Gjest Terje Refsahl Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Loop har vært en gedigen skuffelse.... og nå snakker jeg ikke om snøret med om firmaet Loop. På Villmarksmessa i Vikingskipet i Mars kjøpte jeg et Loop Opti Stillwater snøre og et Loop Opti Stream snøre. Da jeg skulle sette på Opti Stillwater snøre på en av snellene mine oppdaget jeg et stygt sår i baklina og jeg tok det derfor med meg til Vilmarksmessa på Lillestrøm og leverte det inn der til en av Syrstad gutta. Jeg skulle få et nytt snøre i god tid før sesongstart. Nå skriver vi 17 august og jeg har ikke sett snurten av mitt Loop Opti Stillwater snøre. Jeg har sendt mail og fått beskjed om at de skal rydde opp og sende meg et nytt snøre men ingenting har skjedd pr i dag. Skikkelig skuffende og elendig service. Dette er slett reklame for Loop, og hvis de har en smule service innstilling hos Loop så er det på tide å rydde opp i dette rotet. Hilsen en som ikke har allverdens tillit til Loop lenger Det skal vel strengt tatt ikke være sånn at man må purre gang på gang for å få igjen et fluesnøre Terje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Per Moen Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hade jag vart dej Terje så hade jag skickat tillbaka snöret och krävt pengarna tillbaka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Refsahl Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hade jag vart dej Terje så hade jag skickat tillbaka snöret och krävt pengarna tillbaka. Snøret er sendt tilbake Per. Det ble sendt tilbake i April/mai, så da må jeg enten kreve penger tilbake eller at de snart får ut fingern og sender meg nytt snøre Elendig reklame for Loop er det iallefall. Terje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruffen Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Bra du gir beskjed Terje. Har opplevd lignende tilfeller alt for mange ganger opp i gjennom. Nå snakker jeg ikke om loop! Det er alt for mye slikt knyttet til brangsjen. Da tenker jeg på jakt- fiske og friluftsliv. Det tar på humøret og måtte mase gjenntatte ganger for å få tingene på plass. Jeg har blitt litt "hard" på dette pga litt for mange "uheldige episoder". Vil pressisere at jeg nå tenker div firmaer og ikke den lokale butikken. Greit å vite hvem man ikke må stole på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulv Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Har du kjøpt snøret hos Loop eller hos en Loop-forhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinagunner Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 hmmm, trodde det var trygt å kjøpe ''norsk'', jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Per Moen Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hade jag vart dej Terje så hade jag skickat tillbaka snöret och krävt pengarna tillbaka. Snøret er sendt tilbake Per. Det ble sendt tilbake i April/mai, så da må jeg enten kreve penger tilbake eller at de snart får ut fingern og sender meg nytt snøre Elendig reklame for Loop er det iallefall. Terje! Det kan man kalla mycket dårlig service. Jag hade blivit rasandepå Loop om dom hade behandlat mej på det viset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Refsahl Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Har du kjøpt snøret hos Loop eller hos en Loop-forhandler? Kjøpte det hos Loop gutta i Vikingskipet. Loop gutta ved blant annet Syrstad brødrene hadde en stand der. Terje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulv Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Oi.. Dette var jo en uheldig situasjon. Tenkte du blingset mellom produsent og forhandler men om det var selveste Loop selv som solgte snøret såe.. ikke bra :-\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Lars- Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 En annen ting Loop bør se å få orden på er glidelåsen på stangtubene sine Jeg har div Loop stenger, både forrige generasjon (greyline osv) med trekant-tube, og dagens, med firekantet tube. Felles for dem er at glidelåsen i lokket omtrent ikke er å få igjen, rett og slett fordi ting er dårlig tilpasset Kan ikke skjønne at de ikke har fått tilbakemeldinger på dette, og det burde ikke være noe hokus-pokus å få orden på. Lars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tobbe Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Har vært i en lignende situasjon med samme karene.. Etter at de ikke årdnet opp så kontaktet jeg Loop tackle.. Gikk en uke, så hadde jeg ny vare. Skriv en mail til denne adr.. service@looptackle.se Så forklarer du det hele.. Så skal du se at alt årdner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellfiskar Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Ville også tatt direkte kontakt med Loop, då syrstad gutta neppe sit med noko særleg lager! :-\ Du MÅ jo få snøret ditt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn-Tore Holvik Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 En annen ting Loop bør se å få orden på er glidelåsen på stangtubene sine Jeg har div Loop stenger, både forrige generasjon (greyline osv) med trekant-tube, og dagens, med firekantet tube. Felles for dem er at glidelåsen i lokket omtrent ikke er å få igjen, rett og slett fordi ting er dårlig tilpasset Kan ikke skjønne at de ikke har fått tilbakemeldinger på dette, og det burde ikke være noe hokus-pokus å få orden på. Lars De har fått masse klager på disse. men hvorfor de ikke utbedrer vet jeg ikke. Jeg har å levert inn mine tuber å fått nye, jeg oppbevarer alt mitt utstyr kjøling hele året å da har de berget bra. Loop har vært en gedigen skuffelse.... og nå snakker jeg ikke om snøret med