Gå til innhold

RENA 2009!


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

Gjest Oliver

Jeg klarer ikke å vente lenger.

Jeg starter denne tråden her nå, fordi om vi ikke reiser før om 5-6 dager :)

Har blitt en liten tradisjon dette nå, og er er trådene fra de to forrige årene.

 

http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=5655.0      2007

 

http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=8836.0      2008

 

 

Gleder meg som et barn :)

 

Her legger vi inn rapport etter turen vist vi får litt nettdekning en plass, og fyldig rapport kommer etter endt tur :)

 

 

Mange dager igjen, men det minker for hver time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Selveste Puristen smilte fra øre til øre når han ringte meg i går i hvert fall. Etter en vellykket kveld og "start" på sesongen :)

 

Så rapporter vil det ikke mangle på her etter hvert regner jeg med  :D

 

Bra tråder Henning. Disse har jeg lest fra perm til perm opptil flere ganger tidligere. Toppers at det blir en ny en i år. Om den blir like bra som 2007 og 2008 gjenstår å se, men misstenker at vi har noe å se frem til  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag om en uke på denne tiden er jeg nok rundt oslotraktene etter noen timer kjøring over fjellet. Satser på gledelig av gjensyn av Terje på kvamen eller kvarnen eller hva det nå heter i 17 tiden.

 

Når kommer du Henning??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Fredag om en uke på denne tiden er jeg nok rundt oslotraktene etter noen timer kjøring over fjellet. Satser på gledelig av gjensyn av Terje på kvamen eller kvarnen eller hva det nå heter i 17 tiden.

 

Når kommer du Henning??

Hei skatt  :-*

Etter planen skulle vi reise fredag. Så har vi klart å presse dette til torsdag. Akuratt nå jobber jeg iherdig på at det skal bli onsdag :)

 

Alle de 9 fluene jeg skal bruke iløpet av uka er ferdige (Da jeg skal begynne å leve etter et nytt motto. :Flua er ikke bitten viktig.....Flytet og presentasjon er alt :D ). Gleder meg sånn, at jeg vurderer å pakke i kveld :)

 

Snakka med Terje i går ja :) Som Stian over her. Han hadde fått ørreter på 0,5-0,9 og 1,45 kilo. Pluss en harr på kiloen.

Han var rimelig glad kan du si :)

 

 

Stian: SÅG du at han smilte fra øre til øre? Eller fikk du et inntrykk av det :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med Terje i går ja :) Som Stian over her. Han hadde fått ørreter på 0,5-0,9 og 1,45 kilo. Pluss en harr på kiloen.

Han var rimelig glad kan du si :)

 

Ja, fikk melding om Terje sin 1,45 kg jeg også, Henning. Det var skikkelig moro å høre!

Moro å høre at det har løsnet for Terje-mann etter alt eksamensdrit og stuff som han har måttet gjort unna først ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Snakka med Terje i går ja :) Som Stian over her. Han hadde fått ørreter på 0,5-0,9 og 1,45 kilo. Pluss en harr på kiloen.

Han var rimelig glad kan du si :)

 

Ja, fikk melding om Terje sin 1,45 kg jeg også, Henning. Det var skikkelig moro å høre!

Moro å høre at det har løsnet for Terje-mann etter alt eksamensdrit og stuff som han har måttet gjort unna først ;D

Jepp. Morro det :)

Målet mitt for året er å få en minst like stor ørret som terje den uka vi er der. Så har jeg et par mål til, men de får vi ta når vi møtes i Rena :) Når drar dere Andrè?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sabla god start for Terje da gitt :D Men med det arsenalet som Terje har av fantastiske fluer ettehvert tror jeg han kan lure den mest skeptiske fisk :D Hadde jeg hatt flueboksen/e til Terje tror jeg femdeles jeg hadde stått og grubla på hvilken en som egnet seg best ;D ;D ;D ;D Hadde vært kjekt med en aldri så liten snikrapport når det passer seg slik Terje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Sabla god start for Terje da gitt :D Men med det arsenalet som Terje har av fantastiske fluer ettehvert tror jeg han kan lure den mest skeptiske fisk :D Hadde jeg hatt flueboksen/e til Terje tror jeg femdeles jeg hadde stått og grubla på hvilken en som egnet seg best ;D ;D ;D ;D Hadde vært kjekt med en aldri så liten snikrapport når det passer seg slik Terje :D

