Gå til innhold

Hvilken art drømmer du om å ta på flue ?


-Lars-

Anbefalte innlegg

Nydelig bilde Staffan.

 

Det vi mangler av kultur, dannelse og siviliasjon tar vi igjen på vakker natur. Det beste med hovedstaden er jo også marka bak og fjorden foran, selve byen er jo ikke mye å snakke om dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bilde Staffan.

 

Det vi mangler av kultur, dannelse og siviliasjon tar vi igjen på vakker natur. Det beste med hovedstaden er jo også marka bak og fjorden foran, selve byen er jo ikke mye å snakke om dessverre.

 

Du er en mester med ord JB  :) :)

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bilde Staffan.

 

Det vi mangler av kultur, dannelse og siviliasjon tar vi igjen på vakker natur. Det beste med hovedstaden er jo også marka bak og fjorden foran, selve byen er jo ikke mye å snakke om dessverre.

 

Du er en mester med ord JB  :) :)

 

bjorni

 

ADVARSEL: OT

 

Vel det er nå så som så, for jeg rapper en hel del av det jeg leser. Uttalelsene om hovedstaden er f.eks. tatt fra en omtale av Niels Chr. Geelmuydens to nye bøker/hefter med reiseskildringer fra inn- og utland. Niels Chr. Geelmuyden og hans bror, Hans, som jeg kjenner godt, er utstyrtelig morsomme, og jeg kan trygt anbefale førstnevntes nye reiseskildringer uten selv å ha lest dem ennå (men gjett om jeg skal). Skal f.eks. bli veldig spennende å lese hva han skriver fra Lofoten og Kanariøyene. Dette er garantert brev som får deg til å le høyt!

 

Hvis interessert, lese omtalen her: http://www.aftenposten.no/kul_und/litteratur/article3056461.ece

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bli Røye over kiloen. I Ringsaker er det masse vann og elver med de fleste ferskvannsfisk men røye er det kun i et vann(Eysteinsvatnet på grensa mot Øyer) og den er klin umulig å få på flue. Så røye må det bli og aller helst på en fjørmyggimitasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...