Gå til innhold

Månedens bilde - Jan/Feb 2009


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Ser dere leker med vann, og det krever vanvittig tålmodighet! Phu!!!!

 

testet det en periode selv, så slenger på et bidrag av dråper!  :)

 

Nydelig bilde, Gadgetman :D...... helt i toppklasse spør du meg.

 

Tror du at du kunne endre en liten sak på det forrige bildet, det vil si at du endrer teksten under bildet til "Oyvind" i stedet for "Øyvind".

Når man skriver ÆØÅ i bildetittel så forsvinner bilde når man klikker på det.

Skulle svært gjerne likt å se det bilde i større utgave.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Da skal vi se om det blir endring nå! Mulig jeg kunne endret på forrige innlegg, men gjør det enkelt og legger

det inn her jeg!  :)

 

 

Blir noen eksponeringer for å få de dråpene hengende i lufta! Men når de sitter, så er det som å ha kastet en hel dag, og endelig så satt ruggen!  :D

post-3361-13949862115051_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hei!

 

Da skal vi se om det blir endring nå! Mulig jeg kunne endret på forrige innlegg, men gjør det enkelt og legger

det inn her jeg!  :)

 

 

Blir noen eksponeringer for å få de dråpene hengende i lufta! Men når de sitter, så er det som å ha kastet en hel dag, og endelig så satt ruggen!  :D

 

Der fikk jeg se bilde ja, og igjen mine gratulasjoner over et nydelig og stemninsfullt bilde :D :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Da skal vi se om det blir endring nå! Mulig jeg kunne endret på forrige innlegg, men gjør det enkelt og legger

det inn her jeg!  :)

 

 

Blir noen eksponeringer for å få de dråpene hengende i lufta! Men når de sitter, så er det som å ha kastet en hel dag, og endelig så satt ruggen!  :D

 

Der fikk jeg se bilde ja, og igjen mine gratulasjoner over et nydelig og stemninsfullt bilde :D :D

 

 

 

 

 

Tusen takk! Hyggelig at du likte det!  :)

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får legge ut et jeg også da... Selvutløser...Elendig kvalitet ettersom jeg sitter på jobben og sakset det fra en annen side:)[/img]

 

 

stemningsfullt det der.. nesten så jeg kan kjenne lukten av havet og høre måkene i bakgrunnen.

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får legge ut et jeg også da... Selvutløser...Elendig kvalitet ettersom jeg sitter på jobben og sakset det fra en annen side:)[/img]

 

 

stemningsfullt det der.. nesten så jeg kan kjenne lukten av havet og høre måkene i bakgrunnen.

Morten

 

Tror vi har en UFO oppe til venstre også ved nærmere ettersyn... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Isfisketur med overnatting i Lavvu.

 

Fisken var ikke veldig bitevillig men noen mindre fisker ble d.  Turen var uansett en kjempetur med fint vær og go stemning  :)[attachimg=2]

 

MVH Øystein Lie

Scorer stooort på feeling dette bildet. Bra observert. Minner meg om da vi var nordpå med ØB2. (og stormen tok lavvoen midt på natta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 2 måneder senere...

Tja, Kim...  Nå fikk du meg til å dra ut å fiske ....   ;D

Ja, da vil jeg si virkningen av bilder er god - Kim S. har servert noen gode stemningsbilder som også får opp fiskelysten hos meg også, så da er vi to  :)

For å omskrive et kjent ordtakt; "sterke bilder taler mer enn tusen ord" - og som den visuelle delen av forsamlingen her er jeg glad i bilder - enten i stillbildeform eller levende form, bare det er noe visuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

×
×
  • Opprett ny...