Gå til innhold

Avsluttet (Streamere til brunørret)


Lars Mathisen

Anbefalte innlegg

  • Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Har mine kommet fram?

 

Jepp!

Alt oppdateres i førsteinnlegget!

Navn:                            Fluevalg:

1.    Lars Mathisen                  Squirrel Zonker                      Ferdig

2.    Gourmetloffen                  Woolly Bugger

3.    Petter Gustavson              Giant Streaking Caddis

4.    Storfemti                        Dynamite                              Mottatt

5.    Bjorni                              Muddler variant                      Mottatt

6.    Morgan Cane                    Torill's Killer

7.    Demir Ligonja                    Red Tag, Wet                        Mottatt

8.    Gisle                                Matuka                                Mottatt

9.    Ruffen                              Montana, streamervariant        Mottatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da viser det seg at vi er en mindre...

Har hele tiden trodd at Mr.Cane var med (ref. hans innlegg på første siden...)......

Det var han imidlertid ikke  :-\

 

 

Torill Kolbu sin "Torill`s Killer"  8)

 

http://www.ecofilm.se/tundra_web/foljmed/flies/torill/index.htm

 

Vel, vel...

Fluene fra de to siste er i posten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har morgan cane trekt seg ??? Det var synd, men men.

Gleder meg til å se fluene deres  :)

 

Hei. Det er riktig at jeg la inn et innlegg i denne tråden som handler om streamer til brunørret og at min personlige favoritt er en variant av Torills Killer.

Jeg har ikke fått spm. om å være med i en bytte-ring og heller ikke lovet å sende fluer til andre. Jeg har ei heller mottatt streamere fra andre.

 

Hadde denne tråden vært i vinter, så kunne det vært av interesse, men siden min kalender viser fiske-tid, så velger jeg å bruke min fritid til det.

 

I vinter laget jeg mange fluer, men mange av disse har jeg sendt til venner og bekjente, både i Norge, Sverige og USA. Resten trenger jeg selv til 2009 sesongen.

 

Til dere andre, lykke til med byttingen. Dette er jo både lærerikt og gøy  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har morgan cane trekt seg ??? Det var synd, men men.

Gleder meg til å se fluene deres  :)

 

Hei. Det er riktig at jeg la inn et innlegg i denne tråden som handler om streamer til brunørret og at min personlige favoritt er en variant av Torills Killer.

Jeg har ikke fått spm. om å være med i en bytte-ring og heller ikke lovet å sende fluer til andre. Jeg har ei heller mottatt streamere fra andre.

 

Hadde denne tråden vært i vinter, så kunne det vært av interesse, men siden min kalender viser fiske-tid, så velger jeg å bruke min fritid til det.

 

I vinter laget jeg mange fluer, men mange av disse har jeg sendt til venner og bekjente, både i Norge, Sverige og USA. Resten trenger jeg selv til 2009 sesongen.

 

Til dere andre, lykke til med byttingen. Dette er jo både lærerikt og gøy  ;)

 

Som sagt så ble det en aldri så liten misforståelse her :)

Torills Killer er ei kanonflue!

Du er hjertelig velkommen til å bidra (med den :)) ved en evt. senere anledning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har morgan cane trekt seg ??? Det var synd, men men.

Gleder meg til å se fluene deres  :)

 

Hei. Det er riktig at jeg la inn et innlegg i denne tråden som handler om streamer til brunørret og at min personlige favoritt er en variant av Torills Killer.

Jeg har ikke fått spm. om å være med i en bytte-ring og heller ikke lovet å sende fluer til andre. Jeg har ei heller mottatt streamere fra andre.

 

Hadde denne tråden vært i vinter, så kunne det vært av interesse, men siden min kalender viser fiske-tid, så velger jeg å bruke min fritid til det.

 

I vinter laget jeg mange fluer, men mange av disse har jeg sendt til venner og bekjente, både i Norge, Sverige og USA. Resten trenger jeg selv til 2009 sesongen.

 

Til dere andre, lykke til med byttingen. Dette er jo både lærerikt og gøy  ;)

Ok. Jeg har bare misforstått litt jeg :) Gjør ofte det :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...