Gå til innhold

Hva er det med Loop.....


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke dette er noe å ta så alt for lett på!!

Slike ting er jeg drit lei av!!!!! Utrolig usæriøst og helt uholdbart.

Nytter ikke å si at det ikke er snører på lager, da finner man på noe annet. Og er en bedrift/repersentant særiøs så gir man i det aller minste en tilbakemelding selv om det ikke deier deg om millionbeløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Jeg synes ikke dette er noe å ta så alt for lett på!!

Slike ting er jeg drit lei av!!!!! Utrolig usæriøst og helt uholdbart.

Nytter ikke å si at det ikke er snører på lager, da finner man på noe annet. Og er en bedrift/repersentant særiøs så gir man i det aller minste en tilbakemelding selv om det ikke deier deg om millionbeløp.

 

Jeg må vel si meg helt enig i det du sier her Frode.

Har vondt for å tro at snøret ikke var på lager i April, Mai, Juni, Juli og August....... det ville jo være helt merkelig om man ikke sørget for at

et snøre med godt rykte var tilgjengelig for fluefiskere i den tida vi faktisk skal bruke det :rolleyes: ::)

Nei dette er selvfølgelig helt på trynet av Loop, men hva gjør man?

 

Det er vel ingen som helst tvil om at jeg har mista all tro på Loop og kommer sannsynligvis ikke til å kjøpe noe som helst derfra igjen. Synd for jeg

har sikla på Loop Dry Fly snella lenge ;D........ men man får ikke akkurat lyst til å handle Loop utstyr igjen når man opplever så til de grader dårlig service.

Jeg har fått beklagelser fra folk som er i kontakt med Loop systemet, men det er fra noen som ikke er direkte innvolvert i hva som har skjedd i mitt tilfelle og de har

prøvd så godt de kan å hjelpe. Det setter jeg stor pris på.

Men at man ikke får beklagelser fra de som burde ha gjort noe for lengst er mildt sagt alt for dårlig og ikke særlig god reklame for Loop.

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Slike episoder underbygger bare argumentene til de lokale sjappene her om hvorfor de ikke vil ha Loop i hyllene, uansett hvor gode produktene måtte være...

Du er en tolmodig mann du Terje ;-)

 

Tørrfluefisker vet du lars, må ha litt tålamod i seg da ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ta Loop i forsvar her. For det Terje opplever er ikke bra.. Men likavel sitter jeg med en følelse at det er  butikken/ standet (syrstad) som har annsvaret her.

Selv har jeg i sommer hadt 4 reklamasjons saker med loop. Alle er knekte tupper og det jeg selv som er skyld i at tuppene knakk på di forskjellige stengene. Har sluttet og bruke butikkene som ett mellomledd og kontakter Loop tackle direkte.. I alle tilfellene sendte di ny tupp til meg før di hadde fådt den sendte til nabolandet.

Dette syntes jeg var meget god service. Så hadde jeg vært Terje så hadde jeg purret på Loop tackle..

 

 

Loop er jo uansett kun til for øvre-middelklasse-amerikanske-white-trash-kids og ikke for småelegante-middelaldrende-konservative-tørrfluefiskere.

 

Sorry at jeg spør!! Hva er det riktige merke på markedet i dine øyner.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, kan ikke fri meg fra tanken på hva slags tilstander det ville blitt her om dette gjaldt et Streamstix-produkt  ;D

Nei, syntes det er merkelig at de ikke kunne skaffe deg et nytt Stillwater-snøre på messa ?

Mener å huske jeg så flere stands som solgte disse snørene der . . .

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, kan ikke fri meg fra tanken på hva slags tilstander det ville blitt her om dette gjaldt et Streamstix-produkt  ;D

 

 

Lars

;D

"Har du ros, si det til alle . . . Har du ris, si det til oss" !  ;D

 

Lars

Hehe Nå blir det vel snart store bokstaver og utropstegn her ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tog han jeg, men ikke alle skjønner dette på et forum.

Jeg legger denne død, denne tråden handler om Loop. Thats my point!

 

Og jadda, er faktisk en livvatt fyr jeg med humor og glimt i øyet.

Melder meg ut av tråden med en gang med all respekt for Terje som har opplevd

elendig service. ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...