Gå til innhold

Noen forslag?


Ruffen

Anbefalte innlegg

Nå bestillte jaggu den frekke tøsen av et kvinnfolk en tur til Creta i sted. Hun tar til og med seg ungen :o Jeg blir overlatt helt alene :(

Hun drar neste søndag og kommer hjem søndagen etter. Jeg lurer litt på og ta meg fri et par dager og reise et eller annet sted i forbindelse med helgen. Lurte først på rena men rena har jo stengt da. Hvor er det lurt å dra i siste halvdel av sep?

Noen som har noe forslag? Kansje jeg skulle prøve meg på harren et sted? Liker best ørret!

 

Rettelse: De drar vist 24 sep. Det er en torsdag så det må bli den helgen. Begynner vel å bli lovlig sent på året da......

 

Da har vi:

 

1. Glomma

2. Danmark

3. smøla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med gode gamle "skauen" da ruffen?

Er primetime for myggfiske i skogsvann framover nå...

Ja, var en tur i "skauen" i kveld. Det begynner å røre seg nå. Sleit en riktig fin en på en "busser". Det var litt surt faktisk.

Så en fin en som hoppet minst en halvmeter over vann. Det var morro. Klekket en del mygg faktisk.

Ble litt for mye tull og tøys i kveld for å kunne kalle det en vellykket tur.

 

Ingen tvil om at det er fint å fiske her hjemme på den tiden men det frister litt å finne på noe når jeg først har sjansen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent på året...men man vet aldri...fint vær og vindstille så er det alltids en sjans for vakende fisk :)

 

men ett tips, hvor du enn skulle dra...få noen "lokale helter" til og holde deg oppdatert og muligens få med deg en lokal helt som kjenner elva ut og inn...han kjenner til hvor det er bra til enhver tid...

 

utrolig kjipt og ha en hel helg til disposisjon og møter ei død elv og ikke ha peiling på hvor det er bra hen :)

 

EDIT: jeg nevnte til deg att jeg ville satt en knapp på glomma pga MULIGENS større harr...Men muligens hvor den store harren befinner seg om om den vaker steady den helga du skal dit...det aner jeg ikke noe om...

 

det blir liksom...du har en bra strekning der og der...men det var i juli når det klekka aurivilli...greit og ha en lokal helt som gir deg oppdateringer mener jeg :)

 

fy søren som dette virker som jeg vil du skal komme til g.lågen merker jeg når jeg leser dette...hehe

 

men dette er bare generelle tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...