Gå til innhold

Hva er det med Loop.....


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Loop har vært en gedigen skuffelse.... og nå snakker jeg ikke om snøret med om firmaet Loop.

 

På Villmarksmessa i Vikingskipet i Mars kjøpte jeg et Loop Opti Stillwater snøre og et Loop Opti Stream snøre.

Da jeg skulle sette på Opti Stillwater snøre på en av snellene mine oppdaget jeg et stygt sår i baklina og jeg tok det derfor med meg til Vilmarksmessa på Lillestrøm

og leverte det inn der til en av Syrstad gutta.

Jeg skulle få et nytt snøre i god tid før sesongstart.

Nå skriver vi 17 august og jeg har ikke sett snurten av mitt Loop Opti Stillwater snøre. Jeg har sendt mail og fått beskjed om at de skal rydde opp og sende meg et nytt snøre men ingenting har skjedd pr i dag. Skikkelig skuffende og elendig service.

 

Dette er slett reklame for Loop, og hvis de har en smule service innstilling hos Loop så er det på tide å rydde opp i dette rotet.

 

Hilsen en som ikke har allverdens tillit til Loop lenger :rolleyes:

 

Det skal vel strengt tatt ikke være sånn at man må purre gang på gang for å få igjen et fluesnøre :o

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Hade jag vart dej Terje så hade jag

skickat tillbaka snöret och krävt pengarna tillbaka.

 

Snøret er sendt tilbake Per. Det ble sendt tilbake i April/mai, så da må jeg enten kreve penger tilbake eller at de snart får ut fingern og sender meg nytt snøre :D

Elendig reklame for Loop er det iallefall.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du gir beskjed Terje. Har opplevd lignende tilfeller alt for mange ganger opp i gjennom. Nå snakker jeg ikke om loop!

Det er alt for mye slikt knyttet til brangsjen. Da tenker jeg på jakt- fiske og friluftsliv. Det tar på humøret og måtte mase gjenntatte ganger for å få tingene på plass. Jeg har blitt litt "hard" på dette pga litt for mange "uheldige episoder".

Vil pressisere at jeg nå tenker div firmaer og ikke den lokale butikken.

Greit å vite hvem man ikke må stole på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Moen

Hade jag vart dej Terje så hade jag

skickat tillbaka snöret och krävt pengarna tillbaka.

 

Snøret er sendt tilbake Per. Det ble sendt tilbake i April/mai, så da må jeg enten kreve penger tilbake eller at de snart får ut fingern og sender meg nytt snøre :D

Elendig reklame for Loop er det iallefall.

 

Terje!

Det kan man kalla mycket dårlig service.

Jag hade blivit rasandepå Loop om dom

hade behandlat mej på det viset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Har du kjøpt snøret hos Loop eller hos en Loop-forhandler?

 

Kjøpte det hos Loop gutta i Vikingskipet.

Loop gutta ved blant annet Syrstad brødrene hadde en stand der.

 

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting Loop bør se å få orden på er glidelåsen på stangtubene sine  :o

Jeg har div Loop stenger, både forrige generasjon (greyline osv) med trekant-tube, og dagens, med firekantet tube.

Felles for dem er at glidelåsen i lokket omtrent ikke er å få igjen, rett og slett fordi ting er dårlig tilpasset  >:(

Kan ikke skjønne at de ikke har fått tilbakemeldinger på dette, og det burde ikke være noe hokus-pokus å få orden på.

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i en lignende situasjon med samme karene.. Etter at de ikke årdnet opp så kontaktet jeg Loop tackle.. Gikk en uke, så hadde jeg ny vare.

 

Skriv en mail til denne adr.. service@looptackle.se

Så forklarer du det hele.. Så skal du se at alt årdner seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting Loop bør se å få orden på er glidelåsen på stangtubene sine  :o

Jeg har div Loop stenger, både forrige generasjon (greyline osv) med trekant-tube, og dagens, med firekantet tube.

Felles for dem er at glidelåsen i lokket omtrent ikke er å få igjen, rett og slett fordi ting er dårlig tilpasset  >:(

Kan ikke skjønne at de ikke har fått tilbakemeldinger på dette, og det burde ikke være noe hokus-pokus å få orden på.

 

Lars

 

De har fått masse klager på disse. men hvorfor de ikke utbedrer vet jeg ikke. Jeg har å levert inn mine tuber å fått nye, jeg oppbevarer alt mitt utstyr kjøling hele året å da har de berget bra.

 

Loop har vært en gedigen skuffelse.... og nå snakker jeg ikke om snøret med om firmaet Loop.

