Jump to content

Recommended Posts

• Replies 282
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vidar og jeg var en tur oppi Åsta i dag  var litt steinfluer og vind . Vidar fikk fisk jeg liker best å ligge i gresset å høre på småfuglene synger :-)         Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap.

Hadde en bra dag i Åsta i går (søndag), med litt mygg, steinfluer, dansefluer og en liten Baetis klekking på ettermiddagen ble det fisk på 400, 700 og 950 gr og en harr på 700 gr. I dag var det mer normalt med stort sett småfisk Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap.

Fikk lurt med meg Geir Johansen på en ettermiddagstur opp i Åsta i dag. Ikke så mye å skrive hjem om, det klekket vel egentlig ingen ting av noe som helst, og vannstanden burde vært 20-30 cm høyere, men småharren var i farta allikevel den. (jippi!!!). Og siden det er såpass morsomt å kaste på småharr og Geir ikke drikker allverdens med kaffe, var det bare såvidt jeg rakk å drikke opp kaffen. Uansett var det godt å komme seg ut en tur, men pga det gode fisket, ble det ikke tid til å ta noen

Posted Images

Ble en tur i Åsta på søndag med ene kamerat. Møtte Hermann som har skrevet en del i denne tråden. Fisket et par-tre timer og så mye nymfeskall etter danica. Det klekket en del danica mellom kl 16 og 18. Vi fikk vel kanskje 10-12 ørret i løpet av de timene vi var der, største på 250 gram. Speidet lenge etter større fisk, men ingenting å se. Men alt i alt, fine timer ved elva med fantastisk vær

/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" />

• 3 weeks later...
  • 10 months later...
  • 1 month later...

• Create New...