Gå til innhold

VARMEGRADER!


Lars Erik Marcussen

Anbefalte innlegg

Ahhhhh!!

 

Det drypper og drypper, nå har jeg pakka sakene for å sjekke elveforhold nær Kragerø. Nymfer, mygg, steinfluer og cdc streamere.

SØ utstyret ligger og venter til evt nattfiske på vei hjem.

 

Med andre ord, fullt kjør med OPTIMISME skrevet i panna ;)

 

 

ahhhhh! sier jeg også, som jeg misunner deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Nå er det isfritt nesten overalt her! Var ute idag og tok den største så langt i år...håper bare at den ikke forblir den største, for det hadde vært nitrist :rolleyes: Må bare vente på at den hersens vinden skal gi seg, så popper nok fjærmyggen frem også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her i sørøst har det jaggumeg meldt snøvær i morgen, og i natt var det nærmere 10 kuldegrader. Jeg kjenner at desperasjonen griper om meg og irritasjonen holder på å skyte øya ut av skallen. Setter på en Elvis Costello-plate, lar PVR-opptaket av kampen mellom United og Liverpool surre i bakgrunnen og henter frem et brett med øl fra kjøleskapet. Dette er slettes ikke til å holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser det ut dit jeg skal de neste dagene... 4-7 grader, null nedbør, svak til lett bris fra sør-vest....

Ajajaj, bare å putre utover i pontongen med kaffen i hånda....

 

 

I morgen Lettskyet. Svak vind, 1,9 m/s fra nord. 0 mm nedbør i døgnet.

 

01.04.2009

7° 

 

Lettskyet. Svak vind, 1,9 m/s fra nord. 0 mm nedbør i døgnet.

Torsdag

02.04.2009

4° 

 

Delvis skyet. Lett bris, 4,7 m/s fra sørvest. 0 mm nedbør i døgnet.

Fredag

03.04.2009

7° 

 

Delvis skyet. Lett bris, 3,9 m/s fra sørvest. 0 mm nedbør i døgnet.

Lørdag

04.04.2009

7° 

 

Delvis skyet. Lett bris, 4,0 m/s fra sør. 0 mm nedbør i døgnet.

Søndag

05.04.2009

7° 

 

Delvis skyet. Laber bris, 6,2 m/s fra sørvest. 0 mm nedbør i døgnet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Sitter på terrassen med en kopp kaffe i skrivene stund og nyter solen :) Mett og god etter grillet Havabbor (kjøpt :rolleyes:) fortært ute på terrassen.

Det er himmelsk å tenke på at vinteren er historie og at det er mange måneder til neste gang :) Ungene spiller badminton på plenen, den skulle vært klippt foressten :-\ Det kan vente :rolleyes: Rart å tenke på at det er vinter andre plasser i landet. Snart hiver jeg ut båten så jeg kan tøffe rundt å se på damene :) Kansje jeg skal ta en tur å se om fisken vaker i skumringen. Det gjør den, det vet jeg :)

 

Livet er herlig dere :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...