Gå til innhold

Det nye håndtaket til Guideline


Flemming

Anbefalte innlegg

Tjena !

 

Testet noen stenger på messa i Letohallen sist helg, og ble en smule overrasket over utformingen av korkhåndtaket på den ene Guidelinestanga (som jeg ikke husker navnet på).

Kort fortalt er korkhåndtaket formet etter grepet på de ytterste fingrene, altså en bulk inn i håntaket for fastere grep på de ytterste fingrene....

 

Siden jeg er pekefinger-kaster var ikke dette noe for meg personlig, men var det noen som prøvde denne, og synes håndtaket var bra ? Var dette bare et "test-håndtak", eller er det et ferdig produkt i butikken ? Anyone ? :D

 

PS:Stanga blir sikkert å finne på messa i Skedsmohallen til helgen også, så da kan dere jo prøve håndtaket der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde LeCie #7 9`6 i helga. Flott speystang, spenstig, dyp og tynn i godset, men det håndtaket var helt drepen for meg dessverre. Snakka med AF og de skulle tone ned håndtaket betraktelig, det var for overdrevet, så jeg venter og ser hva som skjer og hvor mye de toner det ned.

De hadde den ikke med i andre størrelser som jeg så dessverre.

Men for vår del gikk det like bra med hoover klump og streamline, og den speya og kasta overhånds like langt som glx distance hvis det betyr noe for folk, laga flott bukter og ei absolutt fin smålaksestang med en ok pris, 3500,- Mye mykere enn distance og mer fiskestang. Absolutt spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...