjekk :)

Det er greit det, kan lage et eget forum for artikler o.l.for kommentarer til de.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge!

Håper jeg ikke virker kravstor med forslagene mine  :-[

 

Uansett så synes jeg det er bemerkelsesverdig at du/dere driver siden på frivillig basis og mer eller mindre betaler alt av egen lommebok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...