Gå til innhold

Fluebinding i Trondheim og omegn


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

Jeg stiller ihvertfall  :D

 

Lenge siden vi har sett deg så det er bra  :)

 

Ikke så greit med den tida du. Vesla vår ser ut til å ha vokst fra seg kolikken nå, så da blir det både mer søvn og mer tid til aktiviteter. Da er jo seff fluefiske/-binding første pri det. Dessuten har jeg fått skrapt sammen litt sjøfluebindematerialer (det ble jo et ganske langt ord :)) Ihvertfall kjekt med en ny runde imorra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Bindekveld torsdag 5.november :).  Dere finner meg i kantina bøyd over bindestikka som vanlig kl. 18  ;)

 

Damn..! Fikk akkurat vite at det blir multiretter på Credo, så bindinga må nok vike denne gangen også... Jeg som fikk en kjempekartong med bindemateriale i posten idag. Julaften og bursdag på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bindekveld torsdag 5.november :).  Dere finner meg i kantina bøyd over bindestikka som vanlig kl. 18  ;)

 

Damn..! Fikk akkurat vite at det blir multiretter på Credo, så bindinga må nok vike denne gangen også... Jeg som fikk en kjempekartong med bindemateriale i posten idag. Julaften og bursdag på en gang.

 

credo kan vel vente.... fy fy ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Binde/slarve kveld på torsdag igjen (11.11). Hvis det passer bedre for folk før kl 18.00, evt en annen dag er det bare å si ifra, jeg er jo her uansett :)

Neste søndag lise? kommer du en tur til lillehammer?  ;)

Tusen takk...kommer og henter deg vi  8)

Hehe..nå er ikke jeg beste binderen av oss (da hadde jeg satset på Igor), men pådriver er jeg vel kanskje ;)

På søndag kan jeg ikke...da skal jeg fiske ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Binde/slarve kveld på torsdag igjen (11.11). Hvis det passer bedre for folk før kl 18.00, evt en annen dag er det bare å si ifra, jeg er jo her uansett :)

Forresten...Ser at det er høyvann kl 20.00 på torsdag...Skulle vi stikke til Polakkaia og se om det er fres i småseien istedenfor??

kanskje det ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Binde/slarve kveld på torsdag igjen (11.11). Hvis det passer bedre for folk før kl 18.00, evt en annen dag er det bare å si ifra, jeg er jo her uansett :)

Neste søndag lise? kommer du en tur til lillehammer?  ;)

Tusen takk...kommer og henter deg vi  8)

Hehe..nå er ikke jeg beste binderen av oss (da hadde jeg satset på Igor), men pådriver er jeg vel kanskje ;)

På søndag kan jeg ikke...da skal jeg fiske ;D

okey ;)

Kanskje en annen gang...bare si fra når du har tid ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Binde/slarve kveld på torsdag igjen (11.11). Hvis det passer bedre for folk før kl 18.00, evt en annen dag er det bare å si ifra, jeg er jo her uansett :)

Neste søndag lise? kommer du en tur til lillehammer?  ;)

Tusen takk...kommer og henter deg vi  8)

Hehe..nå er ikke jeg beste binderen av oss (da hadde jeg satset på Igor), men pådriver er jeg vel kanskje ;)

På søndag kan jeg ikke...da skal jeg fiske ;D

okey ;)

Kanskje en annen gang...bare si fra når du har tid ;D

Seff;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

jeg har en veldig god ide: Brummundal jff har en veldig fin hytte som det er overnattingsmuligheter til mange......hvorfor ikke en fluebindeweekend der, da selvsagt i samarbeid med forreninga........og under de betingelsene foreninga stiller......siden trønderene stort sett er studenter så kan man ta toger nesten helt fram, folket fra Toten har ikke lange veien, gudbransdalen det samme, terje har 20 minutter........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en veldig god ide: Brummundal jff har en veldig fin hytte som det er overnattingsmuligheter til mange......hvorfor ikke en fluebindeweekend der, da selvsagt i samarbeid med forreninga........og under de betingelsene foreninga stiller......siden trønderene stort sett er studenter så kan man ta toger nesten helt fram, folket fra Toten har ikke lange veien, gudbransdalen det samme, terje har 20 minutter........

Synes det var en god ide staffan , tror det kunne blitt knallhardt :)

EDIT: Trønderne tar med karsken, totningene tar med kopper, jeg tar med blandevann, amund blander og terje tar med kaffe  ;D  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

×
×
  • Opprett ny...