thomash Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Tenkte jeg skulle bestille dette snøret selv til den ene snella mi til neste sesong. Virker som om man bør bestille allerede i år, for å være sikker på å få det innen neste sesong Synd at det skal skje noe sånt som dette. Har både Loop Opti Stream #5 stang og snøre som jeg kjøpte i sommer. Helt konge og fiske med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demir Ligonja Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Haha, kan fås kjøpt via Marits Fluefiske thomas 0 stress joggedress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thomash Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Haha, kan fås kjøpt via Marits Fluefiske thomas 0 stress joggedress Joda, bare en liten spøk satt på spissen. Er nok flere som brenner inne med dette snøret. Bare så synd at de ikke klarer og levere etter avtale. Det er sånne ting som gjør at man går og erger seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demir Ligonja Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Hehe. skjønte det Verste jeg vet er når forhandler ikke holder avtalen sin. Marits oppfylte ihvertfall mine krav til forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iverjon Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 hadde en episode for et par år siden med en knekt stangtupp på en lts x3 hvor jeg ikke fant garantikortet og de sa at de ikke hadde nye tupper.(stanga var under et år)men etter mye leting dukka kortet opp og jeg tok kontakt igjen for eventuelt å få en erstatningsstang. da fant de jaggu en ny tupp til stanga alikevel gitt (så rart) min konklusjon var at ingen garanti på stang=salg av ny kommer aldri til å kjøpe et loop produkt noengang uansett hvor bra eller billig det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thomash Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Jeg finner det særdeles snodig om ikke nøkkelpersoner i Loop kjenner til denne tråden, og vrir de små grå på hvordan de skal drive brannslukking etter denne særdeles dårlige reklamen for selskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulv Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Jeg finner det særdeles snodig om ikke nøkkelpersoner i Loop kjenner til denne tråden, og vrir de små grå på hvordan de skal drive brannslukking etter denne særdeles dårlige reklamen for selskapet. Tror brannslokking er for sent.. 17 august ble denne tråden startet og ingen som har interesser innenfor Loop har lagt merke til den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn-Tore Holvik Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Dette er helt klart alt for dårlig. Men synes selv dette er veldig rart siden jeg selv aldri har hatt noe problem med de. Marits fluefiske eller parabolflua har alltid ordnet opp for min del. Men de er vell opptatt av å beholde kunder de Har du ikke fått noe svar hos loop i vårt naboland Terje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddbjørn Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Loop i Sverige har tilbudt å sende et annet snøre siden Stillwater snøret ikke er på lager pr i dag. Men Terje har valgt å vente til stillwater kommer på lager igjen. Det er selvsagt altfor dårlig at det skal ta så lang tid fra snøre blir innlevert til nytt snøre kommer, og det beror nok på dårlig kommunikasjon mellom forhandler, loop representant i Norge og Loop i Sverige, eller at det rett og slett har skjedd en misforståelse en eller annen plass. Når ting så blir purret opp så er Loop dessverre tom for snøret og har ikke mulighet for å levere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BjørnarSkj. Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Hvis det stemme som Oddbjørn her skriver, så er det ingen vits i å lage en kalkun av dette. Loop kan ikke levere noe de er tom for. De har tilbudt noe annet. Men Terje har valgt å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Refsahl Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Hvis det stemme som Oddbjørn her skriver, så er det ingen vits i å lage en kalkun av dette. Loop kan ikke levere noe de er tom for. De har tilbudt noe annet. Men Terje har valgt å vente. Dette stemmer Bjørnar. Fikk beskjed fra Oddbjørn for to dager siden om at jeg hadde et valg. Jeg valgte å vente. Allikevel er vel ikke Loop fritatt for kritikk når det har tatt så til de grader lang tid å få denne bekreftelsen. Så litt kalkun har vel Loop ærlig talt fortjent Terje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spenolsen Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Som jeg sa 4.september på siden 4 i tråden er Loop tom på lager ja. Har ikke fått dette inn til sjappe heller, helt elendig at ingen har kunnet fortelle deg dette for måneder siden Terje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn-Tore Holvik Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Hvis det stemme som Oddbjørn her skriver, så er det ingen vits i å lage en kalkun av dette. Loop kan ikke levere noe de er tom for. De har tilbudt noe annet. Men Terje har valgt å vente. Synes helt klart det er stor vits å lage kalkun av dette når ting tar sånn tid. det er jo ikke første gang loop har fått kritikk for slike ting i Norge. tror heller at loop norge burde ta seg selv i nakken å gjøre noe med dette, Terje skulle hatt denne beskjeden for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruffen Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Hadde Terje får denne beskjeden uten denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg