Gå til innhold

fluefisketreff i Barduelva.....2010??


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

  • Svar 562
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Er ikke noe og se på her oppe i nord.

Fjell, vidde, elver og sjø.

Lofoten, Senja, Sennalandet nord for Alta, rorbuer og alt det der er oppskrytt, kjedelige folk er det også,og alt for mye natur.

 

Nei hold dere unna. Sett dere ved plata nede i Oslo på en ute pub og se på livet  ;D

 

Fra spøk til alvor.

Lofoten, wow. Har du ikke vært utover der før så er det på tide.

Senja, et Norge i miniatyr.

Eller hva med Polarzoo for arvingene mens du først er i Bardu:

http://www.polarzoo.no/

 

Men, forslag sendes til Staffan så lager han en greie på dette.Bra tiltak Staffan  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår en guidet svipptur innom Øksnes og Sortland for å se råning på høyt nivå :)

Jeg kan sikkert gi noen tips mht spoling, lukeparkere i fart med gammel bil og hvordan man parkerer nærmest mulig en annen råners bil 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Jeg foreslår en guidet svipptur innom Øksnes og Sortland for å se råning på høyt nivå :)

Jeg kan sikkert gi noen tips mht spoling, lukeparkere i fart med gammel bil og hvordan man parkerer nærmest mulig en annen råners bil 8)

 

det kan jeg slrive under på Myre er ekstra ille.....jeg il helt sikkert tro at fruene il sette på et besøk hit

 

http://www.nyksund.org/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

legger selvsagt opp til  fisketurer også!!

 

Skal vi fiske på dette treffet?

 

 

nei finne oss hver vår stubbe og vente på at molta modner??

 

 

det er da førr hælvete noe bedre, vi venter på danivan.....aurivvillien og om det ikke er nok....vi venter på russeflua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er datoen spikra?

 

Jeg innbiller meg at jeg må være tidlig ute med bestilling av lokale, da dette er midt i den berømte "vi gifter oss" perioden.

 

Området er stort og åpent, med plass til telt, bobil, camping, whatever, samt x antall liggeplasser inne.

Dusj, dass, kjøkken, stue med langbord, sentrumsnært, men fortsatt litt private og rolige omgivelser.

Elva renner 20 meter fra området, men kort vei opp til de mer smalere områdene, eller ned til de mer breie, flyte og vade ut og ha vak på 360 grader områdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

etter å ha fått streng beskjed om at det skulle være i fellesferien og etter det gode fisket sørpå så er den satt fra 19 juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

håper bo får med seg superkaffe neste åt også......selvom det blir plassproblemer.....eller skal vi si det slik.....uten kaffe så nektes bo å komme

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...