Gå til innhold

Klekkevarsel på mobilen !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Ser i siste AoF at man nå kan abonnere på klekkevarsel på mobilen  ;D

Det er NJFF som står bak tjenesten, og har delt inn landet i 5 regioner, hvor hver region har sin egen kode.

KLEKKØ dekker østlandet, KLEKKN nord-norge osv.

Bor du på østlandet og ønsker å abonnere på klekkevarsel for din region så sender du KLEKKØ til 1933.

For hvert varsel du mottar betaler du 4kr.

Vil du stoppe varsling sender du melding til samme nr. med STOPP etter kodeordet.

 

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig meningsløst med varsel for "HELE" østlandet i en scmæle. Helt greit at det klekker i Hallingdal, men det trenger ikke ha en dritt å si for hva som skjer i Rena. I tillegg er det skikkelig brødmeldinger, "Det klekker døgnfluer i Buskerud"... Om ikke det er verdiløst, så vet ikke jeg!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg er det brukerstyrt... dvs at man kan sende inn masse rart og få dertil mye dessinformasjon ut til andre fiskere; "Danica i Akerselva".  Du skal altså betale kr 4 pr melding som du selv må være med å generere, dette kaller jeg forretningside!! Selvdrevent konsept, på grensen til det kriminelle ;D  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro det var TV2 som er ute å rir igjen.Du kan jo sende inn svar på konkurranser under Tour de France sendingene, det koster "bare" kr. 10,-, men så er jo premien en hel drikkeflaske ;D ;D ;D. Snakk om god forretningside, ikke rart de ikke trenger lisenspenger, de lurer penga ut av folk på andre måter.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro det var TV2 som er ute å rir igjen.Du kan jo sende inn svar på konkurranser under Tour de France sendingene, det koster "bare" kr. 10,-, men så er jo premien en hel drikkeflaske ;D ;D ;D. Snakk om god forretningside, ikke rart de ikke trenger lisenspenger, de lurer penga ut av folk på andre måter.

 

Jens

Ikke noe bedre hos de som krever lisens, der kan du vel vinne en kopp ;D

 

Det bli dyrt å være med på noe slikt som denne "klekketlf" En gang jeg ble for full på en fest gjorde en "kompis" så jeg fikk slike homsemeldinger. "horny mann her og horny man der. Da skjønte jeg lite. Drittsekk ;D ;D Ikke mye morro med firmatlf da :-\ Venta på tlf fra kontoret da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol, ferie og +17 grader på Kalbakken i Oslo. Kan forhåndsmelde både pupper og lår utover dagen.  kjernetid 0700-2100. Også muligheter for gressliggende nymfer, det krever at temperaturen kryper opp mot +22. Ha en god dag og smi mens jernet er varmt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...