Gisle Helgesen Posted May 7, 2009 Report Posted May 7, 2009 Lenge siden jeg har laget noen streamere. Jeg er med. Hva jeg knyter sammen får jeg komme tilbake til. Gisle
Lars Mathisen Posted May 7, 2009 Author Report Posted May 7, 2009 Lenge siden jeg har laget noen streamere. Jeg er med. Hva jeg knyter sammen får jeg komme tilbake til. Gisle Supert
Gisle Helgesen Posted May 7, 2009 Report Posted May 7, 2009 Det blir Matuka av det gode gamle slaget Gisle
Lars Mathisen Posted May 7, 2009 Author Report Posted May 7, 2009 Det blir Matuka av det gode gamle slaget Gisle Flott! Da skal jeg gå litt i tenkeboksen selv :-) Hadde flere idéer.. må bare bestemme meg!
Lars Mathisen Posted May 7, 2009 Author Report Posted May 7, 2009 Jeg binder Giant Streaking Caddis Da har vi det meste på plass. Foreslår at vi holder ringen "åpen" til i morgen. Kanskje vi huker et par stk. til :-) Skal vi bli enig i at fluene skal være sendt innen 1.juni? Da har de som manglet litt materiale osv. litt tid på seg... Jeg kan ta imot fluene, ta bilder og vidreformidle disse. Høres dette greit ut?
Ruffen Posted May 7, 2009 Report Posted May 7, 2009 Jeg hiver meg med dum som jeg er. Hva jeg skal bidra med? Hakke peiling enda. Jeg finner nok på noe.
Marius B Posted May 7, 2009 Report Posted May 7, 2009 Jeg binder Giant Streaking Caddis Da har vi det meste på plass. Foreslår at vi holder ringen "åpen" til i morgen. Kanskje vi huker et par stk. til :-) Skal vi bli enig i at fluene skal være sendt innen 1.juni? Da har de som manglet litt materiale osv. litt tid på seg... Jeg kan ta imot fluene, ta bilder og vidreformidle disse. Høres dette greit ut? Det skal gå fint det
Lars Mathisen Posted May 7, 2009 Author Report Posted May 7, 2009 Jeg hiver meg med dum som jeg er. Hva jeg skal bidra med? Hakke peiling enda. Jeg finner nok på noe. Velkommen skal du være :-) Yess... da er vi ti :-)
Lars Mathisen Posted May 7, 2009 Author Report Posted May 7, 2009 Da har jeg tatt mitt fluevalg. Kommer en litt jålete Squirrel Zonker herfra :-)
Lars Mathisen Posted May 7, 2009 Author Report Posted May 7, 2009 Da er det bare meg igjen. Jeg tenker hardt nå Stress ned mann
Sjølvaste Harrkongen Posted May 7, 2009 Report Posted May 7, 2009 psst...ruffen: Hva med grøthe muddler?
Ruffen Posted May 7, 2009 Report Posted May 7, 2009 Jeg får sove på det. (hvis jeg får sove da ) Kansje jeg drømmer frem et nytt og rasende flott mønster
Gisle Helgesen Posted May 7, 2009 Report Posted May 7, 2009 Da var de første 5 ferdig [attachimg=1] Gisle
Ruffen Posted May 7, 2009 Report Posted May 7, 2009 Da var de første 5 ferdig [attachimg=1] Gisle Her blir det lagt en standar jeg ikke helt liker :-\ Jeg klarer nok ikke å følge opp slike mesterværk :-\
Lars Mathisen Posted May 7, 2009 Author Report Posted May 7, 2009 Godt jobbet Gisle! Matuka'en din er forøvrig en fryd for øyet!
Lars Mathisen Posted May 7, 2009 Author Report Posted May 7, 2009 Jeg tar en ego-beslutning og stopper ringen på 10 stk. Et fint tall, og enkelte er godt igang.
Lars Mathisen Posted May 7, 2009 Author Report Posted May 7, 2009 Da var de tre første unnagjort :-) [attachimg=1]
Guest storfemti Posted May 7, 2009 Report Posted May 7, 2009 Var innom XXL og kjøpte det jeg manglet og prøvde meg på en Dynamite. Resultatet ble greit nok, men kommer til kort når jeg ser hva dere viser fram.. :-\ Skal binde et par til som jeg beholder selv før jeg begynner på de som skal bli med i ringen, bilde kommer i løpet av helga
Random Posted May 7, 2009 Report Posted May 7, 2009 nice Lars! :o trenger ikke være perfekt storfemti. funker sikkert
Guest storfemti Posted May 7, 2009 Report Posted May 7, 2009 nice Lars! :o trenger ikke være perfekt storfemti. funker sikkert Jo, men det er ikke digg at 9 fluer er pene og den 10. ser ut som den har vært laget med fyllenerver etter 13 dager på fylla Et par fluer til som trening, så er den presentabel nok får jeg håpe
Lars Mathisen Posted May 7, 2009 Author Report Posted May 7, 2009 nice Lars! :o trenger ikke være perfekt storfemti. funker sikkert Jo, men det er ikke digg at 9 fluer er pene og den 10. ser ut som den har vært laget med fyllenerver etter 13 dager på fylla Et par fluer til som trening, så er den presentabel nok får jeg håpe Fiskefluer!!! Det viktigste er at flua tåler en ørretkjeft som er kommet forbi melketann-stadiet Fluene dine holder i massevis! Mvh. Lars
Guest storfemti Posted May 7, 2009 Report Posted May 7, 2009 Fiskefluer!!! Det viktigste er at flua tåler en ørretkjeft som er kommet forbi melketann-stadiet Fluene dine holder i massevis! Mvh. Lars Jo, vet at det er fiskefluer og de tåler nok noen ørreter skal du se
Ruffen Posted May 8, 2009 Report Posted May 8, 2009 Jeg gir opp, kommer ikke på noe kult. Det blir derfor en streamer variant av montana. Den beste fiskeflua jeg kommer på som ikke er satt opp på lista. Det var det som var intensjonen ikke sant? Ikke akkuratt spenstig men flua er drepende effektiv.
Recommended Posts