 

Fluene har ingenting å si. Flytet er hele greia. ( Det er min nye leveregel :) )

 

Krok, hackle og vinge...det er alt som skal til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sabla god start for Terje da gitt :D Men med det arsenalet som Terje har av fantastiske fluer ettehvert tror jeg han kan lure den mest skeptiske fisk :D Hadde jeg hatt flueboksen/e til Terje tror jeg femdeles jeg hadde stått og grubla på hvilken en som egnet seg best ;D ;D ;D ;D Hadde vært kjekt med en aldri så liten snikrapport når det passer seg slik Terje :D

 

Fluene har ingenting å si. Flytet er hele greia. ( Det er min nye leveregel :) )

 

Krok, hackle og vinge...det er alt som skal til. :D

 

Har med bare ei flue du da Henning ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Sabla god start for Terje da gitt :D Men med det arsenalet som Terje har av fantastiske fluer ettehvert tror jeg han kan lure den mest skeptiske fisk :D Hadde jeg hatt flueboksen/e til Terje tror jeg femdeles jeg hadde stått og grubla på hvilken en som egnet seg best ;D ;D ;D ;D Hadde vært kjekt med en aldri så liten snikrapport når det passer seg slik Terje :D

 

Fluene har ingenting å si. Flytet er hele greia. ( Det er min nye leveregel :) )

 

Krok, hackle og vinge...det er alt som skal til. :D

 

Har med bare ei flue du da Henning ;D

 

Dei. EN type flue. 10 stk i litt foskjellige størrelser, for å imitere størrelsen på Rodani og Aurevilli. 10 stk fluer i en snusboks, og jeg er i mål.  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

det blir deilig.....lange sløve dager......noen timers kveldfiske.....klage på godvær må du ikke....det kan fort snu......og det er ille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kompis var i Rena på dagstur i går.Det var ikke veldig mye liv på dagen,men fra ca kl 18-21 så nærmest åpnet elva seg!!!Man kunne se fiskehoder nesten over alt.Men vi sleit med å finne ut hva den ville ha.Vi så en og annen aurivilli,noen få vingemaur og et klart flertall av rhodani.Vi tok en harr hver....1,1 kg og 1,3 kg(min var selvfølgelig den "minste").De lurte vi midt på dagen med rhodani comparadun.Mistet forøvrig en fin ørret på kvelden(vi snakker kilosfisk)på  rhodani spent spinner.Fikk den til å ta etter 86 flyt over`n :P!!!!Blir ikke klok på den Renafisken jeg ???...Uansett en knallfin tur,men vanvittig solbrent :'(.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kompis var i Rena på dagstur i går.Det var ikke veldig mye liv på dagen,men fra ca kl 18-21 så nærmest åpnet elva seg!!!Man kunne se fiskehoder nesten over alt.Men vi sleit med å finne ut hva den ville ha.Vi så en og annen aurivilli,noen få vingemaur og et klart flertall av rhodani.Vi tok en harr hver....1,1 kg og 1,3 kg(min var selvfølgelig den "minste").De lurte vi midt på dagen med rhodani comparadun.Mistet forøvrig en fin ørret på kvelden(vi snakker kilosfisk)på  rhodani spent spinner.Fikk den til å ta etter 86 flyt over`n :P!!!!Blir ikke klok på den Renafisken jeg ???...Uansett en knallfin tur,men vanvittig solbrent :'(.....

 

1,1 og 1,3....fytty katta...hadde det bare vært sånne beist av noen harr i g.lågen oxo :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...