Lars Mathisen Posted May 11, 2009 Author Report Posted May 11, 2009 Da har vi en ledig plass her! Håper Drammensfiskeren kommer sterkt tilbake ved en senere anledning.
Ruffen Posted May 11, 2009 Report Posted May 11, 2009 Ja ja slik er det av og til, skal jeg binde 9 eller 10 fluer?
Gisle Helgesen Posted May 14, 2009 Report Posted May 14, 2009 Hvordan er det med fremdriften blandt folket? Regner med at du får mine i morgen Lars. Sendte i går. Gisle
Guest storfemti Posted May 14, 2009 Report Posted May 14, 2009 Håper å bli ferdig iløpet av helga, har hatt en del å gjøre denne uka
bjorni Posted May 14, 2009 Report Posted May 14, 2009 Har mine klare for avreise i morgen. Ferdig med publikasjon for velforeningen og konfirmasjon, som måtte gå foran. bjorni
Lars Mathisen Posted May 14, 2009 Author Report Posted May 14, 2009 Sitter på flåta ute på anlegget og limer epoxyhodene på de siste fluene nå. Er hjemme på kommende onsdag. Regner med de fleste fluene ligger g godgjør seg i postkassen da. Hvis alle er på plass da, går de i posten på torsdag. Gleder meg sykt til å prøve ut de ulike kreasjonene! Går ut ifra at 2-3 vann er helt isfrie til uka
Marius B Posted May 15, 2009 Report Posted May 15, 2009 SKal prøve å få mine ferdig i løpet av helga Edit: BTW så har jeg bytta brukernavn fra "Ørreten".
Random Posted May 18, 2009 Report Posted May 18, 2009 what?!?!? ser nå at fristen er satt til 16? trodde det var 1 juni jeg.. men jeg fant ut av at jeg har bundet 9 fluer på feil krok(altfor lett krok). synker ikke ordentlig.. skal sette meg ned ikveld og binde noe nytt om det går greit. kan jeg sende innen 21 Lars? det blir fortsatt en red tag, bare zonker istedet.
Marius B Posted May 18, 2009 Report Posted May 18, 2009 Trodde også fristen fortsatt var 1. juni, hadde ikke fått med meg denne endringen. Men skal få det i boks så fort som mulig, sender de før helga i allefall.
Lars Mathisen Posted May 18, 2009 Author Report Posted May 18, 2009 Ikke stress for min del... Drar på rep.øvelse 25/5. Har jeg fått videresendt innen da har det ville det vært supert :-)
bjorni Posted May 18, 2009 Report Posted May 18, 2009 Fikk sendt mine i dag, etter å ha stressa litt.. :) bjorni
Gisle Helgesen Posted May 18, 2009 Report Posted May 18, 2009 Fikk sendt mine i dag, etter å ha stressa litt.. :) bjorni Du må passe deg for det stresset Bjorni,plutselig blir medlemskapet ditt i Relaxteam trukket i tvil av sekretariatet ;D Ikke no stress for min del heller, bare litt opptatt av at det ikke går hele sommern for noen få fluer Gisle
bjorni Posted May 18, 2009 Report Posted May 18, 2009 Fikk sendt mine i dag, etter å ha stressa litt.. :) bjorni Du må passe deg for det stresset Bjorni,plutselig blir medlemskapet ditt i Relaxteam trukket i tvil av sekretariatet ;D Ikke no stress for min del heller, bare litt opptatt av at det ikke går hele sommern for noen få fluer Gisle Ooops, det har du helt rett i Gisle, blir vel gult kort til meg nå ;D . Greit å få fluene i posten før sommeren er over Ser ut til at fluene fra siste SØ ring er gone with the wind, eller trådstarter?? Trist egentlig, både for oss og for Baetis Rhodani, som skulle sende ut fluene. Han svarer ikke på henvendelser og ikke har vi fått noen fluer heller :'(. bjorni
Ruffen Posted May 18, 2009 Report Posted May 18, 2009 Kan du ikke gi lite hint når fluene er i dine hender Lars? Greit å vite at de er fremme.
Lars Mathisen Posted May 18, 2009 Author Report Posted May 18, 2009 Kan du ikke gi lite hint når fluene er i dine hender Lars? Greit å vite at de er fremme. Når jeg kommer hjem fra arb.uka på onsdag skal jeg oppdatere status i første innlegg fortløpende :-) Er gira som f... selv nå! Isen på et par vann hjemme har forduftet =o) Lars
Lars Mathisen Posted May 20, 2009 Author Report Posted May 20, 2009 Da har jeg mottatt fluer fra Gisle, Bjorni og Ruffen! Dette ser virkelig bra ut gutter Nå skal jeg bare spole snører på et par sneller og lage løkker på de nye Akron-fortommene. Skal ut å friste ørreten for første gang siden isen har sluppet :D Mulig jeg dypper noen streamere også :-) Livet er bare herlig!!!
Ruffen Posted May 20, 2009 Report Posted May 20, 2009 Da har jeg mottatt fluer fra Gisle, Bjorni og Ruffen! Dette ser virkelig bra ut gutter Nå skal jeg bare spole snører på et par sneller og lage løkker på de nye Akron-fortommene. Skal ut å friste ørreten for første gang siden isen har sluppet :D Mulig jeg dypper noen streamere også :-) Livet er bare herlig!!! Lykke til og husk å skriv en liten rapport
Random Posted May 25, 2009 Report Posted May 25, 2009 jeg er klar til å sende ut imorra! slik ser den ut
Guest storfemti Posted June 1, 2009 Report Posted June 1, 2009 Sender mine imorra før kl16, så de er vel framme ons- eller torsdag Har vært en del fisking i det siste, så de 3 siste fluene ble laget i helga. Skal se om jeg ikke får lagt ut et bilde.. Edit: er vel 9 fluer som skal sendes nordover?
Guest storfemti Posted June 1, 2009 Report Posted June 1, 2009 Selvsagt er kameraet mitt til Igor og det andre er lånt bort Uansett, de er på vei!
Lars Mathisen Posted June 2, 2009 Author Report Posted June 2, 2009 Drar vel hjem ila kvelden. Skal oppdatere status på fluer da Før uka er omme BØR de fleste være på plass....
Lars Mathisen Posted June 2, 2009 Author Report Posted June 2, 2009 Kan allerede nå røpe at Gisles Matuka og Ruffens Montana har levert godt Ingen over kiloet enda, men ikke langt unna! Har ikke nådd å prøve de andre...
Recommended Posts