 

På Villmarksmessa i Vikingskipet i Mars kjøpte jeg et Loop Opti Stillwater snøre og et Loop Opti Stream snøre.

Da jeg skulle sette på Opti Stillwater snøre på en av snellene mine oppdaget jeg et stygt sår i baklina og jeg tok det derfor med meg til Vilmarksmessa på Lillestrøm

og leverte det inn der til en av Syrstad gutta.

Jeg skulle få et nytt snøre i god tid før sesongstart.

Nå skriver vi 17 august og jeg har ikke sett snurten av mitt Loop Opti Stillwater snøre. Jeg har sendt mail og fått beskjed om at de skal rydde opp og sende meg et nytt snøre men ingenting har skjedd pr i dag. Skikkelig skuffende og elendig service.

 

Dette er slett reklame for Loop, og hvis de har en smule service innstilling hos Loop så er det på tide å rydde opp i dette rotet.

 

Hilsen en som ikke har allverdens tillit til Loop lenger :rolleyes:

 

Det skal vel strengt tatt ikke være sånn at man må purre gang på gang for å få igjen et fluesnøre :o

 

Terje!

 

Det var jo jævla tåpelig. Du får prøve å ringe til loop å kreve. dette er grunnen til at jeg handler i butikk, da er det bare å levere inn å få nytt. Loop har jo desverre et litt frynsete rykte på service sin i Norge :( men de butikken som jeg har kjøpt loop utstyr fra. Marits Fluefiske og Parabolflua kompanserer for dårlig service hos loop norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hejsan!!

 

när jag använde loop vadare så fick jag alltid kanon bra service från loop i sverige.

 

så fort dom gick sönder så skickade jag in dom, fick tillbaka dom nästan direkt.

 

bra o snabb service som sagt, prova o kontakta dom på:

 

LOOP TACKLE DESIGN AB

 

SVERIGE

 

Box 195

Sågvägen 3

S-184 40 Åkersberga Sverige Phone: +46 8 544 101 90 Fax: +46 8 544 101 99

E-mail: info@looptackle.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det fortsatt ikke har blitt ordning på saken hadde jeg lagt saken bak meg og handlet fra et annet firma.

Heldigvis var det bare et snøre og ikke utstyr for 10.000,- :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Takker for gode råd folkens.

Jeg tror fortsatt dette ordner seg, da jeg har kontakt med noen som skal gjøre sitt beste for å hjelpe noe jeg setter stor pris på.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Det er helt sikkert at Loop er helt ute når det gjelder service, det er ihvertfall min erfaring

tar alltid laaaaaaaaaaang tid!

Men snora er sikkert verdt å vente på:)

 

Snora er helt klart verdt å vente på, ikke minst med tanke på at jeg har betalt for den :D :D..... ja og den er også god :D

Ellers er dette rett og slett elendig reklame for Loop og når jeg ser at flere er skeptisk til Loop sin service så burde vel strengt tatt

Loop begynne å ta selvkritikk og endre på sine rutiner :rolleyes:

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor elsker jeg Tundra...

 

hmmm.. ting går ikke alltid så kjapt dær heller..

 

Men en regel er at skal du klage på noe eller sende noe inn sørg for å snakke me den butikken du kjøpte varen eller send mail/ring til loop i svergie da går ting så mye lettere  :)

Tror ikke vi skal være redd for å kjøpe noe som står loop på grunn av dette. men dette er et problem de skulle tatt litt tak i å forbedret seg på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Nå er det på tide med lit ros her og den rosen går til Bjørnar Skjevdal.

Bjørnar har virkelig tatt tak i saken og nå ser det ut som om dette løser seg.

Uansett hvordan det går så har Bjørnar vært ryddig og svært hjelpsom hele veien og gjort det han kan for å hjelpe meg, faktisk langt mer enn han strengt tatt hadde behøvd å gjøre.

 

Takker så mye Bjørnar for særdeles god service og oppfølging av saken :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på tide med lit ros her og den rosen går til Bjørnar Skjevdal.

Bjørnar har virkelig tatt tak i saken og nå ser det ut som om dette løser seg.

Uansett hvordan det går så har Bjørnar vært ryddig og svært hjelpsom hele veien og gjort det han kan for å hjelpe meg, faktisk langt mer enn han strengt tatt hadde behøvd å gjøre.

 

Takker så mye Bjørnar for særdeles god service og oppfølging av saken

 

Terje!

Regner med at det er Jarle & Bjørnar du mener! Jeg mener at dem er noe av det beste som finnes i NORGE.

Håper dem fortsetter å bli det

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...