Gå til innhold

Hardangerviddatur i morgen, tips!! Haster..


Mack10

Anbefalte innlegg

Skal på en liten helgetur på hardangervidda med damen og trenger tips til hvor det kan være greit å forsøke seg!?

Har hørt litt om Tinnhølen, men er dette noe å satse på?

 

Tips ang fluevalg og vann i nærområdet taes i mot med stor takknemlighet!

 

Mack10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi vel hjemme.

Blåste for mye på vidden til at det ble noe fisk å se, så det ble med en god tur.

 

Turen gikk så videre til Vestlia Resort på Geilo og natten ble unnagjort der.

Dagen etterpå ble veien hjem til Bergen en tur som tok ca 9 timer!

 

Turen innebar en god del stopp langs veien for å fiske, og det var her (i det ukjente) at den utrolige skulle la seg lure denne gangen!!

Jeg har aldri i hele mitt liv tatt en slik fisk før og som dere ser på bildene er fiskerne meget, meget stolt!

Den nederste ble tatt på en olivengrønn spent spinner str 18.

Og den andre på noe ukjent....  :-X

 

Hva syns dere?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2dtt660.jpg

 

 

 

 

 

ac7juc.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi vel hjemme.

Blåste for mye på vidden til at det ble noe fisk å se, så det ble med en god tur.

 

Turen gikk så videre til Vestlia Resort på Geilo og natten ble unnagjort der.

Dagen etterpå ble veien hjem til Bergen en tur som tok ca 9 timer!

 

Turen innebar en god del stopp langs veien for å fiske, og det var her (i det ukjente) at den utrolige skulle la seg lure denne gangen!!

Jeg har aldri i hele mitt liv tatt en slik fisk før og som dere ser på bildene er fiskerne meget, meget stolt!

Den nederste ble tatt på en olivengrønn spent spinner str 18.

Og den andre på noe ukjent....  :-X

 

Hva syns dere?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2dtt660.jpg

 

 

 

 

 

ac7juc.jpg

 

 

 

Gratulerer så mye med rekordfisk...dette måtte vært en opplevelse for livet...skal mye til for og toppe dette :o

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her har me eit par stykker som virkeligt veit at da berre e små fisk i denne elva ut ifrå 2 bilde?? ;) Da som imponera meg her Arne, e da at du har fått damo di til og holda fisken :) Ikkje alle Bergens jente som hadde gjort da ;) Og viss ho attpåtil har fiska fisken, so gratulere eg DEG med "FLOTT" dame fangst ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun både fisket den og var den som fikk mest fisk for å legge de harde fakta på bordet... :P

Så, mange takk! :D

 

Syns denne opplevelsen måtte deles med andre, men dessverre kan jeg ikke dele plassen med andre da jeg er redd disse fantastiske fiskene skal havne i feile hender!! ;)

Ser det renner inn med PM, der det loves både penger og godteri, men jeg må dessverre si pass på det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun både fisket den og var den som fikk mest fisk for å legge de harde fakta på bordet... :P

Så, mange takk! :D

 

Syns denne opplevelsen måtte deles med andre, men dessverre kan jeg ikke dele plassen med andre da jeg er redd disse fantastiske fiskene skal havne i feile hender!! ;)

Ser det renner inn med PM, der det loves både penger og godteri, men jeg må dessverre si pass på det.

 

 

Litt ettertanke:med alle kilosfiskene som blir vist frem her inne,så er dette stjernebilder. ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Skal på en liten helgetur på hardangervidda med damen og trenger tips til hvor det kan være greit å forsøke seg!?

Har hørt litt om Tinnhølen, men er dette noe å satse på?

 

Tips ang fluevalg og vann i nærområdet taes i mot med stor takknemlighet!

 

Mack10

 

 

 

Neste gang du skal å fiske med den skjønne kjæresten din Mack10 kan du eksempel sette på en liten "elk hair caddis", eller en "Vera" som den tidligere norgescup vinneren Erik Eikre har lagd.

 

Mvh

Breiflabb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...