om firmaet Loop. På Villmarksmessa i Vikingskipet i Mars kjøpte jeg et Loop Opti Stillwater snøre og et Loop Opti Stream snøre. Da jeg skulle sette på Opti Stillwater snøre på en av snellene mine oppdaget jeg et stygt sår i baklina og jeg tok det derfor med meg til Vilmarksmessa på Lillestrøm og leverte det inn der til en av Syrstad gutta. Jeg skulle få et nytt snøre i god tid før sesongstart. Nå skriver vi 17 august og jeg har ikke sett snurten av mitt Loop Opti Stillwater snøre. Jeg har sendt mail og fått beskjed om at de skal rydde opp og sende meg et nytt snøre men ingenting har skjedd pr i dag. Skikkelig skuffende og elendig service. Dette er slett reklame for Loop, og hvis de har en smule service innstilling hos Loop så er det på tide å rydde opp i dette rotet. Hilsen en som ikke har allverdens tillit til Loop lenger Det skal vel strengt tatt ikke være sånn at man må purre gang på gang for å få igjen et fluesnøre Terje! Det var jo jævla tåpelig. Du får prøve å ringe til loop å kreve. dette er grunnen til at jeg handler i butikk, da er det bare å levere inn å få nytt. Loop har jo desverre et litt frynsete rykte på service sin i Norge men de butikken som jeg har kjøpt loop utstyr fra. Marits Fluefiske og Parabolflua kompanserer for dårlig service hos loop norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Refsahl Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Takker for gode forslag folkens. Vi får se om det lar seg gjøre å løse dette på minnerlig vis Terje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellfiskeren Jim Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Det er helt sikkert at Loop er helt ute når det gjelder service, det er ihvertfall min erfaring tar alltid laaaaaaaaaaang tid! Men snora er sikkert verdt å vente på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thebozz Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Hejsan!! när jag använde loop vadare så fick jag alltid kanon bra service från loop i sverige. så fort dom gick sönder så skickade jag in dom, fick tillbaka dom nästan direkt. bra o snabb service som sagt, prova o kontakta dom på: LOOP TACKLE DESIGN AB SVERIGE Box 195 Sågvägen 3 S-184 40 Åkersberga Sverige Phone: +46 8 544 101 90 Fax: +46 8 544 101 99 E-mail: info@looptackle.se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulv Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Hvis det fortsatt ikke har blitt ordning på saken hadde jeg lagt saken bak meg og handlet fra et annet firma. Heldigvis var det bare et snøre og ikke utstyr for 10.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Refsahl Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Takker for gode råd folkens. Jeg tror fortsatt dette ordner seg, da jeg har kontakt med noen som skal gjøre sitt beste for å hjelpe noe jeg setter stor pris på. Terje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Refsahl Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Det er helt sikkert at Loop er helt ute når det gjelder service, det er ihvertfall min erfaring tar alltid laaaaaaaaaaang tid! Men snora er sikkert verdt å vente på Snora er helt klart verdt å vente på, ikke minst med tanke på at jeg har betalt for den :D..... ja og den er også god Ellers er dette rett og slett elendig reklame for Loop og når jeg ser at flere er skeptisk til Loop sin service så burde vel strengt tatt Loop begynne å ta selvkritikk og endre på sine rutiner Terje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endre Stølås Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Håper det ordner seg Terje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicolaj brekke Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Derfor elsker jeg Tundra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn-Tore Holvik Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Derfor elsker jeg Tundra... hmmm.. ting går ikke alltid så kjapt dær heller.. Men en regel er at skal du klage på noe eller sende noe inn sørg for å snakke me den butikken du kjøpte varen eller send mail/ring til loop i svergie da går ting så mye lettere Tror ikke vi skal være redd for å kjøpe noe som står loop på grunn av dette. men dette er et problem de skulle tatt litt tak i å forbedret seg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Refsahl Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Nå er det på tide med lit ros her og den rosen går til Bjørnar Skjevdal. Bjørnar har virkelig tatt tak i saken og nå ser det ut som om dette løser seg. Uansett hvordan det går så har Bjørnar vært ryddig og svært hjelpsom hele veien og gjort det han kan for å hjelpe meg, faktisk langt mer enn han strengt tatt hadde behøvd å gjøre. Takker så mye Bjørnar for særdeles god service og oppfølging av saken Terje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulv Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 De gir som regel etter om noen forteller slike episoder på nettfora Slår aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trond Engz Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Nå er det på tide med lit ros her og den rosen går til Bjørnar Skjevdal. Bjørnar har virkelig tatt tak i saken og nå ser det ut som om dette løser seg. Uansett hvordan det går så har Bjørnar vært ryddig og svært hjelpsom hele veien og gjort det han kan for å hjelpe meg, faktisk langt mer enn han strengt tatt hadde behøvd å gjøre. Takker så mye Bjørnar for særdeles god service og oppfølging av saken Terje! Regner med at det er Jarle & Bjørnar du mener! Jeg mener at dem er noe av det beste som finnes i NORGE. Håper dem fortsetter å bli det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg