Gå til innhold

Borger flyreels !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Daiwa hadde vel en identisk modell i sitt sortimentet for noen år siden, så "ny av året" er nok en sannhet med modifikasjoner... Designmessig appellerte den aldri til min estetiske sans når Daiwa solgte den, og ei heller under Gary Borgers navn. Det kan derimot bety at den vil være midt i blinken for Mr. Refsahl, eller kanskje vi har likere snellesmak enn tidligere antatt (http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=9950.msg122122#msg122122)? :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må si at den er stygg, desverre.

 

første jeg tankte på når jeg såg den var en escalade med 22" og en gjeng med rappere som snakker amerikansk med dårlig gramatikk....

Første som slo meg var "pariserhjul" ;D ;D

 

vet ikke hvorfor, sikkert sett for mye pimp my ride ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Daiwa hadde vel en identisk modell i sitt sortimentet for noen år siden, så "ny av året" er nok en sannhet med modifikasjoner... Designmessig appellerte den aldri til min estetiske sans når Daiwa solgte den, og ei heller under Gary Borgers navn. Det kan derimot bety at den vil være midt i blinken for Mr. Refsahl, eller kanskje vi har likere snellesmak enn tidligere antatt (http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=9950.msg122122#msg122122)? :P:D

 

Gud bedre mann, jeg tror vi har likere snellesmak enn tidligere antattt allikavæl ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Stygg. Krumkakejern ;)

 

 

Krumkakejern var det ja. Jeg satt å tenkte på hvor jeg hadde sett denne før, nå vet jeg det. Det var Kromkakejern, av den gamle typen ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Godsmack vet at dette er stygt men jeg ler ennå, herregud. Ikke av snella men av kommentarene, sorry.  :-[ :-[ ;D

Jeg er hverken eier av, eller har designet denne skapningen Robert, så det er ikke noe å være sorry for  :D

Ville ikke byttet den mot noen av mine sneller, så jeg er nok enig med folket her.

Gary Borger har nok gjort større bragder enn dette.

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Godsmack vet at dette er stygt men jeg ler ennå, herregud. Ikke av snella men av kommentarene, sorry.  :-[ :-[ ;D

Jeg er hverken eier av, eller har designet denne skapningen Robert, så det er ikke noe å være sorry for  :D

Ville ikke byttet den mot noen av mine sneller, så jeg er nok enig med folket her.

Gary Borger har nok gjort større bragder enn dette.

 

Lars

 

;D Måtte bare gardere meg  ;) Vi er jo ikke like, kan jo være noen som synes den fin  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...