Gå til innhold

Hva er det med Loop.....


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bestille dette snøret selv til den ene snella mi til neste sesong.

Virker som om man bør bestille allerede i år, for å være sikker på å få det innen neste sesong  :o

 

Synd at det skal skje noe sånt som dette.

Har både Loop Opti Stream #5 stang og snøre som jeg kjøpte i sommer.

Helt konge og fiske med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

hadde en episode for et par år siden med en knekt stangtupp på en lts x3 hvor jeg ikke fant garantikortet og de sa at de ikke hadde nye tupper.(stanga var under et år)men etter mye leting dukka kortet opp og jeg tok kontakt igjen for eventuelt å få en erstatningsstang.

da fant de jaggu en ny tupp til stanga alikevel gitt (så rart) :rolleyes:

min konklusjon var at ingen garanti på stang=salg av ny

kommer aldri til å kjøpe et loop produkt noengang uansett hvor bra eller billig det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det særdeles snodig om ikke nøkkelpersoner i Loop kjenner til denne tråden, og vrir de små grå på hvordan de skal drive brannslukking etter denne særdeles dårlige reklamen for selskapet.

Tror brannslokking er for sent..

17 august ble denne tråden startet og ingen som har interesser innenfor Loop har lagt merke til den?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt klart alt for dårlig. Men synes selv dette er veldig rart siden jeg selv aldri har hatt noe problem med de. Marits fluefiske eller parabolflua har alltid ordnet opp for min del. Men de er vell opptatt av å beholde kunder de :D

Har du ikke fått noe svar hos loop i vårt naboland Terje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loop i Sverige har tilbudt å sende et annet snøre siden Stillwater snøret ikke er på lager pr i dag. Men Terje har valgt å vente til stillwater kommer på lager igjen.

 

Det er selvsagt altfor dårlig at det skal ta så lang tid fra snøre blir innlevert til nytt snøre kommer, og det beror nok på dårlig kommunikasjon mellom forhandler, loop representant i Norge og Loop i Sverige, eller at det rett og slett har skjedd en misforståelse en eller annen plass. Når ting så blir purret opp så er Loop dessverre tom for snøret og har ikke mulighet for å levere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hvis det stemme som Oddbjørn her skriver, så er det ingen vits i å lage en kalkun av dette. Loop kan ikke levere noe de er tom for. De har tilbudt noe annet. Men Terje har valgt å vente.

 

 

 

Dette stemmer Bjørnar. Fikk beskjed fra Oddbjørn for to dager siden om at jeg hadde et valg. Jeg valgte å vente.

Allikevel er vel ikke Loop fritatt for kritikk når det har tatt så til de grader lang tid å få denne bekreftelsen.

Så litt kalkun har vel Loop ærlig talt fortjent :rolleyes:

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det stemme som Oddbjørn her skriver, så er det ingen vits i å lage en kalkun av dette. Loop kan ikke levere noe de er tom for. De har tilbudt noe annet. Men Terje har valgt å vente.

 

 

Synes helt klart det er stor vits å lage kalkun av dette når ting tar sånn tid. det er jo ikke første gang loop har fått kritikk for slike ting i Norge. tror heller at loop norge burde ta seg selv i nakken å gjøre noe med dette, Terje skulle hatt denne beskjeden for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...